SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, nóg niet...quote:Op woensdag 9 november 2016 01:59 schreef monkyyy het volgende:
Ik zie Florida nog niet als gewonnen voor Clinton?
Wat verwacht je dan?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:59 schreef Poepz0r het volgende:
Obama is ook een rat he. In 2008 was Clinton totaal niet geschikt blabla en nu zit hij vuistdiep![]()
![]()
"116quote:Op woensdag 9 november 2016 02:00 schreef Doublepain het volgende:
Koppen bij elkaar en die 90+5 gol maken
Is ook nog niet bevestigd, geloof niet alles wat op het internet staat!!!quote:Op woensdag 9 november 2016 01:59 schreef monkyyy het volgende:
Panhandle moet nog binnen komen.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:59 schreef monkyyy het volgende:
Trump spreekt tot de verbeelding van het puberaal-denkend deel van het electoraat, die hebben weinig met saaie termen als nuance.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Lol over Trump is het onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
En bij Hillary, waar het tegendeel bewezen is, zijn het allemaal schandalen die reden genoeg zijn om haar ongeschikt te achten voor het presidentschap.
INZET, KRACHT, ERVARING en nog eentjequote:Op woensdag 9 november 2016 02:00 schreef Doublepain het volgende:
Koppen bij elkaar en die 90+5 gol maken
Mijn TV is nog niet geïnstalleerd dus ik vind dit een hele handige optie.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:00 schreef luxerobots het volgende:
Op de NPO kijken ze naar CNN, om het dan weer aan de kijker te vertellen.
Hallo, heb zelf ook CNN.
Tuurlijk wel. Zijn we volgende week allemaal fucked of zijn we volgende maand allemaal fucked. Best spannend hoorquote:
Clinton zal niet lang zitten. Die gaat een kogeltje koppen ala Kennedy, daar zet ik mijn salaris op in 100%quote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:59 schreef Poepz0r het volgende:
Obama is ook een rat he. In 2008 was Clinton totaal niet geschikt blabla en nu zit hij vuistdiep![]()
![]()
Hé Drizzt! Ouwe gek!quote:Op woensdag 9 november 2016 02:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
INZET, KRACHT, ERVARING en nog eentje
Een grote flopshowquote:Op woensdag 9 november 2016 01:59 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
Is ook zoquote:Op woensdag 9 november 2016 01:59 schreef monkyyy het volgende:
Eensch.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Is ook nog niet bevestigd, geloof niet alles wat op het internet staat!!!
Hij kan weinig meer doen nuquote:Op woensdag 9 november 2016 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Trump moet nu alles op alles zetten om vanaf nu elke staat te winnen.
Dat zie ik niet snel meer gebeurenquote:Op woensdag 9 november 2016 02:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Clinton zal niet lang zitten. Die gaat een kogeltje koppen ala Kennedy, daar zet ik mijn salaris op in 100%
Gta, mede-Mansfielderquote:
25%quote:Op woensdag 9 november 2016 02:01 schreef KetchupFTW het volgende:
Hoeveel procent van Florida is geteld?
Zo idioot is deze stelling niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Clinton zal niet lang zitten. Die gaat een kogeltje koppen ala Kennedy, daar zet ik mijn salaris op in 100%
Dat wordt een hele drama show joh!quote:Op woensdag 9 november 2016 02:01 schreef richolio het volgende:
Jammer dat het niet meer zo spannend is nu. Ik wil wel het einde zien, Trump gaat dit natuurlijk niet zomaar accepteren.
Verrassend allemaal.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:01 schreef RemcoW23 het volgende:
Illinois, NJ, Massachusetts, Maryland, Rhose Island, Delaware, Dist. Columbia naar HC
Oklahoma, Tennessee, Mississippi naar Trump
Dat dachten we van Obama ook.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zo idioot is deze stelling niet.
Een stem vóór Hillary is een stem vóór oorlog met Rusland. Maar dat hebben de meesten helaas nog niet door...quote:Op woensdag 9 november 2016 01:58 schreef Sriracha het volgende:
Leuk voor de wereld dat we nu 4 jaar met een oorlogsheks opgescheept zullen zitten
Over 70quote:Op woensdag 9 november 2016 02:01 schreef KetchupFTW het volgende:
Hoeveel procent van Florida is geteld?
Oudere Amerikanen hebben volgens mij standaard protheses voor hun tanden.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:01 schreef Poepz0r het volgende:
Die tanden van Clinton. Kunstgebitgenot?![]()
Andere staat?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:02 schreef oompaloompa het volgende:
Vreemd eigenlijk dat die resultaten nu al komen, ik kwam net nog iemand tegen die moet stemmen, je zou verwachten dat ze de resultaten geheim houden totdat alle polls dicht zijn.
Absoluut. Dionne =quote:
Hij woont in Maine, dit is toch niet zo heel erg gek?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:02 schreef luxerobots het volgende:
We hebben wel gezien dat de voorsprong voor Hillary aan het uitbreiden is, zei de NOS-presentator met een glimlach.
Ik ben niemand tegengekomen. Zou bijna denken dat ik ergens anders zit dan jij.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:02 schreef oompaloompa het volgende:
Vreemd eigenlijk dat die resultaten nu al komen, ik kwam net nog iemand tegen die moet stemmen, je zou verwachten dat ze de resultaten geheim houden totdat alle polls dicht zijn.
Die massamoordenaar hoort de doodstraf te krijgenquote:Op woensdag 9 november 2016 02:02 schreef Sriracha het volgende:
Jammer, nu krijgen we dus een oorlogspresident waar Bush nog blosjes van krijgt
Dat soort dingen moet je in The_Donald posten op reddit, kan je lachenquote:Op woensdag 9 november 2016 02:02 schreef KingRoland het volgende:
China gaat Amerika toch wel voorbij economisch dus tja
Ga lekker naar Tangier tegen Casablanca kijken of zo, niemand heeft je iets gevraagd en het boeit mensen ook niet wat je te melden hebt.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Allemaal gepland man
Je geloofd toch niet dat het volk iets te vertellen heeft?
Nee hoor, Trump lijkt te gaan verliezen. Dus de kernwapens kunnen blijven liggen.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:02 schreef Sriracha het volgende:
Jammer, nu krijgen we dus een oorlogspresident waar Bush nog blosjes van krijgt
Ja maar toch, dat beinvloedt stemmers, ga jij nog 2 uur in een rij staan als het toch niet meer uit maakt?quote:
quote:
Uh de percentages van Trump in Florida zijn juist lager dan die van Romney 4 jaar geleden.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:02 schreef BlaZ het volgende:
Florida gaat nog lastig worden, Miami is al bijna binnen, veel platteland echter nog niet.
De percentages Trump zijn daar hoger dan verwacht.
Schijndemocratiequote:Op woensdag 9 november 2016 02:02 schreef oompaloompa het volgende:
Zijn er wel negerinen die je zou doen?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze negerin zou ik absoluut niet doen.
DPRK bijna.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:02 schreef Ingolstadt het volgende:
Jammer, nog een tijdje geen nuclear spektakel.
Zo is het maar netquote:Op woensdag 9 november 2016 02:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Donkerblauw voor een auto is de mooiste kleur imho.
Ben jij net zo lekker als haar?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Absoluut. Dionne =
Guardianpagina per abuis afgesloten op mijn telefoon net - paniek!
klopt en Clinton ook, zowel meneer als mevrouwquote:Op woensdag 9 november 2016 02:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die massamoordenaar hoort de doodstraf te krijgen
Die zonet een fittie had met die Rus.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:03 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zijn er wel negerinen die je zou doen?
Maakt toch geen zak uit voor de meeste staten. De belangrijkste swing states zijn al dicht.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:02 schreef Zipportal het volgende:
Er zijn nog stembureaus open. Lekker corrupt, stemmers kunnen nog beïnvloed worden.
#TijdzoneAids
Eens, m.u.v. Jefferson, FL.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Uh de percentages van Trump in Florida zijn juist lager dan die van Romney 4 jaar geleden.
De uitslag van een andere staat zegt toch niets.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:03 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja maar toch, dat beinvloedt stemmers, ga jij nog 2 uur in een rij staan als het toch niet meer uit maakt?
Ja die ene die net ruzie ging makenquote:Op woensdag 9 november 2016 02:03 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zijn er wel negerinen die je zou doen?
Hele goede vraag. Wij zouden graag bewijs willen.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij net zo lekker als haar?
Tranqilo gekke Spanjola.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ga lekker naar Tangier tegen Casablanca kijken of zo, niemand heeft je iets gevraagd en het boeit mensen ook niet wat je te melden hebt.
1 fataal geval door zo'n bom en heel Noord-Korea is dood.quote:
alsof mensen die niet wilden gaan stemmen zich plotseling bedenkenquote:Op woensdag 9 november 2016 02:04 schreef Zelva het volgende:
[..]
Maakt toch geen zak uit voor de meeste staten. De belangrijkste swing states zijn al dicht.
Ipv daarvan geilen ze op die moordenaars.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:04 schreef Sriracha het volgende:
[..]
klopt en Clinton ook, zowel meneer als mevrouw
Ik kijk pas net, pics?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die ene die net ruzie ging maken
100k teveel en de andere kant op.quote:
Ik zou ze neerklappen. Voor een oorlog met Rusland zijn, idiotenquote:Op woensdag 9 november 2016 02:04 schreef Etsu het volgende:
De TV's staan hier al de hele dag loeihard aan en de meesten zijn voor Hillary.
Live vanuit DC
Media is natuurlijk BIASED en RIGGEDquote:Op woensdag 9 november 2016 02:04 schreef Etsu het volgende:
Live vanuit DC
Fatoeman welquote:Op woensdag 9 november 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jawel?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De uitslag van een andere staat zegt toch niets.
Want nu is het daar lekker rustig?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:05 schreef 6star6lord6 het volgende:
Dat wordt oorlog in het midden Oosten.
Dat is het al.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:05 schreef 6star6lord6 het volgende:
Dat wordt oorlog in het midden Oosten.
Toch zijn dat relatief kleine districten.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Westen is overwegend rood, word spannend.
Lijkt er vooralsnog niet op.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
In Amerika was er nog nooit zo'n politiek incorrecte kandidaat.
Dus die exit-polls zouden wel eens historisch veel kunnen afwijken.
Hee, jij ook hier. Ik wist niet dat je de Amerikaanse presidentsverkiezingen zo trouw was.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Media is natuurlijk BIASED en RIGGED
< 50k nuquote:Op woensdag 9 november 2016 02:05 schreef Sjors_Peter het volgende:
Florida van 235.000 naar 70.000 voorsprong
Voorbeelden please?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ipv daarvan geilen ze op die moordenaars.
jaquote:Op woensdag 9 november 2016 02:06 schreef Frank_Underwood het volgende:
Is het nu game over voor Trump?
Verschil is ook klein.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toch zijn dat relatief kleine districten.
is niet gek... aangezien er nog repu-counties komenquote:Op woensdag 9 november 2016 02:05 schreef Sjors_Peter het volgende:
Florida van 235.000 naar 70.000 voorsprong
quote:Op woensdag 9 november 2016 02:05 schreef Fylax het volgende:
waarom zegt CNN 68-48 en the guardian 44-31
Lijkt er wel op, tijd om te slapenquote:Op woensdag 9 november 2016 02:06 schreef Frank_Underwood het volgende:
Is het nu game over voor Trump?
Das dan ook het enige punt eigenlijk wat ik Trump beter vind doen. Maar Trump is zelf ook niet vies van oorlogstaal (of was dat allemaal maar metaforisch?) en ik weet niet of de relaties met andere landen er beter op zouden worden als hij President zou zijn....quote:Op woensdag 9 november 2016 02:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zou ze neerklappen. Voor een oorlog met Rusland zijn, idioten
Correctquote:Op woensdag 9 november 2016 02:06 schreef Infection het volgende:
Trump kan Florida nog winnen. Het gedeelte van Florida wat nog binnen moet komen is volgensmij toch nog wel het meer republikeinse gedeelte.
Ook hier LIVE te volgen: https://www.theguardian.c(...)ap&type=presidentialquote:Op woensdag 9 november 2016 02:06 schreef Ryan3 het volgende:
Hoe zou het met de senaatsverkiezingen gaan? Hoor je weinig over helaas.
Eens. Wordt ook snel kleiner. Kan nog de andere kant opvallen.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 02:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hee, jij ook hier. Ik wist niet dat je de Amerikaanse presidentsverkiezingen zo trouw was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2016 02:06 schreef Infection het volgende:
Trump kan Florida nog winnen. Het gedeelte van Florida wat nog binnen moet komen is volgensmij toch nog wel het meer republikeinse gedeelte.
Heeft al aangegeven geen oorlog te willen, totaal niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Das dan ook het enige punt eigenlijk wat ik Trump beter vind doen. Maar Trump is zelf ook niet vies van oorlogstaal (of was dat allemaal maar metaforisch?) en ik weet niet of de relaties met andere landen er beter op zouden worden als hij President zou zijn....
Trusten hè.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lijkt er wel op, tijd om te slapen
Ha, toch een toffere locatie voor zo'n avond dan in een Nederlands gehucht thuis op de bank!quote:Op woensdag 9 november 2016 02:04 schreef Etsu het volgende:
Live vanuit DC
quote:Op woensdag 9 november 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee, dat zie je verkeerd als wij nou het Oekraïne-referendum ratificeren dán komt er geen oorlog.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:06 schreef Poepz0r het volgende:
Lekker stemmen op Clinton. Oorlog met Rusland incoming, Man man![]()
kander is trouwens echt een held, 34 jaar ook maarquote:Op woensdag 9 november 2016 02:07 schreef L3gend het volgende:
HARRY ENTEN 8:06 PM
Perhaps the most shocking result so far is in Missouri. Democrat Jason Kander looks to be running very strongly in the exit polls. That would be a huge pickup for Democrats.
Vandaar dat Trump er de vroege leiding pakte.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:07 schreef Fokker89 het volgende:
Ze hebben in Florida gewoon eerst de stemmen op Clinton geteld
Dag PLquote:Op woensdag 9 november 2016 02:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Feyenoord kan nog altijd kampioen worden
Ze moeten Amerika binnenvallen , gewoon zeggen dat Amerika massavernietigingswapen bezit.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:06 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Nog meer natuurlijk, denk aan Pakistan of iran
Dat wordt een kort avondje.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:07 schreef Moira. het volgende:
Florida 77% vd stemmen binnen
49.1% Clinton
48.0% Trump
North-Carolina 50% vd stemmen binnen
52.8% Clinton
44.8% Trump
Ohio 26% vd stemmen binnen
53.5% Clinton
42.9% Trump
een half jaar te laatquote:Op woensdag 9 november 2016 02:07 schreef Sriracha het volgende:
Al die Hillary adepten krabben zich over een half jaar achter hun oren, net als die Obama dwepers toen
Was nog niet moe, maar ga zo wel een keertje in bed liggen. Tevens heb ik FM alweer een week of twee niet aangeraakt, zit weer vuistdiep in Cities: Skylines en Mass Effectquote:Op woensdag 9 november 2016 02:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ben je nou hiervoor speciaal opgebleven, of ben je stiekem bezig met FM?
quote:Op woensdag 9 november 2016 02:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd als wij nou het Oekraïne-referendum ratificeren dán komt er geen oorlog.
Haha dude wij hebben geen fuck te vertellen in de wereld. USA, China, Russia bepalen het. Rest wappert een beetje mee.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd als wij nou het Oekraïne-referendum ratificeren dán komt er geen oorlog.
Oh, laat het waar zijn..quote:Op woensdag 9 november 2016 02:07 schreef L3gend het volgende:
HARRY ENTEN 8:06 PM
Perhaps the most shocking result so far is in Missouri. Democrat Jason Kander looks to be running very strongly in the exit polls. That would be a huge pickup for Democrats.
Rutte suggereerde dat toch eerder op de avond min of meer hoor.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
[..]
Haha dude wij hebben geen fuck te vertellen in de wereld. USA, China, Russia bepalen het. Rest wappert een beetje mee.
Ook niet op mijquote:
Niet met landen ansich nee, Maar wel met het bombarderen van terroristen in het MO enzo. Trouwens ben ik daar ook fel op tegen dus geen van beide kandidaten zouden mij aantrekken.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft al aangegeven geen oorlog te willen, totaal niet.
Ruttequote:Op woensdag 9 november 2016 02:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Rutte suggereerde dat toch eerder op de avond min of meer hoor.
Hillary de gevangenis inzettenquote:Op woensdag 9 november 2016 02:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze moeten Amerika binnenvallen , gewoon zeggen dat Amerika massavernietigingswapen bezit.
quote:The marijuana ballot measure in Florida passed by a landslide, legalizing medical pot for specific debilitating diseases. With 76.9 percent in favor and 29.1 percent opposed,
ghehequote:Op woensdag 9 november 2016 02:09 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik zou Dionne doen!
Dat rijmt. Oké?!
Clinton wil wel oorlog dusja dan zou ik Trump kiezen.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Niet met landen ansich nee, Maar wel met het bombarderen van terroristen in het MO enzo. Trouwens ben ik daar ook fel op tegen dus geen van beide kandidaten zouden mij aantrekken.
Ja, bijna niemand in de TK die dit pikt verder (behalve regeringspartijen), dat is wat anders.quote:
Slechte journalistiek? Achterstallige gegevensverwerking? Foutje? Verouderde resultaten/gegevens?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom CNN 68-48 zegt en theguardian-site 44-31
twitter:mitchellvii twitterde op woensdag 09-11-2016 om 01:37:26Damn thieving Broward County probably waiting to see how many votes Hillary needs before they report. reageer retweet
Onmogelijkquote:Op woensdag 9 november 2016 02:09 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Hillary de gevangenis inzetten
CNN telt exit polls mee, the guardian alleen getelde stemmenquote:Op woensdag 9 november 2016 02:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom CNN 68-48 zegt en theguardian-site 44-31
Spannendquote:Op woensdag 9 november 2016 02:10 schreef Moira. het volgende:
Florida 83% binnen
49.1% Clinton
47.9% Trump
Loopt weer uit
Studio ajaxquote:Op woensdag 9 november 2016 02:09 schreef Sriracha het volgende:
Goh wat zijn ze bij de NOS toch opgewekt
quote:Op woensdag 9 november 2016 02:10 schreef Bonobo11 het volgende:
twitter:mitchellvii twitterde op woensdag 09-11-2016 om 01:37:26Damn thieving Broward County probably waiting to see how many votes Hillary needs before they report. reageer retweet
Klopt maar die 17% zijn wel overwegend rode staten.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:10 schreef Moira. het volgende:
Florida 83% binnen
49.1% Clinton
47.9% Trump
Loopt weer uit
Obama aardige baas maar een vd allerslechtste presidenten gok ik zo. Rassenhaat is alleen maar erger geworden.quote:
tweetje van een half uur posten,quote:Op woensdag 9 november 2016 02:10 schreef Bonobo11 het volgende:
Yesquote:Op woensdag 9 november 2016 02:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij NYT heeft Trump juist een voorsprong in Florida.
oh lekker naaiend danquote:Op woensdag 9 november 2016 02:10 schreef Freire het volgende:
[..]
CNN telt exit polls mee, the guardian alleen getelde stemmen
Toppertjequote:Op woensdag 9 november 2016 02:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/election/results
twitter:FBCSO twitterde op woensdag 09-11-2016 om 01:43:26Arrest: We can confirm 1 arrested for attempting to vote a second time. Claimed he worked for Trump and was testing the system. reageer retweet
Hij moet verdomme Ohio pakken. En Florida. Als niet dan ga ik naar bed mezelf zachtjes huilend in slaap masturberenquote:
Jij begon zelf over PSVquote:Op woensdag 9 november 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zelfs hier over Ajax hebben
Test geslaagd.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:11 schreef marcodej het volgende:
twitter:FBCSO twitterde op woensdag 09-11-2016 om 01:43:26Arrest: We can confirm 1 arrested for attempting to vote a second time. Claimed he worked for Trump and was testing the system. reageer retweet
RIPquote:Op woensdag 9 november 2016 02:11 schreef Arcee het volgende:
Die kerel bij de NOS klinkt als Jannes van der Wal.
[..]
http://edition.cnn.com/election/results/states/florida
Tsja, Trump zegt dat klimaatsverandering verzonnen is door de Chinezen.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Clinton wil wel oorlog dusja dan zou ik Trump kiezen.
Ff fappenquote:Op woensdag 9 november 2016 02:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hij moet verdomme Ohio pakken. En Florida. Als niet dan ga ik naar bed mezelf zachtjes huilend in slaap masturberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |