Dus na de verkleining groeien ze gewoon opnieuw aan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Een dieet lukt ook niet, omdat ik door een probleem aan mijn maag bijna geen gezonde voeding mag eten.
http://www.ad.nl/bizar/ky(...)f-te-komen~a72cc436/
quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Een dieet lukt ook niet, omdat ik door een probleem aan mijn maag bijna geen gezonde voeding mag eten.
http://www.ad.nl/bizar/ky(...)f-te-komen~a72cc436/
doe niet zo retarded plsquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij gaat de kaakchirurg eerst kijken of er een behandeling nodig is eb welke. Lijkt me sterk dat de tandarts dar voorschijft aan de kaakchirurg.
lekkerder dan de gewone chocomel?quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Nu in de mediatheek
Wil alle meisjes nueken hier
Hee wat een toeval. Ik was ook naar de tandarts. Was een nieuwe met grappig accent.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Tandarts was blij met mn gebit alleen mijn onderste verstandskiezen doen fucking raar en ze komen er gewoon schuin uitdus in januari naar kaakchirurg, huilen.
Dagboekstrugglezzz
je moet zon tshirt laten bedrukken met zulke teksten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Nu in de mediatheek
Rustaaaag. Begin met eentje.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Nu in de mediatheek
herkenbaarquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Nu in de mediatheek
De gewone blijft toch mijn favoriet.quote:
Tussen alle handicaps en aandoeningen zal add ook wel zitten idd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Kan me niet concentreren
Volgens mij heb ik add
Ik zat ooit eens in de mediatheek. Liet zo'n hitsig ventje een briefje achter. Kom er nooit meer.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Kan me niet concentreren
Volgens mij heb ik add
vertelvertelvertelquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zat ooit eens in de mediatheek. Liet zo'n hitsig ventje een briefje achter. Kom er nooit meer.
Waarom dat?quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou wel een leuk troll topic in R&P kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |