quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij gaat de kaakchirurg eerst kijken of er een behandeling nodig is eb welke. Lijkt me sterk dat de tandarts dar voorschijft aan de kaakchirurg.
No shit sherlock.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij gaat de kaakchirurg eerst kijken of er een behandeling nodig is eb welke. Lijkt me sterk dat de tandarts dar voorschijft aan de kaakchirurg.
Prima. Heb croissantjesquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goedemorgen opso. hoe is het leven verder?
quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik houd ook omin kapot veel van jou, Tardis.
NOOHHHquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:28 schreef xcachet het volgende:
Oh en denk maar niet dat dat hartje bij de verkiezingen iets goed maakt opso
lekker hoor. ik ontbijt tegenwoordig alleen met skyr en fruitquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
No shit sherlock.
Wat wel zeker is, is dat ze eruit moeten rip
[..]
Prima. Heb croissantjes
Gaat 'ie dan meteen hakken?!:'(quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
No shit sherlock.
Wat wel zeker is, is dat ze eruit moeten rip
[..]
Prima. Heb croissantjes
quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
NOOHHH![]()
Ik wilde jou gwn ergens invullen
Skyr heeft sinds kort ook een drankje he.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker hoor. ik ontbijt tegenwoordig alleen met skyr en fruit
Denk naitquote:
is dat drankje dan wel vloeibaar?quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Skyr heeft sinds kort ook een drankje he.
Yasquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat drankje dan wel vloeibaar?
Hoe wil je 't anders drinkenquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat drankje dan wel vloeibaar?
hahaquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Een dieet lukt ook niet, omdat ik door een probleem aan mijn maag bijna geen gezonde voeding mag eten.
http://www.ad.nl/bizar/ky(...)f-te-komen~a72cc436/
Wilde iets over Braddie zeggen. Maar dat zou lullig zijn. Ben mijzelf aan het beteren.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Een dieet lukt ook niet, omdat ik door een probleem aan mijn maag bijna geen gezonde voeding mag eten.
maar je hebt het nu toch gezegd...quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wilde iets over Braddie zeggen. Maar dat zou lullig zijn. Ben mijzelf aan het beteren.
Beter je best doen, meid.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wilde iets over Braddie zeggen. Maar dat zou lullig zijn. Ben mijzelf aan het beteren.
ok pamelaquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:37 schreef Opsonisatie het volgende:
nou ja, de normale skyr kun je ook gebruiken om het plafond mee te stucen..quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe wil je 't anders drinken
Jezus
haha dit klopt jaquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, de normale skyr kun je ook gebruiken om het plafond mee te stucen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |