Onder haar motto ziet ze veel liever een stabiel MO met een Trump in VS, waar ze toch niet heen hoeft.quote:Op donderdag 10 november 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, dat is ook wel weer waar
ik ga er nooit teveel op in. Mensen willen het toch niet snappenquote:Op donderdag 10 november 2016 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In groepschat waarin ik zat al die mensen roepen dat Trump veel erger is dan ClintonEn toen werden ze mad toen ik zei dat Clinton veel kutter was, gelukkig zaten er nog meer verstandigen in de chat.
Dat viel in die chat wel mee, op wat feministische wijven na.quote:Op donderdag 10 november 2016 01:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ga er nooit teveel op in. Mensen willen het toch niet snappen
Mijn moeder is vooral #neverhillary, en het Rusland beleid van Trump zint d'r wel.quote:Op donderdag 10 november 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn moeder was er niet echt blij mee, mijn vader vond het wel best volgens mij. Mijn broer ging op whatsapp vooral stuk dat Trump het zou worden net als ik. Mijn zus heeft het niet eens gevolgd denk ik.
Is wel leuk om dat soort mensen beetje te trollen.quote:Op donderdag 10 november 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder kan ik eigenlijk met iedereen er wel gewoon een gesprek over voeren.
Mensen die niet naar argumenten luisteren en alleen maar RACISME/SEKSISME schreeuwen heb ik over het algemeen niet in m'n kring.
Dat doe ik op internet wel.quote:Op donderdag 10 november 2016 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is wel leuk om dat soort mensen beetje te trollen.
Heb je problemen mee?!quote:Op donderdag 10 november 2016 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom post jij altijd zo random in slowchats?
waarom post je niet in klaagbaak scquote:Op vrijdag 11 november 2016 00:14 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dacht ik al en daarom is je leven kut
Jullie je zin, heb KLB banquote:Op vrijdag 11 november 2016 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom post je niet in klaagbaak sc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |