Ik zei ook 'trouwens', maar je had het wel anders kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja dat van dat niet vertrouwen heb ik niet gezegd en beledigen deed ik ook niet.
te geforceerdquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:00 schreef Crip het volgende:
[..]
ER IS NIETS IN GEPLEURD HET IS GEPUREERD EN DOOR EEN ZEEFJE GEHAALD ZO DAT JE VERSCHILLENE TEXTUREN HEBT TIJDENS JE EET ERVARING
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:59 schreef NoelGallagher het volgende:
als ik die sylvana simons award win word ik woest
quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zei ook 'trouwens', maar je had het wel anders kunnen zeggen.
Misschien pijpt ze wel als een Godin. Wat maken die paar extra millimeters tussen haar ogen inzake uiterlijkheid dan nog uit?
quote:
Vrij weinig tot niks.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zei ook 'trouwens', maar je had het wel anders kunnen zeggen.
Misschien pijpt ze wel als een Godin. Wat maken die paar extra millimeters tussen haar ogen inzake uiterlijkheid dan nog uit?
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:59 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ze zei het ook toen ik uit dr kut kwam vliegen
Een sausje op cheesecake is zoals glazuur op taart. En metaal door de neus of lip of tong bij een damesmeisje.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:00 schreef Crip het volgende:
[..]
ER IS NIETS IN GEPLEURD HET IS GEPUREERD EN DOOR EEN ZEEFJE GEHAALD ZO DAT JE VERSCHILLENE TEXTUREN HEBT TIJDENS JE EET ERVARING
quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Wilde vroeger een metaal door mn lip
Ik zou nog steeds van je gehouden hebben terwijl de maatschappij je lelijke ijzerkop de rug had toegekeerd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Wilde vroeger een metaal door mn lip gelukkig hadden mn ouders het mij verboden
Neem afstand van mij wij zijn niet goed voor mekaar oh Romeo.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zou nog steeds van je gehouden hebben terwijl de maatschappij je lelijke ijzerkop de rug had toegekeerd.
wij zijn echt perfect voor elkaarquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neem afstand van mij wij zijn niet goed voor mekaar oh Romeo.
Ja ik ook, dus heb het maar gedaan toen ik uit huis was.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Wilde vroeger een metaal door mn lip gelukkig hadden mn ouders het mij verboden
nein snap mn afwijzing nou gvdquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wij zijn echt perfect voor elkaar
Maar ik wil het niet meerquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook, dus heb het maar gedaan toen ik uit huis was.
romantischquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik ga door tot je breek en je ja zegt
Hou je klep of ik flikker je uit de appquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik ga door tot je breek en je ja zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |