quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
nieuwe tt onder de crtl+v zitten![]()
nouja mss wil ze welquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
romantiek werkte niet, dit is plan B
Je moet winnen!quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
nieuwe tt onder de crtl+v zitten![]()
Goed hoor, meid. Blijf maar gewoon in je eigen kliekje idd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:53 schreef Chai het volgende:
Was ook niet van plan om te stemmen, maar wil niet in het wise en 2Nutz rebelse kliekje terecht komen, dus straks toch maar even doen.
Tomatensoepquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:52 schreef wise het volgende:
[..]
of tomatensoep met stokbrood en kruidenboter
en een sneetje stokbrood met kaas erin natuurlijk![]()
Ach als er mensen zijn die er blij van worden.. vooral doen toch.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:51 schreef wise het volgende:
[..]
ja, kunnen we weer kijken wie de grootste e-penis en strakste e-vagina heeft [ afbeelding ]
'Onzin' mag ook.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom 'kul'?
[..]
Je hoeft niet alles in te vullen eh; alleen die paar invullen die jou boeien is net zo goed.
tardis wil ze allemaal tegelijkquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
dan weer crack dan weer opso dan weer aber.
Maak een keuze, tardis.
Als iedereen je afwijst kan je lekker blijven variëren.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
dan weer crack dan weer opso dan weer aber.
Maak een keuze, tardis.
Ach, op deze foto lijkt het al anders... maar ze is niet heel knap ofzo. Maar haar stemquote:
wel knap ja. Dat verhaal dan hequote:Op vrijdag 11 november 2016 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach, op deze foto lijkt het al anders... maar ze is niet heel knap ofzo. Maar haar stemecht prachtig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind haar verhaal ook wel mooi. Van uitzichtloze drunk junk met zangtalent maar geen cent te makken naar wereldster
wie is datquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach, op deze foto lijkt het al anders... maar ze is niet heel knap ofzo. Maar haar stemecht prachtig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind haar verhaal ook wel mooi. Van uitzichtloze drunk junk met zangtalent maar geen cent te makken naar wereldster
Maar de eerstvolgende tentoonstelling van emoties naar dames toe komt dan niet heel geloofwaardig over.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als iedereen je afwijst kan je lekker blijven variëren.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:17 schreef wise het volgende:
[..]
tardis wil ze allemaal tegelijk
[ afbeelding ]
quote:
Cher.quote:
daarom liggen vrouwen met zulke tieten vaak op hun rugquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik wil ook zulke tieten maar dan krijg je vast rugpijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Vroeger kwamen hier nog wel eens nieuwe meisjes, deze bestaande weten toch allemaal wat ze aan me hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
Maar de eerstvolgende tentoonstelling van emoties naar dames toe komt dan niet heel geloofwaardig over.
Nu ik dit zo type realiseer ik me dat mij dat ms wel opvalt maar idd die vrouwen toch niet, zijn vaak dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |