Hahahahahahquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:35 schreef wise het volgende:
[..]
chloro lijkt op de oudere Sharbat Gula
3 ongeveerquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:38 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoeveel schudden jullie met piemel na het pissen
1 min. lang en daarna afspoelen in het wasbakje.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:38 schreef Dimachaerus het volgende:
met de handen van je moederquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:38 schreef Dimachaerus het volgende:
Cheesecake met dat spul erop.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:36 schreef Crip het volgende:
heb gwn pics gevonden
2014, borte long time bae.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Holy shitquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahahahahahoudere sharbat gula.. die ziet er nu zo uit
[ afbeelding ]
heb luier dus is niet nodigquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:38 schreef Dimachaerus het volgende:
nietus doe normaalquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Holy shit
Dit is alsof ik mezelf over tien jaar in de spiegel zie
Zo'n hekel aan plassen zonder wc-papier. :/.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:38 schreef Dimachaerus het volgende:
nee do normal cheesecake moet gevarieerdquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Cheesecake met dat spul erop..
Gewoon naturel..
Dat mierzoete spul erop vervormt de smaak van de cheesecake (naast dat het dus te zoet is).quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:41 schreef Crip het volgende:
[..]
nee do normal cheesecake moet gevarieerd
ben jij het of is hij hetquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:41 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd collega weet hoe ik op fok heet
als er vanavond een dode in harderwijk gevonden is dan weten jullie hoe of wat
het is n iet zoetquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat mierzoete spul erop vervormt de smaak van de cheesecake (naast dat het dus te zoet is).
maak je toch nog een kloon aanquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Vind dat niet echt lijkenquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Holy shit
Dit is alsof ik mezelf over tien jaar in de spiegel zie
godverdomme wat fijnquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:43 schreef Kurovski het volgende:
Wat een weertje zeg. Was al wezen skaten en met de hond langs de rivier geweest, maar ben daarnet nog een keer buiten geweest omdat het weer zo goed is. Mag dan fris zijn, verder vind ik het prima.
Luca Brasi is swimming with the dolphinsquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:41 schreef NoelGallagher het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:45 schreef Crip het volgende:
haar ogen woahdaar kan je een vrachtwagen tussen parkeren zover staan ze uit elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hou eens je bek jaquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
daar kan je een vrachtwagen tussen parkeren zover staan ze uit elkaar
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:45 schreef Crip het volgende:
haar ogen woahdat is jfm tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
te laatquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk te gaan vloeken hoor.
Fijn dat je voor me teltquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jaaa haaaa nu weten we het wel na 3 keer gvd
Ik schud niet, maar trek mijn voorhuid altijd een paar keer naar achteren. Is ook een stuk lekkerder.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:38 schreef Dimachaerus het volgende:
preachquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat mierzoete spul erop vervormt de smaak van de cheesecake
Moet die film nog steeds keer zienquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Luca Brasi is swimming with the dolphins
Ben je framboos...?quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:48 schreef Crip het volgende:
het is gvd niet zoet maar pure framboos.
ben fucking woest nu
je foef smaakt naar pure framboosquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:48 schreef Crip het volgende:
het is gvd niet zoet maar pure framboos.
ben fucking woest nu
kut ik moest gnuivenquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je framboos...?
[ afbeelding ]
Eens dat haar ogen wat ver uit elkaar staan, maar kan ze niet helpen en mensen daar om beledigen vind ik wat laag. Hardnekkige mythe trouwens dat mensen wiens ogen ver uit elkaar staan niet te vertrouwen zijn. Niet zo tof wanneer je eerlijk bent en je ogen staan verder dan normaal uit elkaar.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
daar kan je een vrachtwagen tussen parkeren zover staan ze uit elkaar
hou op met je grappen hoor wntquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je framboos...?
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op Sint-Maarten wordt vanavond ‘nederland’ gevierd. Het volksfeest ontstond in de 21e eeuw toen een Nederlandse toerist langs een bedelaar liep zonder hem iets te geven.Tijdens nederland zitten volwassenen doodstil in een kring en gaat een hapjesschaal met plakjes leverworst en blokjes kaas rond. Daarna gieten de Sint Maartenaren zich vol met bier en zorgen voor een vervelende sfeer in de hoofdstad Philipsburg. Ze lopen daarbij onder meer langs etalages en gaan vervolgens weer naar huis zonder iets aangeschaft te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |