Dat dachten we van Obama ook.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zo idioot is deze stelling niet.
Een stem vóór Hillary is een stem vóór oorlog met Rusland. Maar dat hebben de meesten helaas nog niet door...quote:Op woensdag 9 november 2016 01:58 schreef Sriracha het volgende:
Leuk voor de wereld dat we nu 4 jaar met een oorlogsheks opgescheept zullen zitten
Over 70quote:Op woensdag 9 november 2016 02:01 schreef KetchupFTW het volgende:
Hoeveel procent van Florida is geteld?
Oudere Amerikanen hebben volgens mij standaard protheses voor hun tanden.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:01 schreef Poepz0r het volgende:
Die tanden van Clinton. Kunstgebitgenot?![]()
Andere staat?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:02 schreef oompaloompa het volgende:
Vreemd eigenlijk dat die resultaten nu al komen, ik kwam net nog iemand tegen die moet stemmen, je zou verwachten dat ze de resultaten geheim houden totdat alle polls dicht zijn.
Absoluut. Dionne =quote:
Hij woont in Maine, dit is toch niet zo heel erg gek?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:02 schreef luxerobots het volgende:
We hebben wel gezien dat de voorsprong voor Hillary aan het uitbreiden is, zei de NOS-presentator met een glimlach.
Ik ben niemand tegengekomen. Zou bijna denken dat ik ergens anders zit dan jij.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:02 schreef oompaloompa het volgende:
Vreemd eigenlijk dat die resultaten nu al komen, ik kwam net nog iemand tegen die moet stemmen, je zou verwachten dat ze de resultaten geheim houden totdat alle polls dicht zijn.
Die massamoordenaar hoort de doodstraf te krijgenquote:Op woensdag 9 november 2016 02:02 schreef Sriracha het volgende:
Jammer, nu krijgen we dus een oorlogspresident waar Bush nog blosjes van krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |