quote:Ik heb dus een jaar geleden een meisje ontmoet dat in een sushirestaurant werkte.. Ik heb haar daar een paar keer gezien, en we hebben wat oppervlakkig gepraat. Gisteren op een bevrijdingsfestival kwam ik met een vriendin van haar aan de praat, en die zei tot mijn verbazing dat de dame in kwestie mij kende uit haar tijd bij het restaurant. Ze heeft me in ieder geval dus onthouden..
Nu vraag ik mij het volgende af.. Er is een kans dat ik haar nooit meer zie, en ik heb haar vandaag opgezocht op Facebook. Is het heel raar als ik haar toevoeg? En stel ze accepteert het, dan kan ik dan het best gewoon een praatje beginnen dat ik haar toevallig tegenkwam, en wat interesse tonen?
quote:Nee, ben bang dat ze me afwijst, hou niet zo van dat gevoel..
Beter niet voor kerst, sfeerverpester is het.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:15 schreef Crip het volgende:
Stimo is binnenkort weer back, no worries.
struggles van een puberquote:
Doe niet aan pmen en dmen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:16 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Crip post zulke gewoon in mijn pmsystem.
Iedereen blij.
Zal jouw kerst eens verpesten met een grote explosiequote:Op vrijdag 11 november 2016 11:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beter niet voor kerst, sfeerverpester is het.
Echtquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:16 schreef wise het volgende:
[..]
struggles van een puber![]()
niet twijfelen maar gewoon doen
Kan het niet zo zijn dat je te veel op je zelf betrekt?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien gaat dat wel over mij omg omg omg
ze komt duidelijk iets te kortquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat je te veel op je zelf betrekt?
Vertelquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt![]()
Een jaar geleden iemand ontmoet, komt nu een vriendin van haar tegen die zegt dat die meid hem nog kent. Hij vraagt of ie haar zo kan toevoegen op FB
Iemand vraagt of die haar al heeft toegevoegd en dan antwoord hij met die laatste quote![]()
ben je dom ofzoquote:
Ja.quote:
Ohhhhh is dat het. Dus daarom wil iedereen je?quote:
nee er was sprake van instante wederzijdse connectie hoorquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er is ook vaak meer voor nodig dan alleen zien...
ho ho ho, niet iedereen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohhhhh is dat het. Dus daarom wil iedereen je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |