Even snijden brbquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:50 schreef Crip het volgende:
[..]
hou op met je grappen hoor wnt
[ afbeelding ]
Ja dat van dat niet vertrouwen heb ik niet gezegd en beledigen deed ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Eens dat haar ogen wat ver uit elkaar staan, maar kan ze niet helpen en mensen daar om beledigen vind ik wat laag. Hardnekkige mythe trouwens dat mensen wiens ogen ver uit elkaar staan niet te vertrouwen zijn. Niet zo tof wanneer je eerlijk bent en je ogen staan verder dan normaal uit elkaar.
Normaal is dacht ik de breedte van één oog er tussen.
Wrom zou ik dat doen, doe niet zo raarquote:
met je ogen die naar boven gaan!!!quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:54 schreef Crip het volgende:
mijn ogen staan fucking dicht bij elkaar rare kikker ozil ogen
ben mijzelf nie vandaag mn moeder betrapte me nicki minaj rappen met mn oordopjes in maar deed het alleen playbacken en niet werkelijk rappen dus voel me nu een mongoolquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wrom zou ik dat doen, doe niet zo raar
Neequote:
Eerwraak in 3, 2, 1..quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:56 schreef Crip het volgende:
[..]
ben mijzelf nie vandaag mn moeder betrapte me nicki minaj rappen met mn ooropjes in maar deed het alleen playbacken en niet werkelijk rappen dus voel me nu een mongool
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:58 schreef Crip het volgende:
[..]
ze kwam binnenlopen en zei ''er is echt wat mis met jou'' en toen liep ze weer weg
gebeurt dat vaker?quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:58 schreef Crip het volgende:
[..]
ze kwam binnenlopen en zei ''er is echt wat mis met jou'' en toen liep ze weer weg
Pure framboos is fucking framboos in vaste vorm, niet in één of andere vloeibare vorm waar van alles in is gepleurd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:48 schreef Crip het volgende:
het is gvd niet zoet maar pure framboos.
ben fucking woest nu
ER IS NIETS IN GEPLEURD HET IS GEPUREERD EN DOOR EEN ZEEFJE GEHAALD ZO DAT JE VERSCHILLENE TEXTUREN HEBT TIJDENS JE EET ERVARINGquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pure framboos is fucking framboos in vaste vorm, niet in één of andere vloeibare vorm waar van alles in is gepleurd.
weet ikquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Maat is ook wel wat met je mis Crip
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |