vgmheb ik dat nooit gehad alleen als ik tweedehands ofzo een boek bestelquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als van andere leverancier is staat dat er vaak bij toch
Ohquote:
Altijdquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
verschillende magazijnen misschien?quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In ieder geval een feestbeestquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Allure was ook zulks een leuke usert
Ik zie het wel eens staanquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:25 schreef Crip het volgende:
[..]
vgmheb ik dat nooit gehad alleen als ik tweedehands ofzo een boek bestel
kan ook jaquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verschillende magazijnen misschien?
Ja hoorquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je de uit hebt mag ik ze dan lenen?
ze ging toch studeren in Rotterdam¿quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waarom ging ze weg eigenlijk
Oh ja dat zou kunnenquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verschillende magazijnen misschien?
ik scheur altijd gwn doos open en tief alles wel behalve boek of wat ik heb besteldquote:
Zo veel vragenquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:28 schreef Crip het volgende:
[..]
ik scheur altijd gwn doos open en tief alles wel behalve boek of wat ik heb besteld
idunno, of komt ietsjes goedkoper uit want vanaf bepaald gewicht is duurder om in heel pakket te oen ofzo en drm brievenbus
i dunno
al deze mogelijkheen
Ik had laatst melk met extra calcium maar boh dat merk je welquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:30 schreef Chloroform het volgende:
Volle melk is wel beter als je melk wilt opschuimen voor cappuccino, maar anders proef ik het verschil niet echt :ssss
chloro lijkt op de oudere Sharbat Gulaquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:32 schreef Che_ het volgende:
als ik klbsc fokkers met 'celebs' moet vergelijken:
crip - snooki
stimorol - chick van 4 hours walk new york
chai - ???
2nutz - snoop dogg
chloroform - jonge, dikkere vollere versie van Khadija Arib
dwc - elke random koelie die taxichauffeur is
oberkullie - die memechick met dunne wenkbrauwen
montelly - shin chang
krioro - craig david (huidige leeftijd) on steroids
Voel je hoe je lichaam al dat calcium opneemtquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik had laatst melk met extra calcium maar boh dat merk je wel
ranzig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |