Everything is clear now. Je moet trouwen met je 48-jarige oom die hier 12 jaar geleden al naartoe kwam. Zulks medelijden ineens. Krijg je van die retardjes.quote:
Moest dat nou?quote:
quote:
Die was er net even. OMGGGGGGGG.quote:
quote:
Niet eens, ik wil gewoon niet telkens dat lafhartige gedoe.quote:
Hij kan ook in normale zinnen reageren.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:28 schreef Maisnon het volgende:
Ja maar IQM heeft hem in dat rijtje gezet in de TT, waarom
ik ben michelquote:
't Is toch een aparte verschijning.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:28 schreef Maisnon het volgende:
Ja maar IQM heeft hem in dat rijtje gezet in de TT, waarom
Misschien ligt daar ook gelijk je probleem.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet eens, ik wil gewoon niet telkens dat lafhartige gedoe.
Seks op een eerste date is per definitie geen relatiemateriaal, en ik ben stiekem toch op zoek naar een echte relatie en seks als troost wanneer dat er niet in zit, maar ga bij het afscheid dan niet zo lopen stamelen.
Als je als vrouw al een locatie voor de tweede date in gedachten hebt, is het gewoon erg goed bevallen, anders hou je je kop wel in de hoop dat ik niets voorstel, en dan hoef je ook niet zo angstig te gaan doen. Als je na 5 uur opmerkt dat we de enige zijn, die nog over zijn in het restaurant, dan loopt het gewoon en kun je gewoon zeggen dat ik geweldig ben.
Okee, kortom, ik wil gewoon horen hoe geweldig ik ben van de desbetreffende vrouw.
Ik ben een arrogante klootzak geworden, sue me.
wil je me zien ouwe?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
't Is toch een aparte verschijning.
Hoezo te geforceerd vaag doen?quote:maar nu ben ik gewoon
lief en nee geen hamster
maar ik dus
Ik heb al een foto van jou gezien.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:30 schreef MiVer het volgende:
[..]
wil je me zien ouwe?
nee dat wil je niet
hahhaha
o man o man
de tijd staat stil
lol
voor de miljardste keer, het ligt aan je accentquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet eens, ik wil gewoon niet telkens dat lafhartige gedoe.
Seks op een eerste date is per definitie geen relatiemateriaal, en ik ben stiekem toch op zoek naar een echte relatie en seks als troost wanneer dat er niet in zit, maar ga bij het afscheid dan niet zo lopen stamelen.
Als je als vrouw al een locatie voor de tweede date in gedachten hebt, is het gewoon erg goed bevallen, anders hou je je kop wel in de hoop dat ik niets voorstel, en dan hoef je ook niet zo angstig te gaan doen. Als je na 5 uur opmerkt dat we de enige zijn, die nog over zijn in het restaurant, dan loopt het gewoon en kun je gewoon zeggen dat ik geweldig ben.
Okee, kortom, ik wil gewoon horen hoe geweldig ik ben van de desbetreffende vrouw.
Ik ben een arrogante klootzak geworden, sue me.
Niet mijn schuld, moeten ze me maar niet zoveel complimentjes geven.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Misschien ligt daar ook gelijk je probleem.
en nu?quote:
Je denkt dat je zo speciaal bent omdat je complimentjes krijgt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet mijn schuld, moeten ze me maar niet zoveel complimentjes geven.
ik berdoelde trouwens real time op dequote:
Ik doe niet aan cammen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:35 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik berdoelde trouwens real time op de
logitech pro 9000
het nu dus...hahhaha
geeft niet jongen...ik weet
Nu maak je toch ook een grapje?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben ook nog eens grappig ja, nog zoiets...
scheermessen soms in massa aangespoeld op zeeuws strand hier.quote:
weet ik toch pikquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik doe niet aan cammen.Met niemand.
quote:We are the children of the night,
We fight for the future of our nation,
Let's come together and unite,
Nothing's gonna stop us now
We are the children of the night,
Let the fire burn inside,
Nobody can stop this generation,
Cause we're the children of the night,
Don't ever let them put you down
Get up Get up Get up now is the time to change,
Get up Get up Get up there is no time to wait,
Get up Get up Get up don't ever let them put you down
Get up come along and join the scene
Life your life like a ravemachine
Nee, het is enkel cabareteske humor over mijn problemen met het andere geslacht.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:37 schreef Bragi het volgende:
Is het allemaal niet een beetje doorgeslagen, Lamon? Van overdreven onzeker naar overdreven zelfverzekerd?
Ik doel ook niet enkel op nu, hè.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, het is enkel cabereteske humor over mijn problemen met het andere geslacht.
Nog meer?quote:
quote:
Hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Jij bent gewoon van mijn leeftijd.
Mijn hele posthistorie is gebaseeerd op dat feit. Al vanaf dat BDD gedoe, omdat ik een tyfushekel heb aan die bushokplaatjes die zeggen dat je dit en dat moet zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |