Ik hoop dat die lui vooral elkaar uit de tent zullen vechtenquote:Op donderdag 10 november 2016 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gingrich, Christie, Palin en Guliani zou echt hilarisch en tragisch tegelijk zijn
Jij hebt alleen vage lompe opmerkingen, totaal geen inhoud.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik hoop dat die lui vooral elkaar uit de tent zullen vechten
Nee want hij heeft er geen een gebrokenquote:Op donderdag 10 november 2016 21:19 schreef monkyyy het volgende:
Zijn er al meer verkiezingsbeloften gebroken door Trump?
Dan heb je wel een mooie basket of deplorables bij elkaar.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gingrich, Christie, Palin en Guliani zou echt hilarisch en tragisch tegelijk zijn
Dit is echt zon quote die je kan overwegen in je signature te zetten.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:21 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Jij hebt alleen vage lompe opmerkingen, totaal geen inhoud.
Zijn belofte om de belastingen voor de allerrijksten te verhogen en zijn belofte belastingen om de belastingen voor de allerrijksten te verlagen heeft hij nog niet verbroken, maar ze lijken me wat lastig te combineren.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:19 schreef monkyyy het volgende:
Zijn er al meer verkiezingsbeloften gebroken door Trump?
Christie gaat sowieso een positie krijgen, als het alleen aan the Donald had gelegen, was hij vp. Maar van deze namen wordt ik inderdaad niet vrolijk vanquote:Op donderdag 10 november 2016 21:22 schreef skysherrif het volgende:
Nog interessante ontwikkelingen geweest de afgelopen 4 uur?
Hoorde op de radio onderweg net dat Obama en Trump een goed gesprek hadden?
Mag toch hopen dat Christie en Palin geen rol gaan vervullen?
Minister van zijn "infrastructure" kan ie lekker bruggen bouwenquote:Op donderdag 10 november 2016 21:25 schreef L3gend het volgende:
[..]
Christie gaat sowieso een positie krijgen, als het alleen aan the Donald had gelegen, was hij vp. Maar van deze namen wordt ik inderdaad niet vrolijk van
quote:‘We zullen terugvechten tegen aanvallen op latino’s, Afrikaans-Amerikanen, vrouwen, moslims, immigranten, Amerikanen met beperkingen – op iedereen’, zei Warren. ‘Of Trump nou in een toren zit of in het Witte Huis, hij gaat geen centimeter meegeven. Nu niet, nooit niet.’
Niet verwacht van huffington, maar goede zaakquote:‘Donald Trump spoort regelmatig aan tot politiek geweld en is een serieleugenaar, een xenofoob, een racist, misogyn, gelooft dat Obama niet in Amerika is geboren en heeft regelmatig beloofd alle moslims – 1,6 miljard mensen dus – de toegang tot de VS te weigeren.’
Deze ‘disclaimer’ trof je de afgelopen maanden aan als je een stukje over Trump las op de linkse Amerikaanse nieuwssite Huffington Post. Maar niet langer, zegt nieuwssite Politico. Een bron heeft hen een memo van toevertrouwd die over de redactie van de Huffington Post circuleerde. ‘Het idee is dat hij nu president is en dat we met een schone lei beginnen. Als hij regeert in een racistische, misogyne manier behouden we ons het recht om het terug te plaatsen. Zo tonen we respect aan de president en zijn beleid dat Trump en zijn aanhang nooit hebben getoond.'
God nee... Alsjeblieft niet.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop voor Christie dat zijn nietsontziende loyaliteit als persoonlijke joker van Trump wel wat voor hem oplevert.
Bovendien wordt ook helemaal niet een vriendjespolitiek gedaanquote:Op donderdag 10 november 2016 21:35 schreef Dani097 het volgende:
topkandidaat voor het ministerie van Financiën bekend: bankier en zakenman Steven Mnuchin. Lekker een Wall Street insider, waar hij zich juist tegen 'keerde'. Niet gemeend natuurlijk
Pay to play...quote:Op donderdag 10 november 2016 21:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Bovendien wordt ook helemaal niet een vriendjespolitiek gedaan
De lange neus is inmiddels wel gemaakt hoor. Laten we nu weer allemaal vriendjes worden.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:39 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Grappig dat je figuren als koosvogels die iedereen die maar positief was over Trump -of en hem een goede kans gaf- ridiculiseerde hier niet meer ziet. Zelfs de fokforum peiling waar Trump toch ook op winst stond werd weggezet als getrol.. de echte trollers waren de blinde Hillary adepten in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |