Hoi! Volgende keer dan toch maar de kandidaat kiezen dit stadions vol trekt met rijen van een kilometer buiten, in plaats van Clinton die zogenaamd heel veel fans heeft maar van "het type dat niet zo graag naar een rally gaat" (ja, ik verzin het niet)quote:Op woensdag 9 november 2016 08:55 schreef Ashqelon het volgende:
waar zijn alle bernie/vanlooncriticasters nu?
Fylaxquote:Op woensdag 9 november 2016 09:04 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wie gaat Ariana troosten?
[ afbeelding ]
Dit is echt verschrikkelijk voor wetenschappers en ik denk dat het enige positieve hieraan is dat er nu een stuk meer top-wetenschappers naar Europa komen.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
95% van de wetenschappers worden door overheden betaald, en die hebben alle belang bij doem scenarios.
Godverdomme.quote:
vind je dit trollen?quote:
lijkt me nietquote:Op woensdag 9 november 2016 09:06 schreef raptorix het volgende:
Wat ik wel interessant vind, is of Trump Snowden weer welkom acht in de USA.
Wat is daarmee?quote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 09:07 schreef MagicIsland1 het volgende:
Is er een twitterfeed met alle butthurt celebritie tweets ergens?
wil sarah ook wel troostenquote:Op woensdag 9 november 2016 09:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst opkomen met de themesong van een film waarbij de Amerikaanse president gegijzelt wordt en daarna You can't always get what you want terwijl hij weer wegloopt?quote:
Het winnen kon je niet voorspellen, wel dat het een close race zou worden, dat wisten we al maanden lang. Hell, in april waren er al al die 1 vs. 1 polls die werden genegeerd. Hier zie je het resultaat: verbazing bij hen, maar niet bij ons.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Serieus?Er zijn heel veel kritisch mensen - daar heb ik meer vertrouwen in dan in de door de staat gesponsorde wetenschappers.
Ik heb op Facebook de kritische mensen gevolgd die zeiden dat Trump zou winnen. De mainstreammedia zeiden allemaal dat Clinton zou winnen. Zo ook met de Brexit.
Waarom dan? Dat zijn slimme mensen die veel beter betaald zouden worden als ze gewoon voor Shell gingen werken.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
95% van de wetenschappers worden door overheden betaald, en die hebben alle belang bij doem scenarios.
quote:
Boeiend, al het nieuws lees je hierquote:Op woensdag 9 november 2016 09:08 schreef Refragmental het volgende:
FOK! Frontpage meldt nog steeds niks over de overwinning.
De nieuwsredactie slaapt nog, professioneel.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:08 schreef Refragmental het volgende:
FOK! Frontpage meldt nog steeds niks over de overwinning.
zullen we ons ouder dan 18 gedragenquote:Op woensdag 9 november 2016 09:08 schreef luxerobots het volgende:
Zullen we een apart topic maken om Mono uit te lachen?
niets trollen aan maar goed.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:07 schreef CrashO het volgende:
[..]
Eerst opkomen met de themesong van een film waarbij de Amerikaanse president gegijzelt wordt en daarna You can't always get what you want terwijl hij weer wegloopt?
Best een trol jaWel top muziek. Dat dan weer wel.
Gisteren was het zogenaamd de hele tijd niet de vraag of Clinton ging winnen, maar met hoeveel. Dat is al een beetje gênant natuurlijk.quote:
The Rollings Stones gaven geen toestemming?quote:
Dit is fok he.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
zullen we ons ouder dan 18 gedragen
Obama was dan ook een koning op dat vlak.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:09 schreef MakkieR het volgende:
Tjonge jonge Donald Trump is geen woord kunstenaar, wat een verschil met wat we van Obama gewend zijn.
Mr Trump, they don't want you to use their music at your rallies.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
En toch nog even Stones op zetten terwijl die het niet willen..
Dit is toch veel grappigerquote:Op woensdag 9 november 2016 09:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
The Rollings Stones gaven geen toestemming?
quote:Op woensdag 9 november 2016 09:09 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Mr Trump, they don't want you to use their music at your rallies.
i don't care, I pay for the rights. They should be thanking me
Nee, dat is er zo een met denkbeelden die 40 jaar geleden al wat achterhaald begonnen te raken. Dat wordt ook weer een conservatief Supreme Court. Balen voor homo's en andere minderheden.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Of je daar nou zo blij mee moet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |