Dit. We hebben het duidelijk gemaakt dat we goed zaten en zij niet verder naar de orde van de dag.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De lange neus is inmiddels wel gemaakt hoor. Laten we nu weer allemaal vriendjes worden.
was Obama een republikein?quote:Op donderdag 10 november 2016 09:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Je bedoeld zoals de republikeinen 8 jaar gedaan hebben?
Ik ook want hij heeft de middelen wel, het huis en het senaat zijn volledig republikeins maar Trump moet dan wel goede plannen presenteren.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:42 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ben alleen bang dat hij niks waarmaakt.
Ik hoop het, mocht hij niet vroegtijdig achter de tralies verdwijnen.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:42 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ben alleen bang dat hij niks waarmaakt.
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 10 november 2016 09:32 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Trump belooft idd dat hij voor de belangen van de Amerikanen zal opkomen, dat zou eigenlijk doodnormaal moeten zijn, want het zijn Amerikaanse verkiezingen. In Europa doen de politici wat goed is voor het buitenland:
- gratis onderdak voor gelukszoekers
- geld naar Turkije
- Associatie verdrag met Oekraine
- Miljarden naar Oekraïne
- Onzinnige projecten binnen de hele EU
- en vooral meer EU
Is dat in het belang van de gewone burger ?
Het zal dan ook geen weldenkend mens verbazen als le Pen gaat winnen, Wilders de grootste wordt, de AfD veel groter gaat worden en Oostenrijk een ultra rechtse regering krijgt.
Maar de politici leren er niets van en gaan rustig door met hun autistische visie: we moeten het beter uitleggen![]()
Samen met Obama en Hillary.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:43 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik hoop het, mocht hij niet vroegtijdig achter de tralies verdwijnen.
4 jaar is misschien ook te kort voor sommige plannen.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:43 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik ook want hij heeft de middelen wel, het huis en het senaat zijn volledig republikeins maar Trump moet dan wel goede plannen presenteren.
Ik hoop dat ze een nieuw model bedenken.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:44 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens jullie weten het toch dat Trump zei dat hij ObamaCare zou gaan afschaffen? Paul Ryan heeft al gezegd vanaf dag 1 hij een wet gaat sturen naar Trump om het ongedaan te maken. Samenwerking komt al op gang
hij heeft wel een goede minister van Financien aangetrokken, dat is geen feestvierder zoals voorheen altijd bij Bush en Obamaquote:Op donderdag 10 november 2016 21:43 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik ook want hij heeft de middelen wel, het huis en het senaat zijn volledig republikeins maar Trump moet dan wel goede plannen presenteren.
Ik hoop dat ze ook een eigen plan hebben om het te vervangen. Want afgelopen jaren heb ik alleen gehoord dat ze het willen vervangen, maar door wat?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:44 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens jullie weten het toch dat Trump zei dat hij ObamaCare zou gaan afschaffen? Paul Ryan heeft al gezegd vanaf dag 1 hij een wet gaat sturen naar Trump om het ongedaan te maken. Samenwerking komt al op gang
Ik denk het wel. Anders had hij zich tijdens de campagne niet belachelijk hoeven maken voor Trumpquote:Op donderdag 10 november 2016 21:46 schreef Mani89 het volgende:
Zou Giuliani er zin in hebben? Ik vond hem gister een tamelijk bejaarde indruk maken.
Toch gewoon afkomstig uit dezelfde bankenkliek die al sinds mensenheugenis de dienst uitmaken op financieel gebied?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hij heeft wel een goede minister van Financien aangetrokken, dat is geen feestvierder zoals voorheen altijd bij Bush en Obama
Een Europees model.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:47 schreef L3gend het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze ook een eigen plan hebben om het te vervangen. Want afgelopen jaren heb ik alleen gehoord dat ze het willen vervangen, maar door wat?
ja en aanbevolen door Warren Buffet als beste FINMINquote:Op donderdag 10 november 2016 21:48 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Toch gewoon afkomstig uit dezelfde bankenkliek die al sinds mensenheugenis de dienst uitmaken op financieel gebied?
Nederlands model maar dan veel verder doorgevoerd toch?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:47 schreef L3gend het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze ook een eigen plan hebben om het te vervangen. Want afgelopen jaren heb ik alleen gehoord dat ze het willen vervangen, maar door wat?
Expand medicare.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:47 schreef L3gend het volgende:
[..]
Wat is er voor Amerikanen nu toch zo verschrikkelijk duivels aan dat Obamacare?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:44 schreef vigen98 het volgende:
Behalve dat men de premies niet meer kan ophoesten?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:54 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat is er voor Amerikanen nu toch zo verschrikkelijk duivels aan dat Obamacare?
Hoe verfoeilijk is het dat de overheid iedere burger in elk geval een primaire ziekenzorg garandeert?
Wat is men als alternatief nu van plan dan?
Arme Amerikanen overleveren aan de geldlust van private verzekeraars?
Zieke arme Amerikanen lekker laten wegrotten omdat ze geen ziekenhuisrekening kunnen betalen?
Is dat wat men verstaat onder taking care of the people?
Is dat making America great again?
Zeg het me.
Mensen betalen maandelijks zo'n 1400 dollar aan ObamaCare en dat gaat meer worden, zo'n 40, 50, 60, 70% meer! Vindt jij dat een normaal bedrag?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:54 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat is er voor Amerikanen nu toch zo verschrikkelijk duivels aan dat Obamacare?
Hoe verfoeilijk is het dat de overheid iedere burger in elk geval een primaire ziekenzorg garandeert?
Wat is men als alternatief nu van plan dan?
Arme Amerikanen overleveren aan de geldlust van private verzekeraars?
Zieke arme Amerikanen lekker laten wegrotten omdat ze geen ziekenhuisrekening kunnen betalen?
Is dat wat men verstaat onder taking care of the people?
Is dat making America great again?
Zeg het me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |