Alle groetjes terug.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik bijt je kop eraf en ik spuug hem weer uit. Maar dat is pas nadat ik met mijn hakken je kop heb ingeramt.
Hee man,quote:
Wut? Wat probeer je nou te zeggen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:10 schreef Lamon. het volgende:
Christus, mijn eerste dates lopen nooit zoals het hoort. Ze duren zo lang tot dat ik denk, nu mag het wel weer over zijn, eindigen indien succesvol op langere termijn nooit in seks, en altijd dat "...het was gezellig, ik wil nog wel een keer iets afspreken, en maar dan gewoon voor de gezelligheid, want ik weet het nog niet, maar ja, je kan het ook nog niet weten na 1 keer he?", en stamelen, en meteen een tweede date voorstellen, maar dan zogenaamd voor de gezelligheid...
Ik dacht dat het de functie van een man was, om zo onzeker te doen.
Het zal de generatiekloof wel zijn ofzo..
Maakt mij het nou uit dat het fysiek bedoeld was, verbaal ram ik z'n harses in met mijn Vatos Locos vrienden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hij bedoelt fysiek, niet verbaal. Je eerste zin klinkt wel leuk, maar is natuurlijk niet realiseerbaar.
Te veel blowen, kan rare shit geven in hoofd.quote:
En noorsbloed?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:13 schreef MiVer het volgende:
[..]
Te veel blowen, kan rare shit geven in hoofd.
Ik hoop alle goeds voor hem.
Hijs wel reus. Dus ik denk goed...
Hoe gaat het met je duiven?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:11 schreef MiVer het volgende:
[..]
Alle groetjes terug.
Hij gaat zeker komen.
En zal hem met je delen, geen zorgen.
Hoi dus.
Generatiekloofquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:10 schreef Lamon. het volgende:
Christus, mijn eerste dates lopen nooit zoals het hoort. Ze duren zo lang tot dat ik denk, nu mag het wel weer over zijn, eindigen indien succesvol op langere termijn nooit in seks, en altijd dat "...het was gezellig, ik wil nog wel een keer iets afspreken, en maar dan gewoon voor de gezelligheid, want ik weet het nog niet, maar ja, je kan het ook nog niet weten na 1 keer he?", en stamelen, en meteen een tweede date voorstellen, maar dan zogenaamd voor de gezelligheid...
Tepelkloof.quote:
Beste Lamonquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:10 schreef Lamon. het volgende:
Je wilt nog niet gephotoshopt worden in het bijbehorende topic in US?quote:
Whut?!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:14 schreef MiVer het volgende:
[..]
Je wilt nog niet gephotoshopt worden in het bijbehorende topic in US?
Die naam is pase. Ik snap je niet. Ik woon in ZW. Dus niet noorden. En hij was pik. Ik snap niet.quote:
Jaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:14 schreef wolvendagen het volgende:
Bulletslut, ben je een Marokkaanse import bruid?
MiVer fotoshopt foto's, voor in zo'n US-topic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |