krijg nieuwe accu, behuizing, trackpad en scherm voor ¤210, hehequote:Op vrijdag 11 november 2016 06:13 schreef Drug het volgende:
heb weer de plooien uit m'n broek gelachen
goeie prijsquote:Op vrijdag 11 november 2016 06:17 schreef zeer het volgende:
[..]
krijg nieuwe accu, behuizing, trackpad en scherm voor ¤210, hehe
ja kreeg 50% korting omdat ik ook iPhone heb en nog eens 25% nadat ik eeuwige trouw aan Steve jobs bezwoer.quote:
ja zo zijn ze wel bij apple, die doen het niet om de winst ofzo <3quote:Op vrijdag 11 november 2016 06:55 schreef zeer het volgende:
[..]
ja kreeg 50% korting omdat ik ook iPhone heb en nog eens 25% nadat ik eeuwige trouw aan Steve jobs bezwoer.
zon mooi bedrijf dat er ook enkel super mooie mensen werkenquote:Op vrijdag 11 november 2016 07:18 schreef Drug het volgende:
[..]
ja zo zijn ze wel bij apple, die doen het niet om de winst ofzo <3
Jij bent supermooi.quote:Op vrijdag 11 november 2016 07:19 schreef zeer het volgende:
[..]
zon mooi bedrijf dat er ook enkel super mooie mensen werken
heyquote:
waarom heb jij een koffie man op het werk, wat voor werk doe jijquote:Op vrijdag 11 november 2016 07:54 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb ff bakje gehaald bij de koffie man op het werk
gewoon zo gaat dat, is zo gegroeidquote:Op vrijdag 11 november 2016 07:59 schreef Matip het volgende:
[..]
waarom heb jij een koffie man op het werk, wat voor werk doe jij
hoe komt dat zo?quote:Op vrijdag 11 november 2016 08:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Drink alleen nog bij speciale gelegenheden koffie en niet meer dagelijks.
vind je wakker worden, gedouched zijn, in de auto zitten, aankomen om je werk, je eerste koffie ophebben, half uurtje bezig zijn, bijna pauze, heftig gelunched, inkak momentje, bijna koffie pauze, koffie pauze, net na de koffie pauze, bijna naar huis, in de auto, eindelijk thuis, zo eten, net gegeten en zo slapen, speciale gelegenheden?quote:Op vrijdag 11 november 2016 08:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Drink alleen nog bij speciale gelegenheden koffie en niet meer dagelijks.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 08:09 schreef zeer het volgende:
[..]
vind je wakker worden, gedouched zijn, in de auto zitten, aankomen om je werk, je eerste koffie ophebben, half uurtje bezig zijn, bijna pauze, heftig gelunched, inkak momentje, bijna koffie pauze, koffie pauze, net na de koffie pauze, bijna naar huis, in de auto, eindelijk thuis, zo eten, net gegeten en zo slapen, speciale gelegenheden?
Ik hou van jou.quote:Op vrijdag 11 november 2016 08:09 schreef zeer het volgende:
[..]
vind je wakker worden, gedouched zijn, in de auto zitten, aankomen om je werk, je eerste koffie ophebben, half uurtje bezig zijn, bijna pauze, heftig gelunched, inkak momentje, bijna koffie pauze, koffie pauze, net na de koffie pauze, bijna naar huis, in de auto, eindelijk thuis, zo eten, net gegeten en zo slapen, speciale gelegenheden?
had je een ban, vriend?quote:
ik noem gen altijd Fykaks in m'n hoofd hihiigihiquote:Op vrijdag 11 november 2016 08:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja had weer iets lelijks over Fylax gezegd.
Sorry nog Fylax.
weet niet wat je hebt gezegd, maar ik voel wel aan dat dat sowieso terecht wasquote:Op vrijdag 11 november 2016 08:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja had weer iets lelijks over Fylax gezegd.
Sorry nog Fylax.
is zo alle commerciële muziek is niet echt beetje een bezoek aan een hoer verwarren met echte liefdequote:
Niels luistert Q-music?quote:Op vrijdag 11 november 2016 08:35 schreef zeer het volgende:
[..]
is zo alle commerciële muziek is niet echt beetje een bezoek aan een hoer verwarren met echte liefde
Tijd niet naar geluisterd, maar wanneer ik er op afstem is het q-music.bequote:
Gewoon een stagiaire.quote:Op vrijdag 11 november 2016 07:59 schreef Matip het volgende:
[..]
waarom heb jij een koffie man op het werk, wat voor werk doe jij
no shitquote:Op vrijdag 11 november 2016 08:45 schreef xcachet het volgende:
Vind 't best vervelend dat ik niet meer kan uitslapen.
Oh, die zin kun je op twee manieren opvatten realiseer ik mij nu. Maar ik kan 't niet meer, ook al heb ik er wel de tijd voorquote:
heeft met ouderdom te makenquote:Op vrijdag 11 november 2016 08:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, die zin kun je op twee manieren opvatten realiseer ik mij nu. Maar ik kan 't niet meer, ook al heb ik er wel de tijd voor
Zou kunnen. Uitslapen doe ik nog zelden. Wanneer ik bij moet slapen doe ik dat dmv dutjes gedurende de dag. Is ook efficiënter met rust-/tijdratio heb ik het idee.quote:
dat ga ik sws even bekijkenquote:Op vrijdag 11 november 2016 08:52 schreef xcachet het volgende:
Aanstaande maandag de grootste en helderste maan van deze eeuw.
Yeh, ff checken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 08:52 schreef xcachet het volgende:
Aanstaande maandag de grootste en helderste maan van deze eeuw.
waarom geen studio brussel?quote:Op vrijdag 11 november 2016 08:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tijd niet naar geluisterd, maar wanneer ik er op afstem is het q-music.be
Ik welquote:Op vrijdag 11 november 2016 08:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dat ga ik sws even bekijken
aan de binnenkant van m'n ogen
gespuisquote:Op vrijdag 11 november 2016 08:58 schreef 2NutZ het volgende:
Gespuis komt snachts wel altijd uit de krochten tevoorschijn, zie je ook gelijk aan de TT's.
Eerder al.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:05 schreef xcachet het volgende:
Het is tegenwoordig om 18u. al donker
noelquote:
Ken ik niet eens. Ik luister sowieso weinig naar de radio. Op de skates heb ik m'n eigen muziek opstaan. Met knutselen in een werkplaats vind ik het wel prettig wat muziek, maar met nadenkwerk of als ik aan het lezen ben liever niet.quote:
Ik wil hem wel voor je maken.quote:
Ken geen angstquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:18 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ik wil hem wel voor je maken.
Kan je in de fipo/sepo jouw angsten uitleggen.
Ja hoge noorden idd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je in Groningen woont misschien
wow lang geledenquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wow lang geledenzijn mijn oma altijd
sucks to be youquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Tandarts was blij met mn gebit alleen mijn onderste verstandskiezen doen fucking raar en ze komen er gewoon schuin uitdus in januari naar kaakchirurg, huilen.
Dagboekstrugglezzz
Neequote:Op vrijdag 11 november 2016 09:21 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Oke begin bij stap 1.
Herken je angsten.
Ik hoor het wel, altijd bereid om een topic te maken.
haha.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Tandarts was blij met mn gebit alleen mijn onderste verstandskiezen doen fucking raar en ze komen er gewoon schuin uitdus in januari naar kaakchirurg, huilen.
Dagboekstrugglezzz
Hoop dat ik een sticker krijg nadat de o zo grote boze chirurgmensch in mijn kaak heeft gezaagd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:24 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
haha.
Opso wordt een grote meid.
Verstandskiezen mallootquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:25 schreef xcachet het volgende:
Opso haar blokjes beugel zit weer scheef
Volgens mij gaat de kaakchirurg eerst kijken of er een behandeling nodig is eb welke. Lijkt me sterk dat de tandarts dar voorschijft aan de kaakchirurg.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoop dat ik een sticker krijg nadat de o zo grote boze chirurgmensch in mijn kaak heeft gezaagd.
goedemorgen opso. hoe is het leven verder?quote:
dat hoop ik ook voor je, zeker met al die medische fouten tegenwoordig.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoop dat ik een sticker krijg nadat de o zo grote boze chirurgmensch in mijn kaak heeft gezaagd.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij gaat de kaakchirurg eerst kijken of er een behandeling nodig is eb welke. Lijkt me sterk dat de tandarts dar voorschijft aan de kaakchirurg.
No shit sherlock.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij gaat de kaakchirurg eerst kijken of er een behandeling nodig is eb welke. Lijkt me sterk dat de tandarts dar voorschijft aan de kaakchirurg.
Prima. Heb croissantjesquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goedemorgen opso. hoe is het leven verder?
quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik houd ook omin kapot veel van jou, Tardis.
NOOHHHquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:28 schreef xcachet het volgende:
Oh en denk maar niet dat dat hartje bij de verkiezingen iets goed maakt opso
lekker hoor. ik ontbijt tegenwoordig alleen met skyr en fruitquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
No shit sherlock.
Wat wel zeker is, is dat ze eruit moeten rip
[..]
Prima. Heb croissantjes
Gaat 'ie dan meteen hakken?!:'(quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
No shit sherlock.
Wat wel zeker is, is dat ze eruit moeten rip
[..]
Prima. Heb croissantjes
quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
NOOHHH![]()
Ik wilde jou gwn ergens invullen
Skyr heeft sinds kort ook een drankje he.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker hoor. ik ontbijt tegenwoordig alleen met skyr en fruit
Denk naitquote:
is dat drankje dan wel vloeibaar?quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Skyr heeft sinds kort ook een drankje he.
Yasquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat drankje dan wel vloeibaar?
Hoe wil je 't anders drinkenquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat drankje dan wel vloeibaar?
hahaquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Een dieet lukt ook niet, omdat ik door een probleem aan mijn maag bijna geen gezonde voeding mag eten.
http://www.ad.nl/bizar/ky(...)f-te-komen~a72cc436/
Wilde iets over Braddie zeggen. Maar dat zou lullig zijn. Ben mijzelf aan het beteren.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Een dieet lukt ook niet, omdat ik door een probleem aan mijn maag bijna geen gezonde voeding mag eten.
maar je hebt het nu toch gezegd...quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wilde iets over Braddie zeggen. Maar dat zou lullig zijn. Ben mijzelf aan het beteren.
Beter je best doen, meid.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wilde iets over Braddie zeggen. Maar dat zou lullig zijn. Ben mijzelf aan het beteren.
ok pamelaquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:37 schreef Opsonisatie het volgende:
nou ja, de normale skyr kun je ook gebruiken om het plafond mee te stucen..quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe wil je 't anders drinken
Jezus
haha dit klopt jaquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, de normale skyr kun je ook gebruiken om het plafond mee te stucen..
Dus na de verkleining groeien ze gewoon opnieuw aan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:37 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:37 schreef Opsonisatie het volgende:
doe niet zo retarded plsquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
lekkerder dan de gewone chocomel?quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Nu in de mediatheek
Wil alle meisjes nueken hier
Hee wat een toeval. Ik was ook naar de tandarts. Was een nieuwe met grappig accent.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Dagboekstrugglezzz
je moet zon tshirt laten bedrukken met zulke teksten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Nu in de mediatheek
Rustaaaag. Begin met eentje.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Nu in de mediatheek
herkenbaarquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Nu in de mediatheek
De gewone blijft toch mijn favoriet.quote:
Tussen alle handicaps en aandoeningen zal add ook wel zitten idd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Kan me niet concentreren
Volgens mij heb ik add
Ik zat ooit eens in de mediatheek. Liet zo'n hitsig ventje een briefje achter. Kom er nooit meer.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Kan me niet concentreren
Volgens mij heb ik add
vertelvertelvertelquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zat ooit eens in de mediatheek. Liet zo'n hitsig ventje een briefje achter. Kom er nooit meer.
Waarom dat?quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou wel een leuk troll topic in R&P kunnen zijn.
Vond 't hele gebeure nogal autistisch en 't had zo een FOK!ker kunnen zijnquote:
ik was dat nietquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zat ooit eens in de mediatheek. Liet zo'n hitsig ventje een briefje achter. Kom er nooit meer.
Haha ja en toen ging je hem appen. Was lekker awkward.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gelukkig appt hij niet meer en was de boodschap toch wel duidelijkquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha ja en toen ging je hem appen. Was lekker awkward.
Voor hem
ik ken dezequote:Op vrijdag 11 november 2016 10:32 schreef xcachet het volgende:
Dat topic toen van die ene gast die een punt achter zijn relatie wilde zetten tijdens een etentje ergens.
Wat wel? of is dat nog een verrassing?quote:
Koken voor Noel, alsof die man niet genoeg heeft aan een nakkiequote:
Flikker op met je straattaalquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:40 schreef Matip het volgende:
[..]
Koken voor Noel, alsof die man niet genoeg heeft aan een nakkie
Ga ik straks bedenkenquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat wel? of is dat nog een verrassing?
Laat het los.quote:
Waar zie jij straattaal?quote:
ja moeilijkquote:
Idd, gemiste kans. Leer hier van bij treinmeisje II.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja moeilijk
Had verdorie gwn met haar moeten praten vlak voor de zomervakantie
Dan had ze sws geaccepteerd facebook en miss in het geval dat het ooit uit raakte met dr boy dat ik dan een rebound kon zijn voor haar
vastquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja moeilijk
Dan had ze sws geaccepteerd facebook en miss in het geval dat het ooit uit raakte met dr boy dat ik dan een rebound kon zijn voor haar
wat hangt daar rechts in beeld¿quote:
Zoveel vissen in de zee.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja moeilijk
Nakken is gewoon een werkwoord iig.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:43 schreef xcachet het volgende:
Of staat dat al in de dikke van Dale?
eerst ff lekker eten en dan nakkie tochquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:40 schreef Matip het volgende:
[..]
Koken voor Noel, alsof die man niet genoeg heeft aan een nakkie
Penis.quote:
zou andersom doen, dat welquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
eerst ff lekker eten en dan nakkie toch
er is geen treinmeisje IIquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd, gemiste kans. Leer hier van bij treinmeisje II.
echt jonge, deze manquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
er is geen treinmeisje II
Vorige week wel in de metro was het ontzettend druk en stond ik vlak naast goeie blond geneeskunde studentje waar ik wel ontzettend geil van werd
Maar gevoelens nee
Zal nooit meer gevoelens krijgen voor iemand denk ik
Zoiets maak je maar 1 keer mee
Hoe wist je dat ze geneeskunde deed?quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
er is geen treinmeisje II
Vorige week wel in de metro was het ontzettend druk en stond ik vlak naast goeie blond geneeskunde studentje waar ik wel ontzettend geil van werd
Maar gevoelens nee
Zal nooit meer gevoelens krijgen voor iemand denk ik
Zoiets maak je maar 1 keer mee
hij heeft gewoon gelijk hoorquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ze geneeskunde deed?
En die laatste zin![]()
ja want jij bent de expert
Nee, en suf dat je hem dat laat denken. Hij is al zo ver heen.quote:
omdat we samen uitstapten bij geneeskunde faculteitquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En die laatste zin![]()
Wat deed jij daar dan?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
omdat we samen uitstappen bij geneeskunde faculteit
Studeer jij ook geneeskunde?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
omdat we samen uitstapten bij geneeskunde faculteit
Oke, wat ging je doen?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lees,quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
De uitdrukking is bij mij sinds een jaar of 25 bekend.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:02 schreef Dimachaerus het volgende:
We hielden samen zo die paal in de metro vast ik heletijd grond kijke
Opgeven moment draaide zich naar me toe en keek ze me soms aan
Had wel goeie fap op dr gezet, goeie erectie en ik spoot
Jij woont in Rotterdam. Ik gebruik die taal niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
De uitdrukking is bij mij sinds een jaar of 25 bekend.
Heb je weer een slechte trolldag vandaag?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:02 schreef Dimachaerus het volgende:
zie genoeg meisjes vergelijkbaar met treinmeidje maar ik voel niks voor ze hoorquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En die laatste zin![]()
Geil verhaalquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Het is ook niet normaal dat als je iemand tegenkomt die je aantrekkelijk vindt, daar ook meteen wat voor voelt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zie genoeg meisjes vergelijkbaar met treinmeidje maar ik voel niks voor ze hoor
Prima, maar het is geen straattaal. Meer een lokale uitdrukking in de uitgaansscene.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij woont in Rotterdam. Ik gebruik die taal niet.
ja 2x en ze vond het echt nicequote:Op vrijdag 11 november 2016 11:04 schreef xcachet het volgende:
Dima heb je dat treinmeisje wel eens gesproken? Weet ze wel van jouw bestaan?
Echt wel, dat jij dat niet had met Noel is niet Dima zijn probleem.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is ook niet normaal dat als je iemand tegenkomt die je aantrekkelijk vindt, daar ook meteen wat voor voelt.
Dan was ze vaak boos aangezien je haar 450 keer hebt gezien en maar 2 keer hebt gesproken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja 2x en ze vond het echt nice
Ze werd ook altijd boos wanneer ik dr niet aansprak lol
kan wel hoor, ik weet in 1 oogopslag of ik iemand wel/niet zie zittenquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is ook niet normaal dat als je iemand tegenkomt die je aantrekkelijk vindt, daar ook meteen wat voor voelt.
Zei ze dat ja?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja 2x en ze vond het echt nice
Ze werd ook altijd boos wanneer ik dr niet aansprak lol
Zien zitten =/= iets voor iemand voelenquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kan wel hoor, ik weet in 1 oogopslag of ik iemand wel/niet zie zitten
Ja, van jou kan ik het enigzins begrijpen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
De uitdrukking is bij mij sinds een jaar of 25 bekend.
De gene die zulke TT's maken slapen nogquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:09 schreef hugecooll het volgende:
Laat dat soort TT's eens achterwege
Ben je preuts ofzoquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:09 schreef hugecooll het volgende:
Yo huge, is het tegenwoordig verboden om tits te posten op fok?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:09 schreef hugecooll het volgende:
Stim heeft een banquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Hahahahha!! Stimorol dr komt hier nu zo een meidje zitten zij is precies hoe ik me jou voorstel looll!
'Gezonde zomertetten' mogen gepost worden, rare SM-tetten nietquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Yo huge, is het tegenwoordig verboden om tits te posten op fok?
is ook btje zo majaquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
De gene die zulke TT's maken slapen nog
Raar is subjectief ;squote:Op vrijdag 11 november 2016 11:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
'Gezonde zomertetten' mogen gepost worden, rare SM-tetten niet
soulmates.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Er is ook vaak meer voor nodig dan alleen zien...quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zie genoeg meisjes vergelijkbaar met treinmeidje maar ik voel niks voor ze hoor
hahaquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
'Gezonde zomertetten' mogen gepost worden, rare SM-tetten niet
quote:
quote:Ik heb dus een jaar geleden een meisje ontmoet dat in een sushirestaurant werkte.. Ik heb haar daar een paar keer gezien, en we hebben wat oppervlakkig gepraat. Gisteren op een bevrijdingsfestival kwam ik met een vriendin van haar aan de praat, en die zei tot mijn verbazing dat de dame in kwestie mij kende uit haar tijd bij het restaurant. Ze heeft me in ieder geval dus onthouden..
Nu vraag ik mij het volgende af.. Er is een kans dat ik haar nooit meer zie, en ik heb haar vandaag opgezocht op Facebook. Is het heel raar als ik haar toevoeg? En stel ze accepteert het, dan kan ik dan het best gewoon een praatje beginnen dat ik haar toevallig tegenkwam, en wat interesse tonen?
quote:Nee, ben bang dat ze me afwijst, hou niet zo van dat gevoel..
Beter niet voor kerst, sfeerverpester is het.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:15 schreef Crip het volgende:
Stimo is binnenkort weer back, no worries.
struggles van een puberquote:
Doe niet aan pmen en dmen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:16 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Crip post zulke gewoon in mijn pmsystem.
Iedereen blij.
Zal jouw kerst eens verpesten met een grote explosiequote:Op vrijdag 11 november 2016 11:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beter niet voor kerst, sfeerverpester is het.
Echtquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:16 schreef wise het volgende:
[..]
struggles van een puber![]()
niet twijfelen maar gewoon doen
Kan het niet zo zijn dat je te veel op je zelf betrekt?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien gaat dat wel over mij omg omg omg
ze komt duidelijk iets te kortquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat je te veel op je zelf betrekt?
Vertelquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt![]()
Een jaar geleden iemand ontmoet, komt nu een vriendin van haar tegen die zegt dat die meid hem nog kent. Hij vraagt of ie haar zo kan toevoegen op FB
Iemand vraagt of die haar al heeft toegevoegd en dan antwoord hij met die laatste quote![]()
ben je dom ofzoquote:
Ja.quote:
Ohhhhh is dat het. Dus daarom wil iedereen je?quote:
nee er was sprake van instante wederzijdse connectie hoorquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er is ook vaak meer voor nodig dan alleen zien...
ho ho ho, niet iedereen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohhhhh is dat het. Dus daarom wil iedereen je?
Ik zie wel een verband tussen dit en veel FOK!kers.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:23 schreef wise het volgende:
KLB / Maagdelijke nerds die anderen de maat nemen met vrouwen
Dus het universum doet zoveel moeite om jullie bij elkaar te brengen en jij blijft sad face naar beneden staren?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee er was sprake van instante wederzijdse connectie hoor
Toen ik in de 2e zat kwam ik haar al paar keer tegen op station toen ik al gelijk wie is deze?!?! Wist niet eens dat we op dezelfde school zaten, laat staan zelfde opleiding
Op overstap station liep ik tijd heel ver het perron op en zij wachtte altijd bij de trappen normaal
Het was altijd heel rustig zat altijd in mn eentje in wagon dus ik nam zo plaats hoor ik minuutje later opeens deuren open gaan dus ik kijk zo om zie ik haar instappen lol...
En tijdens herkansing eind 2e jaar ze keek heletijd naar de deur van lokaal, ik stap lokaal in ze ziet me en schrikt en draait zich om
In de 3e kwamen we in dezelfde klas dus 1e les van het jaar ik zat al in de klas praten met klasgenoot
Ik zie haar binnenlopen in mn pheriphal vison en ik zie dat ze weer schrikt
Ik triggerde haar omdat ze ook iets voelde
Later die week ik kom zo aanlopen bij het lokaal maar was nog niet open, zei stond er al. Evenlater kwam docent en zij stond voor me in de rij zeg maar, ik stond achter haar helemaal als laatste. Draait ze zich 180 graden om en kijkt ze me 10 seconden zo aan maar ik keek heletijd grond als een sadboy..
nou ja bijna iedereen enzo danquote:
sowquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
Cachet wanneer word je weer een leuke user?
wajooooquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
Ik word nooit meer leukquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
piewpiewquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
nee kan je nietquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
arme jongen kom ik neem je een keer mee ga ik voor je regelen want dat kan ik
had je gedronken?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee kan je niet
Toen ik x uit was we stonden in rij voor een danscafekroeg
2 maatjes van me praatten met 2 meisjes in de rij voor ons, ik stond er maar een beetje bij
Maatje zegt opeend zo tegen hey dit is dima dus elkaar handen schudddn
Eentje zag ik wel zitten en die wilde ook wel praten ze stond nog steeds naar me toegedraaid maar ik zei niks, wist niet echt waarover te praten
Je hebt wat ervaring met meiden nodig Dimaquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee kan je niet
2 maatjes van me praatten met 2 meisjes in de rij voor ons, ik stond er maar een beetje bij
Eentje zag ik wel zitten en die wilde ook wel praten ze stond nog steeds naar me toegedraaid maar ik zei niks, wist niet echt waarover te praten
ik vind dit soort vragen altijd gemeen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
hoezo dat kan ik nietquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee kan je niet
nee maar door alcohol word ik ook niet echt losser, zelfs niet met een pilletje in mn mikquote:
jammer man.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee maar door alcohol word ik ook niet echt losser, zelfs niet met een pilletje in mn mik
Als het er niet inzit kan het er ook niet uitkomen
echt he.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:37 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
ik vind dit soort vragen altijd gemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |