Omdat ik een ban heb voor onbepaalde duur, terwijl leden die mij bij het minste geringste belachelijk maakten ermee weg komenquote:Op vrijdag 11 november 2016 00:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit is vrouwelijke versie van Jimmy. Confirmed. WAarom zo snel uit je slof schieten?
wel terechtquote:Op vrijdag 11 november 2016 00:22 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Omdat ik een ban heb voor onbepaalde duur, terwijl leden die mij bij het minste geringste belachelijk maakten ermee weg komen
Is het trouwens dan gek als ik concludeer dat men dit doet vanwege mijn levensopvatting?
Tbh volgde ik het niet echt en weet ik niet wat voor een levensopvatting jij hebt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:22 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Omdat ik een ban heb voor onbepaalde duur, terwijl leden die mij bij het minste geringste belachelijk maakten ermee weg komen
Is het trouwens dan gek als ik concludeer dat men dit doet vanwege mijn levensopvatting?
ga jij je maar druk maken om het vinden van een vrouwquote:Op vrijdag 11 november 2016 00:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel terecht
Minder minder minder radicale islam
Islam (en niet de crip versie)quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tbh volgde ik het niet echt en weet ik niet wat voor een levensopvatting jij hebt.
Sunni of alawi ofwaquote:Op vrijdag 11 november 2016 00:25 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Islam (en niet de crip versie)
hoe staat het met jouw zoektocht?quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:25 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
ga jij je maar druk maken om het vinden van een vrouw
Ik ben niet op zoekquote:Op vrijdag 11 november 2016 00:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoe staat het met jouw zoektocht?
Ik zie er veel jonger uit voor mn leeftijd, ik maak mij momenteel geen zorgenquote:
ga liever naar de oceansquote:Op vrijdag 11 november 2016 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Mortie de blauwe engel gaat sluiten he daar gaan al je kansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |