quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:52 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Nee inderdaad alleen een hysterisch wijf.
Ja, denk dat ie zo wel weer uitvalt als ie weer op temperatuur is.. maar thermostaat vervangen is wel even wat goedkpoer dan koeling vervangenquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is wel het eerste waar ik zelf ook altijd naar kijk idd.
wie is ditquote:
Nou gelukkig maar. Scheelt dat het buiten ook koud is en je dus eventueel je diepvries spullen zo wat langer buiten de vriezer kan bewaren.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, denk dat ie zo wel weer uitvalt als ie weer op temperatuur is.. maar thermostaat vervangen is wel even wat goedkpoer dan koeling vervangen. Omg zo blij
Haha oke was mij niet opgevallenquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zien er heel puntig uit. Alsof ze in driehoekvorm gevijld zijn.
Lady Gagaquote:
Nee helaas, was twee nachten bij mn ouders.. alles was al ontdooidquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar. Scheelt dat het buiten ook koud is en je dus eventueel je diepvries spullen zo wat langer buiten de vriezer kan bewaren.
Braddie-style?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee helaas, was twee nachten bij mn ouders.. alles was al ontdooid. Alleen brood enzo is nog wel ok, zal smaak niet echt ten goede komen maar maak wel tostis
oh kutquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee helaas, was twee nachten bij mn ouders.. alles was al ontdooid. Alleen brood enzo is nog wel ok, zal smaak niet echt ten goede komen maar maak wel tostis
Vind het ook zo'n tof wijf hequote:Op vrijdag 11 november 2016 13:55 schreef TARDIS. het volgende:
Lady Gagawat een tof wijf en wat een talent
oh, ja die ken ik wel maar wist niet dat je daarop doelde.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Braddie-tosti's niet kennen
maandagquote:
Al heel lang man.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:55 schreef TARDIS. het volgende:
Lady Gagawat een tof wijf en wat een talent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |