Vond 't hele gebeure nogal autistisch en 't had zo een FOK!ker kunnen zijnquote:
ik was dat nietquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zat ooit eens in de mediatheek. Liet zo'n hitsig ventje een briefje achter. Kom er nooit meer.
Haha ja en toen ging je hem appen. Was lekker awkward.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zat ooit eens in de mediatheek. Liet zo'n hitsig ventje een briefje achter. Kom er nooit meer.
Gelukkig appt hij niet meer en was de boodschap toch wel duidelijkquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha ja en toen ging je hem appen. Was lekker awkward.
Voor hem
ik ken dezequote:Op vrijdag 11 november 2016 10:32 schreef xcachet het volgende:
Dat topic toen van die ene gast die een punt achter zijn relatie wilde zetten tijdens een etentje ergens.
Wat wel? of is dat nog een verrassing?quote:
Koken voor Noel, alsof die man niet genoeg heeft aan een nakkiequote:
Flikker op met je straattaalquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:40 schreef Matip het volgende:
[..]
Koken voor Noel, alsof die man niet genoeg heeft aan een nakkie
Ga ik straks bedenkenquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat wel? of is dat nog een verrassing?
Laat het los.quote:
Waar zie jij straattaal?quote:
ja moeilijkquote:
Idd, gemiste kans. Leer hier van bij treinmeisje II.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja moeilijk
Had verdorie gwn met haar moeten praten vlak voor de zomervakantie
Dan had ze sws geaccepteerd facebook en miss in het geval dat het ooit uit raakte met dr boy dat ik dan een rebound kon zijn voor haar
vastquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja moeilijk
Dan had ze sws geaccepteerd facebook en miss in het geval dat het ooit uit raakte met dr boy dat ik dan een rebound kon zijn voor haar
wat hangt daar rechts in beeld¿quote:
Zoveel vissen in de zee.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja moeilijk
Nakken is gewoon een werkwoord iig.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:43 schreef xcachet het volgende:
Of staat dat al in de dikke van Dale?
eerst ff lekker eten en dan nakkie tochquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:40 schreef Matip het volgende:
[..]
Koken voor Noel, alsof die man niet genoeg heeft aan een nakkie
Penis.quote:
zou andersom doen, dat welquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
eerst ff lekker eten en dan nakkie toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |