Zelfs een drugsdealer en een slet konden Hillary niet helpen.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Zelfs rappers als Jay-Z en Beyonce konden Killery niet redden
Ben Shapiroquote:Op woensdag 9 november 2016 14:48 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Warren is dan 71, ik mag toch hopen dat ze dan inmiddels wel een wat jongere kandidaat hebben kunnen vinden.
Verder weet ik niet of mensen per sé iets populistisch willen. Ik denk dat inhoud best kan werken.
quote:
Leuk feitje: slechts 54% van de vrouwen stemde op Hillary Laat dat even op je inwerken... verraden door haar eigen seksegenoten.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Voor elke witte man zonder opleiding die op Clinton heeft gestemd, zijn er meer dan drie die op Trump hebben gestemd.
Populisme is niet perse inhoudloos.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:48 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Warren is dan 71, ik mag toch hopen dat ze dan inmiddels wel een wat jongere kandidaat hebben kunnen vinden.
Verder weet ik niet of mensen per sé iets populistisch willen. Ik denk dat inhoud best kan werken.
Ja, maar jij dacht ook dat HRC zou winnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:48 schreef Ludachrist het volgende:
Linkje?quote:Op woensdag 9 november 2016 14:52 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Leuk feitje: er hebben ook meer vrouwen op Trump gestemd dan op Hillary. Laat dat even op je inwerken... verraden door haar eigen seksegenoten.
Alsof je op iemand zou stemmen omdat hij/zij hetzelfde geslacht heeft als jijquote:Op woensdag 9 november 2016 14:52 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Leuk feitje: er hebben ook meer vrouwen op Trump gestemd dan op Hillary. Laat dat even op je inwerken... verraden door haar eigen seksegenoten.
Erg objectief waren de media niet de laatste tijd. Men was meteen bereid om uitspraken van Trump op de meest negatieve manier te interpreteren. Neem bvb z'n uitspraak dat Rusland Oekraine niet zou binnenvallen. Reactie was unaniem: "wat een ignoramus dat ie niet eens weet dat de Russen allang binnengevallen zijn!"quote:Op woensdag 9 november 2016 14:31 schreef antiderivative het volgende:
Wat een belachelijke uitzending van Pauw was dat gisteravond...
Allemaal lachen aan tafel om Trump, feministe schoof aan, 'I'm with her' shirtjes, Groenhuizen met zijn 85% kans voor de Hillbot en afsluiten met een ode aan Obama inclusief gospel-koor...
Tja een vrouw die alsnog bij haar man is na al die seks schandalen is ook niet echt iets om over na huis te schrijven.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:52 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
De kosten voor de muur zijn net zo hoog als wat de VS per dag uitgeven.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:50 schreef Molurus het volgende:
Nou, Mexico mag wel vast beginnen met middelen opzij zetten voor de bouw.
Het sluit goed aan bij het ondemocratische karakter van de VS ja. Ze scoren ook niet bepaald hoog op de democracy index.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Lijkt me juist wel een juist stelsel voor de Verenigde Staten van Amerika
Vind dat ook een beetje een rare opmerking ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof je op iemand zou stemmen omdat hij/zij hetzelfde geslacht heeft als jij
Het was bij nader inzien toch iets meer dan 50%, maar dus minder dan op Barack Obama:quote:
Waar is zij eigenlijk?!?!quote:Op woensdag 9 november 2016 14:53 schreef Syntix het volgende:
Clinton al publiekelijk kapot gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |