krijg nieuwe accu, behuizing, trackpad en scherm voor ¤210, hehequote:Op vrijdag 11 november 2016 06:13 schreef Drug het volgende:
heb weer de plooien uit m'n broek gelachen
goeie prijsquote:Op vrijdag 11 november 2016 06:17 schreef zeer het volgende:
[..]
krijg nieuwe accu, behuizing, trackpad en scherm voor ¤210, hehe
ja kreeg 50% korting omdat ik ook iPhone heb en nog eens 25% nadat ik eeuwige trouw aan Steve jobs bezwoer.quote:
ja zo zijn ze wel bij apple, die doen het niet om de winst ofzo <3quote:Op vrijdag 11 november 2016 06:55 schreef zeer het volgende:
[..]
ja kreeg 50% korting omdat ik ook iPhone heb en nog eens 25% nadat ik eeuwige trouw aan Steve jobs bezwoer.
zon mooi bedrijf dat er ook enkel super mooie mensen werkenquote:Op vrijdag 11 november 2016 07:18 schreef Drug het volgende:
[..]
ja zo zijn ze wel bij apple, die doen het niet om de winst ofzo <3
Jij bent supermooi.quote:Op vrijdag 11 november 2016 07:19 schreef zeer het volgende:
[..]
zon mooi bedrijf dat er ook enkel super mooie mensen werken
heyquote:
waarom heb jij een koffie man op het werk, wat voor werk doe jijquote:Op vrijdag 11 november 2016 07:54 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb ff bakje gehaald bij de koffie man op het werk
gewoon zo gaat dat, is zo gegroeidquote:Op vrijdag 11 november 2016 07:59 schreef Matip het volgende:
[..]
waarom heb jij een koffie man op het werk, wat voor werk doe jij
hoe komt dat zo?quote:Op vrijdag 11 november 2016 08:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Drink alleen nog bij speciale gelegenheden koffie en niet meer dagelijks.
vind je wakker worden, gedouched zijn, in de auto zitten, aankomen om je werk, je eerste koffie ophebben, half uurtje bezig zijn, bijna pauze, heftig gelunched, inkak momentje, bijna koffie pauze, koffie pauze, net na de koffie pauze, bijna naar huis, in de auto, eindelijk thuis, zo eten, net gegeten en zo slapen, speciale gelegenheden?quote:Op vrijdag 11 november 2016 08:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Drink alleen nog bij speciale gelegenheden koffie en niet meer dagelijks.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 08:09 schreef zeer het volgende:
[..]
vind je wakker worden, gedouched zijn, in de auto zitten, aankomen om je werk, je eerste koffie ophebben, half uurtje bezig zijn, bijna pauze, heftig gelunched, inkak momentje, bijna koffie pauze, koffie pauze, net na de koffie pauze, bijna naar huis, in de auto, eindelijk thuis, zo eten, net gegeten en zo slapen, speciale gelegenheden?
Ik hou van jou.quote:Op vrijdag 11 november 2016 08:09 schreef zeer het volgende:
[..]
vind je wakker worden, gedouched zijn, in de auto zitten, aankomen om je werk, je eerste koffie ophebben, half uurtje bezig zijn, bijna pauze, heftig gelunched, inkak momentje, bijna koffie pauze, koffie pauze, net na de koffie pauze, bijna naar huis, in de auto, eindelijk thuis, zo eten, net gegeten en zo slapen, speciale gelegenheden?
had je een ban, vriend?quote:
ik noem gen altijd Fykaks in m'n hoofd hihiigihiquote:Op vrijdag 11 november 2016 08:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja had weer iets lelijks over Fylax gezegd.
Sorry nog Fylax.
weet niet wat je hebt gezegd, maar ik voel wel aan dat dat sowieso terecht wasquote:Op vrijdag 11 november 2016 08:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja had weer iets lelijks over Fylax gezegd.
Sorry nog Fylax.
is zo alle commerciële muziek is niet echt beetje een bezoek aan een hoer verwarren met echte liefdequote:
Niels luistert Q-music?quote:Op vrijdag 11 november 2016 08:35 schreef zeer het volgende:
[..]
is zo alle commerciële muziek is niet echt beetje een bezoek aan een hoer verwarren met echte liefde
Tijd niet naar geluisterd, maar wanneer ik er op afstem is het q-music.bequote:
Gewoon een stagiaire.quote:Op vrijdag 11 november 2016 07:59 schreef Matip het volgende:
[..]
waarom heb jij een koffie man op het werk, wat voor werk doe jij
no shitquote:Op vrijdag 11 november 2016 08:45 schreef xcachet het volgende:
Vind 't best vervelend dat ik niet meer kan uitslapen.
Oh, die zin kun je op twee manieren opvatten realiseer ik mij nu. Maar ik kan 't niet meer, ook al heb ik er wel de tijd voorquote:
heeft met ouderdom te makenquote:Op vrijdag 11 november 2016 08:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, die zin kun je op twee manieren opvatten realiseer ik mij nu. Maar ik kan 't niet meer, ook al heb ik er wel de tijd voor
Zou kunnen. Uitslapen doe ik nog zelden. Wanneer ik bij moet slapen doe ik dat dmv dutjes gedurende de dag. Is ook efficiënter met rust-/tijdratio heb ik het idee.quote:
dat ga ik sws even bekijkenquote:Op vrijdag 11 november 2016 08:52 schreef xcachet het volgende:
Aanstaande maandag de grootste en helderste maan van deze eeuw.
Yeh, ff checken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 08:52 schreef xcachet het volgende:
Aanstaande maandag de grootste en helderste maan van deze eeuw.
waarom geen studio brussel?quote:Op vrijdag 11 november 2016 08:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tijd niet naar geluisterd, maar wanneer ik er op afstem is het q-music.be
Ik welquote:Op vrijdag 11 november 2016 08:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dat ga ik sws even bekijken
aan de binnenkant van m'n ogen
gespuisquote:Op vrijdag 11 november 2016 08:58 schreef 2NutZ het volgende:
Gespuis komt snachts wel altijd uit de krochten tevoorschijn, zie je ook gelijk aan de TT's.
Eerder al.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:05 schreef xcachet het volgende:
Het is tegenwoordig om 18u. al donker
noelquote:
Ken ik niet eens. Ik luister sowieso weinig naar de radio. Op de skates heb ik m'n eigen muziek opstaan. Met knutselen in een werkplaats vind ik het wel prettig wat muziek, maar met nadenkwerk of als ik aan het lezen ben liever niet.quote:
Ik wil hem wel voor je maken.quote:
Ken geen angstquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:18 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ik wil hem wel voor je maken.
Kan je in de fipo/sepo jouw angsten uitleggen.
Ja hoge noorden idd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je in Groningen woont misschien
wow lang geledenquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wow lang geledenzijn mijn oma altijd
sucks to be youquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Tandarts was blij met mn gebit alleen mijn onderste verstandskiezen doen fucking raar en ze komen er gewoon schuin uitdus in januari naar kaakchirurg, huilen.
Dagboekstrugglezzz
Neequote:Op vrijdag 11 november 2016 09:21 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Oke begin bij stap 1.
Herken je angsten.
Ik hoor het wel, altijd bereid om een topic te maken.
haha.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Tandarts was blij met mn gebit alleen mijn onderste verstandskiezen doen fucking raar en ze komen er gewoon schuin uitdus in januari naar kaakchirurg, huilen.
Dagboekstrugglezzz
Hoop dat ik een sticker krijg nadat de o zo grote boze chirurgmensch in mijn kaak heeft gezaagd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:24 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
haha.
Opso wordt een grote meid.
Verstandskiezen mallootquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:25 schreef xcachet het volgende:
Opso haar blokjes beugel zit weer scheef
Volgens mij gaat de kaakchirurg eerst kijken of er een behandeling nodig is eb welke. Lijkt me sterk dat de tandarts dar voorschijft aan de kaakchirurg.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoop dat ik een sticker krijg nadat de o zo grote boze chirurgmensch in mijn kaak heeft gezaagd.
goedemorgen opso. hoe is het leven verder?quote:
dat hoop ik ook voor je, zeker met al die medische fouten tegenwoordig.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoop dat ik een sticker krijg nadat de o zo grote boze chirurgmensch in mijn kaak heeft gezaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |