Pics van je moeder?quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geen idee, ze lag helemaal in de kreukels, lang in het ziekenhuis etc., voor bijna niks.
Mijn moeder heeft het in mijn kindertijd ook gedaan maar niks gemerkt verder.
Eindelijk dm'en met idh, ben zo opgewonden nuquote:
Ja, ik weet wel wat jij wil.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eindelijk dm'en met idh, ben zo opgewonden nu
Pizza en kaasbroodjesquote:
Een grote, mooie, lange?quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Pff had me in de auto bijna om een paal gevouwen
omdat je dood wil of omdat je gewoon niet normaal kan doen achter het stuurquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Omg je weet echt wat ik wil.quote:
Of all of the abovequote:Op vrijdag 11 november 2016 16:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
omdat je dood wil of omdat je gewoon niet normaal kan doen achter het stuur
Alleen braddie nogquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:43 schreef NoelGallagher het volgende:
wow allemaal kwaliteitsusers hier nu
NOELquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:42 schreef NoelGallagher het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Ik wil witte tulpen bij de bruiloftquote:
beter inderdaad wanneer er iets gevouwen zit om jouw paal.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Of witte lelies, past goed bij een trouwerij.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil witte tulpen bij de bruiloft
wilde mn telefoon uitzetten en opeens reed ik op de berm met helling naar beneden en ik zag opeens een paal voor me en stuurde gwn weer de weg opquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
omdat je dood wil of omdat je gewoon niet normaal kan doen achter het stuur
wat voor waggie heb jequote:Op vrijdag 11 november 2016 16:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wilde mn telefoon uitzetten en opeens reed ik op de berm met helling naar beneden en ik zag opeens een paal voor me en stuurde gwn weer de weg op
Kan niet zo goed tegen leliesquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of witte lelies, past goed bij een trouwerij.
"Ik zal hem uitzetten, want dat is veiliger."quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wilde mn telefoon uitzetten en opeens reed ik op de berm met helling naar beneden en ik zag opeens een paal voor me en stuurde gwn weer de weg op
Mogool rijden en telefoon. Zou totaal geen medelijden hebben met je als er wat was gebeurdquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mazzel dat de auto geen gekke dingen deed
Ook erg populair op begrafenissen, daarom passend.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan niet zo goed tegen leliesvan die witte kelkbloemen zijn ook mooi
nja had nog maar 7% batterij en wilde besparen voor het geval ik verdwaalde zodat ik ff google maps kon gebruikenquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Ik zal hem uitzetten, want dat is veiliger."
Mijn opa wilt zijn fiets terug, mja... aan welke mof moeten we die terug vragen?quote:
Helaas ben je niet verdwaaldquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nja had nog maar 7% batterij en wilde besparen voor het geval ik verdwaalde zodat ik ff google maps kon gebruiken
Had je dan toch mooi staan kijken bij de hemelpoort, met Google Maps.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nja had nog maar 7% batterij en wilde besparen voor het geval ik verdwaalde zodat ik ff google maps kon gebruiken
Mijn fiets werd vorig jaar gwn 2 x gejat en 1 x klapband waardoor die helemaal kapoet was dus je opa moet nait zeurenquote:Op vrijdag 11 november 2016 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn opa wilt zijn fiets terug, mja... aan welke mof moeten we die terug vragen?
Als ik doodga wordt er groot feest gegeven door nabestaanden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ook erg populair op begrafenissen, daarom passend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |