Die is zo kotsopwekkend elitair en arrogantquote:
ik wel, was echt reuze spannendquote:Op donderdag 10 november 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Toch wel blij dat ik niet wakker ben gebleven vannacht.
Ik was vooral niet blij dat ik opgebleven was op m`n werkquote:Op donderdag 10 november 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Toch wel blij dat ik niet wakker ben gebleven vannacht.
Lekker geslapen en het toen ik 6 uur opstond even teruggelezen.quote:Op donderdag 10 november 2016 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik wel, was echt reuze spannend
Heb jij nog helemaal doorgehaald tot het einde?quote:Op donderdag 10 november 2016 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik wel, was echt reuze spannend
Ze nemen zichzelf daar sowieso veel te serieus.quote:Op donderdag 10 november 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is zo kotsopwekkend elitair en arrogant
Trump stond eerst echt overal achter. In Ohio van -5 naar +10quote:Op donderdag 10 november 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker geslapen en het toen ik 6 uur opstond even teruggelezen.
Vooral omdat ik hysterische whatsapp berichten had gekregen van mn moeder en schoonzusje.
Ik dacht eerst is fa2.
zes uur ofzoquote:Op donderdag 10 november 2016 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij nog helemaal doorgehaald tot het einde?
Ik sprak m`n broertje er nog over op whatsapp vanmorgen, die studeert en geschiedenis en in Utrecht en is nog veel linkser dan ik, dus ik kon z`n reactie wel vermoedenquote:Op donderdag 10 november 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig zit ik in een familie die niet kotst op Trump.
Ik lees ook mensen die niet eens een discussie over de verkiezingen kunnen hebben met hun familie als ze geen Clinton aanhanger zijn
als ik het er wel eens met mensen over had merkte je hoe niet geïnformeerd mensen zijn. Standaard hij is racist, vrouwenhater etcquote:Op donderdag 10 november 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig zit ik in een familie die niet kotst op Trump.
Ik lees ook mensen die niet eens een discussie over de verkiezingen kunnen hebben met hun familie als ze geen Clinton aanhanger zijn
Mijn schoonzusje is zo enorm voor Trump. Geniaal gewoon.quote:Op donderdag 10 november 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik sprak m`n broertje er nog over op whatsapp vanmorgen, die studeert en geschiedenis en in Utrecht en is nog veel linkser dan ik, dus ik kon z`n reactie wel vermoeden
Hillary haat katholieken hèquote:Op donderdag 10 november 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje is zo enorm voor Trump. Geniaal gewoon.
Mijn moeder was er niet echt blij mee, mijn vader vond het wel best volgens mij. Mijn broer ging op whatsapp vooral stuk dat Trump het zou worden net als ik. Mijn zus heeft het niet eens gevolgd denk ik.quote:Op donderdag 10 november 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik sprak m`n broertje er nog over op whatsapp vanmorgen, die studeert en geschiedenis en in Utrecht en is nog veel linkser dan ik, dus ik kon z`n reactie wel vermoeden
Apart welquote:Op donderdag 10 november 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje is zo enorm voor Trump. Geniaal gewoon.
Nee hoor.quote:
Oh dat weet ik allemaal nietquote:Op donderdag 10 november 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje is dan ook moslima.
In groepschat waarin ik zat al die mensen roepen dat Trump veel erger is dan Clintonquote:Op donderdag 10 november 2016 01:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als ik het er wel eens met mensen over had merkte je hoe niet geïnformeerd mensen zijn. Standaard hij is racist, vrouwenhater etc
Ja oke, dat is ook wel weer waarquote:Op donderdag 10 november 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Firsthand experience wat een typisch Amerikaans beleid in die regio aanricht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |