Mogen we je dan in elkaar trappen? Dan kom ik namelijk ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:05 schreef Bulletslut het volgende:
Hey remlof..
Volgende Fokmeet bewijs ik dat ik geen kloon ben.
Zullen we wedden om 10.000?
Oh oke, zie mijn levenaandoening-post dan maar door de vingers.quote:
Betekent nog niet dat ik iedereen wil doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat jij altijd loopt te sletten in dit topic
10,000 euro? 10.000 jointjes? 10.000 cashewpinda's?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:05 schreef Bulletslut het volgende:
Hey remlof..
Volgende Fokmeet bewijs ik dat ik geen kloon ben.
Zullen we wedden om 10.000?
Nee, dat zou je niet. Geloof me.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:07 schreef Crack_ het volgende:
Remlof dan zou ik jou ook doen, omdat je het zo lief zegt!
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:08 schreef MiVer het volgende:
Groetjes ieder.![]()
Dat het gevoel recht zit, want geloof me, scheef zuigt.
Groetjes ieder.![]()
Jij kan me niet eens aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mogen we je dan in elkaar trappen? Dan kom ik namelijk ook.
Ok, deal. Ik zie je op de 10jaarsmeetquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:07 schreef Crack_ het volgende:
Remlof dan zou ik jou ook doen, omdat je het zo lief zegt!
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:39 schreef MiVer het volgende:
[..]
Ondanks het geharrewar in die regio, als vegetariër heb ik een zwak voor de Joodse keuken.
Deze 2 boeken vind ik top. De ene geïllustreerd en op dik papier, dus minder recepten, maar met achtergrond info.
De ander geen illustraties, dun papier, maar daardoor veel recepten en ook achtergrond info.
Groetjes ieder.![]()
Ik bijt je kop eraf en ik spuug hem weer uit. Maar dat is pas nadat ik met mijn hakken je kop heb ingeramt.quote:
Ga er dan op inquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, deal. Ik zie je op de 10jaarsmeet
Hey lang niet gezien, hoi MiVer!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:08 schreef MiVer het volgende:
Groetjes ieder.![]()
Ok duim omhoog. Daar doe ik het mee.quote:
Wij trekken echt retards aan.quote:
Hij bedoelt fysiek, niet verbaal. Je eerste zin klinkt wel leuk, maar is natuurlijk niet realiseerbaar.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik bijt je kop eraf en ik spuug hem weer uit. Maar dat is pas nadat ik met mijn hakken je kop heb ingeramt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |