quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij gaat de kaakchirurg eerst kijken of er een behandeling nodig is eb welke. Lijkt me sterk dat de tandarts dar voorschijft aan de kaakchirurg.
No shit sherlock.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij gaat de kaakchirurg eerst kijken of er een behandeling nodig is eb welke. Lijkt me sterk dat de tandarts dar voorschijft aan de kaakchirurg.
Prima. Heb croissantjesquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goedemorgen opso. hoe is het leven verder?
quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik houd ook omin kapot veel van jou, Tardis.
NOOHHHquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:28 schreef xcachet het volgende:
Oh en denk maar niet dat dat hartje bij de verkiezingen iets goed maakt opso
lekker hoor. ik ontbijt tegenwoordig alleen met skyr en fruitquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
No shit sherlock.
Wat wel zeker is, is dat ze eruit moeten rip
[..]
Prima. Heb croissantjes
Gaat 'ie dan meteen hakken?!:'(quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
No shit sherlock.
Wat wel zeker is, is dat ze eruit moeten rip
[..]
Prima. Heb croissantjes
quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
NOOHHH![]()
Ik wilde jou gwn ergens invullen
Skyr heeft sinds kort ook een drankje he.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker hoor. ik ontbijt tegenwoordig alleen met skyr en fruit
Denk naitquote:
is dat drankje dan wel vloeibaar?quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Skyr heeft sinds kort ook een drankje he.
Yasquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat drankje dan wel vloeibaar?
Hoe wil je 't anders drinkenquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat drankje dan wel vloeibaar?
hahaquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Een dieet lukt ook niet, omdat ik door een probleem aan mijn maag bijna geen gezonde voeding mag eten.
http://www.ad.nl/bizar/ky(...)f-te-komen~a72cc436/
Wilde iets over Braddie zeggen. Maar dat zou lullig zijn. Ben mijzelf aan het beteren.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Een dieet lukt ook niet, omdat ik door een probleem aan mijn maag bijna geen gezonde voeding mag eten.
maar je hebt het nu toch gezegd...quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wilde iets over Braddie zeggen. Maar dat zou lullig zijn. Ben mijzelf aan het beteren.
Beter je best doen, meid.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wilde iets over Braddie zeggen. Maar dat zou lullig zijn. Ben mijzelf aan het beteren.
ok pamelaquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:37 schreef Opsonisatie het volgende:
nou ja, de normale skyr kun je ook gebruiken om het plafond mee te stucen..quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe wil je 't anders drinken
Jezus
haha dit klopt jaquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, de normale skyr kun je ook gebruiken om het plafond mee te stucen..
Dus na de verkleining groeien ze gewoon opnieuw aan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:37 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:37 schreef Opsonisatie het volgende:
doe niet zo retarded plsquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
lekkerder dan de gewone chocomel?quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Nu in de mediatheek
Wil alle meisjes nueken hier
Hee wat een toeval. Ik was ook naar de tandarts. Was een nieuwe met grappig accent.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Tandarts was blij met mn gebit alleen mijn onderste verstandskiezen doen fucking raar en ze komen er gewoon schuin uitdus in januari naar kaakchirurg, huilen.
Dagboekstrugglezzz
je moet zon tshirt laten bedrukken met zulke teksten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Nu in de mediatheek
Rustaaaag. Begin met eentje.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Nu in de mediatheek
herkenbaarquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Nu in de mediatheek
De gewone blijft toch mijn favoriet.quote:
Tussen alle handicaps en aandoeningen zal add ook wel zitten idd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Kan me niet concentreren
Volgens mij heb ik add
Ik zat ooit eens in de mediatheek. Liet zo'n hitsig ventje een briefje achter. Kom er nooit meer.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Kan me niet concentreren
Volgens mij heb ik add
vertelvertelvertelquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zat ooit eens in de mediatheek. Liet zo'n hitsig ventje een briefje achter. Kom er nooit meer.
Waarom dat?quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou wel een leuk troll topic in R&P kunnen zijn.
Vond 't hele gebeure nogal autistisch en 't had zo een FOK!ker kunnen zijnquote:
ik was dat nietquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zat ooit eens in de mediatheek. Liet zo'n hitsig ventje een briefje achter. Kom er nooit meer.
Haha ja en toen ging je hem appen. Was lekker awkward.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gelukkig appt hij niet meer en was de boodschap toch wel duidelijkquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha ja en toen ging je hem appen. Was lekker awkward.
Voor hem
ik ken dezequote:Op vrijdag 11 november 2016 10:32 schreef xcachet het volgende:
Dat topic toen van die ene gast die een punt achter zijn relatie wilde zetten tijdens een etentje ergens.
Wat wel? of is dat nog een verrassing?quote:
Koken voor Noel, alsof die man niet genoeg heeft aan een nakkiequote:
Flikker op met je straattaalquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:40 schreef Matip het volgende:
[..]
Koken voor Noel, alsof die man niet genoeg heeft aan een nakkie
Ga ik straks bedenkenquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat wel? of is dat nog een verrassing?
Laat het los.quote:
Waar zie jij straattaal?quote:
ja moeilijkquote:
Idd, gemiste kans. Leer hier van bij treinmeisje II.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja moeilijk
Had verdorie gwn met haar moeten praten vlak voor de zomervakantie
Dan had ze sws geaccepteerd facebook en miss in het geval dat het ooit uit raakte met dr boy dat ik dan een rebound kon zijn voor haar
vastquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja moeilijk
Dan had ze sws geaccepteerd facebook en miss in het geval dat het ooit uit raakte met dr boy dat ik dan een rebound kon zijn voor haar
wat hangt daar rechts in beeld¿quote:
Zoveel vissen in de zee.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja moeilijk
Nakken is gewoon een werkwoord iig.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:43 schreef xcachet het volgende:
Of staat dat al in de dikke van Dale?
eerst ff lekker eten en dan nakkie tochquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:40 schreef Matip het volgende:
[..]
Koken voor Noel, alsof die man niet genoeg heeft aan een nakkie
Penis.quote:
zou andersom doen, dat welquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
eerst ff lekker eten en dan nakkie toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |