voor een dopje voorvocht?quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:21 schreef Dimachaerus het volgende:
Meest beschamende is ben 30 min bezig geweest..
haha lekker bezigquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Ja heb niet zoveel voorvocht
Wel chill want dan kan je gewoon ff zonder connie neuken zonder gelijk zwanger te prikken
Had x na rukje van paar uur dat ik bijna klaaf kwam maar ik kom hem tegenhouden maar ik ging ook ff verzitten en boog beetje voorover en het voorvocht gutste er gewoon uit, maar kon mezelf nog steeds klaren daarna haha
knakerjantje wat een goed nieuwsquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:26 schreef jamesdeen het volgende:
Wil trouwens even melden dat ik voortaan niet meer met de grote K zal schelden. Krijg allemaal de aidscholeratyfus! grgr
dan prop ik mijn boomstam in jouw achterstequote:Op vrijdag 11 november 2016 18:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik steek mn kankworst in je gezicht
quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Wel chill want dan kan je gewoon ff zonder connie neuken zonder gelijk zwanger te prikken
Had x na rukje van paar uur dat ik bijna klaaf kwam maar ik kom hem tegenhouden maar ik ging ook ff verzitten en boog beetje voorover en het voorvocht gutste er gewoon uit, maar kon mezelf nog steeds klaren daarna haha
gvd jaquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:29 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
dan prop ik mijn boomstam in jouw achterste
Ik weet niet waarom maar dit moet ik gewoon gequote hebbenquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Ben net aan het kijkenquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:32 schreef jamesdeen het volgende:
iemand die de nieuwe Rambam heeft gezien? is ie goeddd?
lig je snachts wel eens te vingerend fantaserend over dimas voorvochtquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar dit moet ik gewoon gequote hebben
wel oke maar het is geen oberkulliequote:Op vrijdag 11 november 2016 18:34 schreef jamesdeen het volgende:
linda hakeboom is echt een superchick
Vaak langsgeweest voor je vaginale schimmel ja?quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ken die huisarts waar ze in het begin zitten
wat onnodig van jequote:Op vrijdag 11 november 2016 18:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vaak langsgeweest voor je vaginale schimmel ja?
hey druifjequote:Op vrijdag 11 november 2016 18:07 schreef Oberkullie het volgende:
Hahaha MAHL is een populistische rechtse kwal
sow kneiterhard gewordenquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Zo heb ff kort rukje no cum gedaan beetje voorvocht op mn dop en klaar om naar de gym te gaan
Ik ga daarna denk ook ff snoep kopen ben er echt aan toe voor extra dopamine rush
wie?quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wel oke maar het is geen oberkullie
Heb een leuter suprise suprisequote:
Kom vechtenquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hou gvd je klep dicht of ik flikker je uit de app
ik trek aan je krullenquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb een leuter suprise suprise
[..]
Kom vechten
hoezo is dat beschamend? geniet er gewoon lekker van, de ene kijkt een kut vlog en de ander bevredigt zichzelf een halfuurquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:21 schreef Dimachaerus het volgende:
Meest beschamende is ben 30 min bezig geweest..
echte winnaars bevredigen zichzelf een halfuur op een kutvlogquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoezo is dat beschamend? geniet er gewoon lekker van, de ene kijkt een kut vlog en de ander bevredigt zichzelf een halfuur
kan alleen maar waardering hebben voor zo'n geweldige job, wat een held.quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb een leuter suprise suprise
Hej Profquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoezo is dat beschamend? geniet er gewoon lekker van, de ene kijkt een kut vlog en de ander bevredigt zichzelf een halfuur
braddievlog?quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
echte winnaars bevredigen zichzelf een halfuur op een kutvlog
dan is dat halfuur nog krap in de tijdquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja, je bent toch professional of niet
Heb laatst the iceman gekeken. Vond ik erg vetquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:02 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Hey noel
wil een super goede film kijken, nog tips?
deze? The Iceman (2012) - IMDbquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb laatst the iceman gekeken. Vond ik erg vet
Wat zijn fransenquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:04 schreef jamesdeen het volgende:
kleine klachten post:
mensen die smakken
fransen
mensen die hun rotzooi niet opruimen
mensen die te veel geluid maken
mensen die je onnodig aanraken
opholgeslagen darmen
zo schattig een onesie.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jawel, heb het alleen een beetje koud in mn onesie
8.1 op imdb hnnngggquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Prisoners moet je zien Prisoners (2013) - IMDb
quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is ie al zo oud ja O lol maar die prof zei is ook goed ja. Doe die
doen, ik heb een penguin- onesiequote:Op vrijdag 11 november 2016 19:05 schreef Crip het volgende:
[..]
zo schattig een onesie.
Ik wil er ook een, maar weet nog nie welke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |