True.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vroeger kwamen hier nog wel eens nieuwe meisjes, deze bestaande weten toch allemaal wat ze aan me hebben.
Girlygirl is nieuw maar die bedreigt mij via DM dus dat gaat hem ook niet worden denk ik.
Geef ze snoep harteloos monster in plaats van erover te FOK!ken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg kindertjes voor sint maarten hier. Werd er gewoon blij van
Wel jelly want ik wil ook gratis snoep gvd
wil je beetje vn mijn tietvet?quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik wil ook zulke tieten maar dan krijg je vast rugpijn
Jwel maar ben bang dat ik dan op Lindsey Harrison ga lijken met haar bavianentietenquote:
Heb ze gvd premium candy in zak gegevenquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geef ze snoep harteloos monster in plaats van erover te FOK!ken.
Groot gelijk heeft ze idd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt waar. Maar daar mag ik niet over vertellen hier van haar want dan ben ik een huilebalk.
Beetje in vorm blijven.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik wil ook zulke tieten maar dan krijg je vast rugpijn
Ik gebruik het internet duidelijk anders dan jij.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:26 schreef Opsonisatie het volgende:
http://starcasm.net/archives/346290
Ik had iemand in mijn kennissenkring die het ook deed, horrorfoto's op Facebook en zo. Ga ik even langs voor de keuring, is er nauwelijks verschil. Raar vond ik dat.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:26 schreef Opsonisatie het volgende:
http://starcasm.net/archives/346290
Wtf hoe danquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had iemand in mijn kennissenkring die het ook deed, horrorfoto's op Facebook en zo. Ga ik even langs voor de keuring, is er nauwelijks verschil. Raar vond ik dat.
Sowquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
maar idd die vrouwen toch niet, zijn vaak dom.
Geen idee, ze lag helemaal in de kreukels, lang in het ziekenhuis etc., voor bijna niks.quote:
Wat voor ingreep btw, titties of meer lipo?quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geen idee, ze lag helemaal in de kreukels, lang in het ziekenhuis etc., voor bijna niks.
Mijn moeder heeft het in mijn kindertijd ook gedaan maar niks gemerkt verder.
Boobjob.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat voor ingreep btw, titties of meer lipo?
Ik ben bijna 30.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben de 20 gepasseerd als ik nu zwanger zou zijn no teenmomma here
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |