quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:53 schreef Chai het volgende:
Was ook niet van plan om te stemmen, maar wil niet in het wise en 2Nutz rebelse kliekje terecht komen, dus straks toch maar even doen.
wat erg rip je mango, ik zal bij de crematie zijnquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Niemand die even op mijn mango mysterie reageert gvd
Nogal jaquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Worden veel tagjes achter mijn naam dan.
Gewoon doorbijten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Heb mango gekocht maar hij stinkt en is helemaal niey lekker maar is wel rijp en niey verrot
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jaaaa we hebben wat dus ik moet ik jou stemmen
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:02 schreef Zosk het volgende:
Het is wel duidelijk wie van de twee verliefd is
Jijquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:44 schreef Matip het volgende:
[..]
we weten natuurlijk allemaal wie eigenlijk de mooiste user is
ik dacht dat ik en zeer op jouw lijstje stondenquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
ik dacht dat ik en zeer op jouw lijstje stonden
tevens![]()
om je reactie
quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:44 schreef Matip het volgende:
[..]
we weten natuurlijk allemaal wie eigenlijk de mooiste user is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:02 schreef Zosk het volgende:
Het is wel duidelijk wie van de twee verliefd is
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:09 schreef wise het volgende:
[..]Gele tandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Mooiste inactieve user sowieso jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Hahaha ja of via dmquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:11 schreef Che_ het volgende:
xcachtet nu via app tegen noel: "wrom doe je zo lullig tegen mij op fok?"
Ik kan schoonheid ook gewoon niet los zien van innerlijkquote:
snel even m'n laatst gezien status wijzigenquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:11 schreef Che_ het volgende:
terecht hoor, heb ook niet op mijn grote liefde gestemdquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gelijk pikstraf... in hoeverre je het een pik kan noemen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:11 schreef Che_ het volgende:
[..]wie is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
Ik welquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan schoonheid ook gewoon niet los zien van innerlijk. Kei irritant
Nee ik ook niet, walg automatisch van iemand als innerlijk bad is.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan schoonheid ook gewoon niet los zien van innerlijk. Kei irritant
Vlak voordat ze door haar ex ontmaagd werd in een tentje tochquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wolvendagen
heb d'r keer op lowlands gezien
[..]Jezus wiseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
ja is ook meer vrouwending denkquote:
ja samequote:Op vrijdag 11 november 2016 15:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, walg automatisch van iemand als innerlijk bad is.
al sla je me dood, was ergens in 2011 ofzo geen idee meerquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Vlak voordat ze door haar ex ontmaagd werd in een tentje toch
[..]Eigenlijk is het wel creepy dat je haar foto bewaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha de eerste scheurtjes zijn een feitquote:
Echt? helemaal gemistquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Vlak voordat ze door haar ex ontmaagd werd in een tentje toch
Jij zat te zeuren dat niemand reageerde, doe ik dat, is het weer niet goed gvd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is dit voor kutsadvies
Eerste hit op Googlequote:Op vrijdag 11 november 2016 15:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel creepy dat je haar foto bewaard
wolvendagen googlequote:Op vrijdag 11 november 2016 15:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel creepy dat je haar foto bewaard
Oh dan niet denk ikquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
al sla je me dood, was ergens in 2011 ofzo geen idee meer
ik zie alleen maar bob, wat is ditquote:
[..]lelijk meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent gekquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:15 schreef Che_ het volgende:
Maar wolvendagen is en was gewoon een 6/10 of ben ik gek
Smaken verschillen tochquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:15 schreef Che_ het volgende:
jaquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:15 schreef Che_ het volgende:
schoonheid is subjectief ;ssquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:15 schreef Che_ het volgende:
Haha ik vraag me eerder af wat je met zoveel boeken moetquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:17 schreef Chloroform het volgende:
Gisteren weer drie boeken besteld bij bol.com en weer sturen ze twee via pakketbezorger en komt er een via postbode
Wtf
Waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |