Oh dan niet denk ikquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
al sla je me dood, was ergens in 2011 ofzo geen idee meer
ik zie alleen maar bob, wat is ditquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:09 schreef wise het volgende:
[..]lelijk meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent gekquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:15 schreef Che_ het volgende:
Maar wolvendagen is en was gewoon een 6/10 of ben ik gek
Smaken verschillen tochquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:15 schreef Che_ het volgende:
jaquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:15 schreef Che_ het volgende:
schoonheid is subjectief ;ssquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:15 schreef Che_ het volgende:
Haha ik vraag me eerder af wat je met zoveel boeken moetquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:17 schreef Chloroform het volgende:
Gisteren weer drie boeken besteld bij bol.com en weer sturen ze twee via pakketbezorger en komt er een via postbode
Wtf
Waarom
tv kijken nou goed jezusquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha ik vraag me eerder af wat je met zoveel boeken moet
ja reageer dan wel normaalquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij zat te zeuren dat niemand reageerde, doe ik dat, is het weer niet goed gvd.
valt me nog mee dat ze niet bij je buurman arie zijnquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:17 schreef Chloroform het volgende:
Gisteren weer drie boeken besteld bij bol.com en weer sturen ze twee via pakketbezorger en komt er een via postbode
Wtf
Waarom
welke boekjes?quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:17 schreef Chloroform het volgende:
Wtf
Waarom
Ja echt hè, godsammequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |