Sinds ze uitgenodigd werd bij DWDD en steeds meer ging meepraten ofzo?quote:Op donderdag 10 november 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedoel meer ook van haar, waar die omslag vandaan komt.
Tja, dezelfde mensen die Clinton maandenlang verheerlijkt hebben vonden haar nu opeens geen goede kandidaat.quote:Op donderdag 10 november 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HehDat is compleet onlogisch inderdaad
Daarvoor ook al. Maar dat was wel de druppel jaquote:Op donderdag 10 november 2016 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds ze uitgenodigd werd bij DWDD en steeds meer ging meepraten ofzo?
Meestal ontwijk ik programma's maar nu wilde ik het wel even zien door die verkiezingsuitslag, en gewoon aan haar hele houding en opmerkingen ging mijn bloed gewoon koken. Dat heb ik echt niet vaak met mensenquote:Op donderdag 10 november 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarvoor ook al. Maar dat was wel de druppel ja
Ach ja, ik weet niet, echt haten doe ik haar ook weer niet. Gewoon een domme kut. Maar die heb je in alle richtingen van de politiek
Deze avond kan ik het ook niet laten om toch wat tv programmas aan te zetten.quote:Op donderdag 10 november 2016 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meestal ontwijk ik programma's maar nu wilde ik het wel even zien door die verkiezingsuitslag, en gewoon aan haar hele houding en opmerkingen ging mijn bloed gewoon koken. Dat heb ik echt niet vaak met mensen
Nja, ik heb wel te doen met minderheden in Amerika die nu oprecht bang zijn. Ik snap die angst echt wel, of het terecht is of niet moet maar blijken, daar gaat het nog niet eens zo zeer om.quote:Op donderdag 10 november 2016 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Al die mensen die nu zo zuur zijn op tv, laten precies zien waarom zulke politici zo populair kunnen worden.
Eens.quote:Op donderdag 10 november 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
Nja, ik heb wel te doen met minderheden in Amerika die nu oprecht bang zijn. Ik snap die angst echt wel, of het terecht is of niet moet maar blijken, daar gaat het nog niet eens zo zeer om.
Ze heeft een hele nare uitstraling ja kloptquote:Op donderdag 10 november 2016 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meestal ontwijk ik programma's maar nu wilde ik het wel even zien door die verkiezingsuitslag, en gewoon aan haar hele houding en opmerkingen ging mijn bloed gewoon koken. Dat heb ik echt niet vaak met mensen
Ik heb DWDD voor het eerst in een jaar weer gezien, daar was een hele rouwstemmingquote:Op donderdag 10 november 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deze avond kan ik het ook niet laten om toch wat tv programmas aan te zetten.
Gewoon om stevig te lachen.
Ik heb het alleen dinsdagavond gekeken. Maar ik kon het echt niet aanzien. Die Jan Mulderquote:Op donderdag 10 november 2016 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb DWDD voor het eerst in een jaar weer gezien, daar was een hele rouwstemming
Jan Mulder moeten ze opsluiten. Verder is het echt een walgelijk programma, die Mathijs is ook zo'n teringlul. En altijd hetzelfde inteeltkliekje dat mag opdravenquote:Op donderdag 10 november 2016 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het alleen dinsdagavond gekeken. Maar ik kon het echt niet aanzien. Die Jan MulderEn die theatrale toneelstukjes. Dan heb je echt zin om van een afstandje in Mathijs z`n gezicht te barfen
zij stalkte zo'n bankier in New York toen hij relatie verbrak. Ze is 'econoom'quote:Op donderdag 10 november 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kon dr verder niet die Mees.
Wat doet die voor de kost.
Heleen Mees (geboren als Heleen Nijkamp, Hengelo (Overijssel), 1968[1]) is een Nederlands econoom, jurist en publicist. Ze verwierf bekendheid als powerfeministe die het gebrek aan ambitie bij Nederlandse vrouwen hekelt en pleit voor meer vrouwen aan de top.quote:Op donderdag 10 november 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kon dr verder niet die Mees.
Wat doet die voor de kost.
powerfeministquote:Op donderdag 10 november 2016 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heleen Mees (geboren als Heleen Nijkamp, Hengelo (Overijssel), 1968[1]) is een Nederlands econoom, jurist en publicist. Ze verwierf bekendheid als powerfeministe die het gebrek aan ambitie bij Nederlandse vrouwen hekelt en pleit voor meer vrouwen aan de top.
Grachtengordelkliekjesgenotquote:Op donderdag 10 november 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jan Mulder moeten ze opsluiten. Verder is het echt een walgelijk programma, die Mathijs is ook zo'n teringlul. En altijd hetzelfde inteeltkliekje dat mag opdraven
Die ken ik niet zo goed.quote:Op donderdag 10 november 2016 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grachtengordelkliekjesgenot
Adriaan van Dis is nog walgelijker dan Mathijs trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |