SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, nóg niet...quote:Op woensdag 9 november 2016 01:59 schreef monkyyy het volgende:
Ik zie Florida nog niet als gewonnen voor Clinton?
Wat verwacht je dan?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:59 schreef Poepz0r het volgende:
Obama is ook een rat he. In 2008 was Clinton totaal niet geschikt blabla en nu zit hij vuistdiep![]()
![]()
"116quote:Op woensdag 9 november 2016 02:00 schreef Doublepain het volgende:
Koppen bij elkaar en die 90+5 gol maken
Is ook nog niet bevestigd, geloof niet alles wat op het internet staat!!!quote:Op woensdag 9 november 2016 01:59 schreef monkyyy het volgende:
Panhandle moet nog binnen komen.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:59 schreef monkyyy het volgende:
Trump spreekt tot de verbeelding van het puberaal-denkend deel van het electoraat, die hebben weinig met saaie termen als nuance.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Lol over Trump is het onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
En bij Hillary, waar het tegendeel bewezen is, zijn het allemaal schandalen die reden genoeg zijn om haar ongeschikt te achten voor het presidentschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |