Ik heb geen idee meer wat ik wilquote:
En dat jaquote:Op woensdag 9 november 2016 01:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het maakt ook weinig uit wat wij willen
Nee gewoon veel mensen die zeggen niet op de Trump te stemmen vanwege hun omgevingquote:Op woensdag 9 november 2016 00:47 schreef Elan het volgende:
Zouden veel mensen zich genereren omdat zij Trump voten? Waardoor polls niet kloppen.
Uiteindelijk wint Clinton toch welquote:Op woensdag 9 november 2016 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit
Maar ik zou Trump wel goede troll vinden
Ja dat lijkt me welquote:Op woensdag 9 november 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteindelijk wint Clinton toch wel
Trump heeft teveel geluk nodig
Moddergooienquote:Op woensdag 9 november 2016 02:02 schreef RensAjacied het volgende:
Die fittie net op de NOS. Ik heb hardop zitten lachen.
Johannes dat niveau van debatteren in Amerika is lager dan aan onze lievelingstafel van RTL.quote:
Trump en Clinton bij elkaar hebben nog niet het charisma van onze Johanquote:Op woensdag 9 november 2016 02:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johannes dat niveau van debatteren in Amerika is lager dan aan onze lievelingstafel van RTL.
Het is echt kiezen tussen twee kwaden.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Trump en Clinton bij elkaar hebben nog niet het charisma van onze Johan
Hij zou zich er net mee gaan bemoeien toen kwam die hysterische Sylvana er door heen.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de mening van Derksen over deze verkiezingen, heb hem er nog niet over gehoord.
Dan zou ik emigreren.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is echt kiezen tussen twee kwaden.
Alsof je moest kiezen tussen DENK en de PVV.
Zeker bij PAUW ofzo? Daar kijk ik zelden naarquote:Op woensdag 9 november 2016 02:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zou zich er net mee gaan bemoeien toen kwam die hysterische Sylvana er door heen.
http://sigaarsnor.blogspo(...)-dienst-bij-een.htmlquote:Op woensdag 9 november 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker bij PAUW ofzo? Daar kijk ik zelden naar
En de NOS laat niks zienquote:Op woensdag 9 november 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
Florida lijkt nu weer richting Trump te gaan. Gaat nog spannend worden
Wordt sowieso een hertelling.quote:
Zul je zien dat FLorida naar Trump gaat en Texas naar Clintonquote:
Texas is toch sowieso voor Trump?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zul je zien dat FLorida naar Trump gaat en Texas naar Clinton![]()
Ja tuurlijk oer-republikeins. Maar Clinton heeft er op dit moment voorsprong lolquote:Op woensdag 9 november 2016 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Texas is toch sowieso voor Trump?
Hoeveel is geteld?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja tuurlijk oer-republikeins. Maar Clinton heeft er op dit moment voorsprong lol
Jaquote:Op woensdag 9 november 2016 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zul je zien dat FLorida naar Trump gaat en Texas naar Clinton![]()
Die pakt Clinton sowieso wel toch?quote:Op woensdag 9 november 2016 02:36 schreef richolio het volgende:
Of OH en NC, dan is het ook wel gedaan denk ik.
Geen idee, blijft lastig te volgen allemaalquote:
Ja, denk het welquote:Op woensdag 9 november 2016 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die pakt Clinton sowieso wel toch?
De NOS heb je sowieso geen klote aan, die zenden alleen maar filmpjes uitquote:Op woensdag 9 november 2016 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, blijft lastig te volgen allemaal
Kan je sowieso wel, ze gaan niet opeens stoppen met tellen als jij gaat slapenquote:Op woensdag 9 november 2016 02:37 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja, denk het wel
Eigenlijk kan ik wel gaan slapen
quote:Op woensdag 9 november 2016 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je sowieso wel, ze gaan niet opeens stoppen met tellen als jij gaat slapen
Waarschijnlijk wel. Als trump florida wint, moet hij nog steeds veel andere swing states pakken waar hillary er nu goed voor staat.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die pakt Clinton sowieso wel toch?
quote:Op woensdag 9 november 2016 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je sowieso wel, ze gaan niet opeens stoppen met tellen als jij gaat slapen
Ja daarom, maakt het niet veel uitquote:Op woensdag 9 november 2016 02:38 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Als trump florida wint, moet hij nog steeds veel andere swing states pakken waar hillary er nu goed voor staat.
NC is zeker nog niet beslist hoorquote:Op woensdag 9 november 2016 02:37 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja, denk het wel
Eigenlijk kan ik wel gaan slapen
Ik zie wel dat veel counties die nog moeten stemmen in NC, veelal Republikeins hebben gestemd in het verleden.quote:
Als hij Ohio, NC en Florida pakt is het echt close callquote:
Een jaar geleden lachte ik 'm uitquote:Op woensdag 9 november 2016 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij Ohio, NC en Florida pakt is het echt close call
Als hij president wordt nog steeds hoorquote:Op woensdag 9 november 2016 03:09 schreef richolio het volgende:
[..]
Een jaar geleden lachte ik 'm uit
Ja okequote:Op woensdag 9 november 2016 03:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij president wordt nog steeds hoor
Wapenwet is inderdaad lachwekkend. Maakt niet uit wie er president isquote:Op woensdag 9 november 2016 03:11 schreef richolio het volgende:
Vieze fatties allemaal, met hun wapens
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wapenwet is inderdaad lachwekkend. Maakt niet uit wie er president is
Mja. Clinton is ook kut. Ze zijn allebei kut. wat Inso zei vandaag zat wel kern van waarheid in dat als Trump hem wint er minder door de Senaat heen komt dan als Clinton hem wintquote:Op woensdag 9 november 2016 03:20 schreef richolio het volgende:
Het is kut als Trump wint, want ja, hij is gewoon kut, maar dan win ik dus wel 25 euro. Dus voor mij is het eigenlijk een win-win allemaal
logisch. Landslide ditquote:Op woensdag 9 november 2016 03:18 schreef Fok-it het volgende:
Die quotes bij de bookies ook echtClinton stijgt gewoon richting 2.00
Heeft Clinton veel van het senaat achter zich dan?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja. Clinton is ook kut. Ze zijn allebei kut. wat Inso zei vandaag zat wel kern van waarheid in dat als Trump hem wint er minder door de Senaat heen komt dan als Clinton hem wint
Nee dat niet, maar veel republikeinen hebben ook niks met Trump he. Bij Clinton is er veel minder tegenstand onder democratenquote:Op woensdag 9 november 2016 03:24 schreef richolio het volgende:
[..]
Heeft Clinton veel van het senaat achter zich dan?
Hmja dat is dan ook wel weer waar op zich
Spannend is het zeker.quote:
Ik ben erg benieuwd hoe hij alles gaat aanpakken. Ik vertrouw hem allerminst met de nucleaire knopjes, but we will seequote:
Dan ben ik heel blij dat het die enge hilary niet is geworden.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Trump het wordt ga ik hard lachen
Gaat toch nergens over
Dat zekerquote:Op woensdag 9 november 2016 03:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan ben ik heel blij dat het die enge hilary niet is geworden.
hoe kan je daar nu bang voor zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe hij alles gaat aanpakken. Ik vertrouw hem allerminst met de nucleaire knopjes, but we will see
Wie zegt dat ik er bang voor ben? Ik denk alleen dat hij rare sprongen kan gaan maken wanneer hij die macht heeftquote:Op woensdag 9 november 2016 03:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoe kan je daar nu bang voor zijn.
Gelukkig ben je zelf perfectly normalquote:Op woensdag 9 november 2016 03:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die hilary fans zijn rare mensen in het live topic.
De een knijpt een blik bier kapot en snijdt in zijn duim en de andere moet kotsen.
Ja maar die typische figuren zo als die Amarantha weet je wel.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig ben je zelf perfectly normal
Amarantha probeert gewoon beetje politiek meegaand over te komen. Laat gaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja maar die typische figuren zo als die Amarantha weet je wel.
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Amarantha probeert gewoon beetje politiek meegaand over te komen. Laat gaan.
Jij zit alleen met je broekje uit voor Dionne zeker, ouwe viespeukquote:Op woensdag 9 november 2016 03:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ook verder hoor, heb er ook geen verstand van allemaal.
Wat mij stoort aan de Hilary fans is dat ze Trump als een eng monster afschilderen en dan net doen alsof Hilary heilig is.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:56 schreef Fok-it het volgende:
Ik kan overigens wel begrijpen waarom sommige mensen bang zijn voor Trump als president hoor. Heel goed zelfs. Als je in Amerika woont dan
Natuurlijk man.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zit alleen met je broekje uit voor Dionne zeker, ouwe viespeuk
Ja, maar dat doe jij niet?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat mij stoort aan de Hilary fans is dat ze Trump als een eng monster afschilderen en dan net doen alsof Hilary heilig is.
Nee Trump is een mongool maar Hilary een hele enge die voor hele enge hypocriete dingen staat,quote:
Trump is anti-abortus, anti-euthanasie, anti-homohuwelijk. Dat vind jij geen enge standpunten?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee Trump is een mongool maar Hilary een hele enge die voor hele enge hypocriete dingen staat,
Dan heb ik liever de mongool.
Clinton is toch ook tegen het homohuwelijk? Of dat was zequote:Op woensdag 9 november 2016 04:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Trump is anti-abortus, anti-euthanasie, anti-homohuwelijk. Dat vind jij geen enge standpunten?
Het gaat er mij vooral om dat Trump tegen die vieze smerige politieke correctheid van de laatste jaren ingaat.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Trump is anti-abortus, anti-euthanasie, anti-homohuwelijk. Dat vind jij geen enge standpunten?
Eens.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Clinton is toch ook tegen het homohuwelijk? Of dat was ze
Die kan telkens van mening veranderen
Tja die mentaliteit krijg je er echt niet zomaar uit. Misschien kan Trump mensen doen inzien dat het echt heel fout is om er tegen te zijn, dat die gedachtegang veranderd wordt.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens.
Maar stel hij zou dat soort zieke onzin er door heen krijgen wordt Amerika gewoon een aartsconservatief kutland terwijl ze juist ietwat progressiever begonnen te worden
Waarom zou hij dat doen, hij is er zelf tegen?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan Trump mensen doen inzien dat het echt heel fout is om er tegen te zijn
Omdat hij dan maatregelen gaat nemen, en dan zien mensen in dat het heel fout is.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat doen, hij is er zelf tegen?
Niemand is voor vluchtelingen.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mensen die voor Clinton zijn dat zijn ook die figuren die voor vluchtelingen zijn.
Je wilt graag serieus genomen worden maar dit soort rare associaties werken daar niet echt aan mee.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mensen die voor Clinton zijn dat zijn ook die figuren die voor vluchtelingen zijn.
Oke anders dan, Die enge linkse rakkers die meer geven om het leven van een vluchteling dan om de armen uit eigen landen en om de veiligheid van de eigens burgers zijn dezelfde mensen die nu voor Clinton zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilt graag serieus genomen worden maar dit soort rare associaties werken daar niet echt aan mee.
En niemand is voor vluchtelingen. Niet iedereen heeft alleen hetzelfde standpunt wat betreft de meest humane oplossing
dat is uitgeslotenquote:Op woensdag 9 november 2016 03:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik er bang voor ben? Ik denk alleen dat hij rare sprongen kan gaan maken wanneer hij die macht heeft
Dat is niet anders, dat is precies hetzelfde wat je hiervoor zegt alleen dan in een ander jasje.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oke anders dan, Die enge linkse rakkers die meer geven om het leven van een vluchteling dan om de armen uit eigen landen en om de veiligheid van de eigens burgers zijn dezelfde mensen die nu voor Clinton zijn.
Waarom zou ik de armen uit Nederland moeten verkiezen (wat tokkies kunnen zijn) boven vluchtelingen (die daar gewoon een arts waren met een familie)?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oke anders dan, Die enge linkse rakkers die meer geven om het leven van een vluchteling dan om de armen uit eigen landen en om de veiligheid van de eigens burgers zijn dezelfde mensen die nu voor Clinton zijn.
Klopt niet was daar geen arts kon daar geen werk krijgen en komt daarom hier heen.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou ik de armen uit Nederland moeten verkiezen (wat tokkies kunnen zijn) boven vluchtelingen (die daar gewoon een arts waren met een familie)?
Zoals Mols een penalty geven toen hij een schwalbe maakte?quote:Op woensdag 9 november 2016 04:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik voel mij in dat topic een beetje zo als vroeger tijdens de klassieker als de scheids een rare beslissing had gemaakt.
Dat ''Normale'' mensen een gegeven feit zo anders kunnen zien en in de eigen waarheid gaan geloven is iets wat mij kan fascineren aan de mens.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoals Mols een penalty geven toen hij een schwalbe maakte?
Lol. In amerika gewoon mainstream standpunten. Niets engs aan.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan jij de tt van dit topic niet veranderen ?quote:Op woensdag 9 november 2016 13:39 schreef 2Happy4U het volgende:
https://twitter.com/emileroemer/status/796282932193357824
Goede post
gvd ik denk zo concession speech terugkijkenquote:Op woensdag 9 november 2016 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik lees nu pas dat Clinton te beroerd was om te speechen naar haar publiek.
Oh oh wat een zwakke politica is het ook.
Die komt vandaag pas toch?quote:Op woensdag 9 november 2016 14:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gvd ik denk zo concession speech terugkijken
Typisch.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan zouden ze boos zijn als Hilary wel had gewonnen maar Trump het niet erkende.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Noorden van Vietnam en Laos straks ook.quote:
Lekker hoor.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Noorden van Vietnam en Laos straks ook.
Gewoon eiland in Thailand pakken. Beetje cocktails, beetje zwemmen, beetje duiken, beetje feesten, stomme duitsers vermoorden.(grapje aivd)
Trump is juist ontzettend progressief. Heeft in geen enkele speech nog 'God' bedankt. Niks mis mee.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens.
Maar stel hij zou dat soort zieke onzin er door heen krijgen wordt Amerika gewoon een aartsconservatief kutland terwijl ze juist ietwat progressiever begonnen te worden
#6moreweeksquote:Op woensdag 9 november 2016 17:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Noorden van Vietnam en Laos straks ook.
Gewoon eiland in Thailand pakken. Beetje cocktails, beetje zwemmen, beetje duiken, beetje feesten, stomme duitsers vermoorden.(grapje aivd)
Hoe voelt het om eens een keer niet zoutig te zijn?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Toch prefereer ik het hier.
Net met een grote glimlach hier door de winkelstraat gelopen, winkelend en kletsend met de mensen. Ook al regende het en was het donker en koud.
Dit is mijn huis.
Hehe.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe voelt het om eens een keer niet zoutig te zijn?
Waarom post jij altijd zo random in slowchats?quote:Op woensdag 9 november 2016 23:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Wat een krankzinnig,maar geweldige presidentverkiezing in VS was het!!!
DJ Trump
Lekker gek, lekker andersquote:Op donderdag 10 november 2016 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom post jij altijd zo random in slowchats?
Net als Mikey die homos, vrouwen en negers geen gelijke rechten guntquote:Op donderdag 10 november 2016 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is niet dat hij een hele afwijkende mening op FOK! post.
Alles moet weer terug naar hoe het vroeger was! VOC-mentaliteit!quote:Op donderdag 10 november 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als Mikey die homos, vrouwen en negers geen gelijke rechten gunt
quote:Op donderdag 10 november 2016 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles moet weer terug naar hoe het vroeger was! VOC-mentaliteit!
Dat was echt prachtig.quote:Op donderdag 10 november 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Net mezelf even op het schoteltje Pauw laten kijken.
Sylvana Simons blown the fuck out by facts.
Maar ze had het ECHT gezien!quote:
Wattan?quote:Op donderdag 10 november 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Net mezelf even op het schoteltje Pauw laten kijken.
Sylvana Simons blown the fuck out by facts.
Ja er is zo'n fake citaat van quote die onder shillary supporters nogal de ronde deed dat ie zei dat ie voor de republikeinen zou willen kiezen want die mensen zijn zo dom.quote:
Ik had het plaatje zelf niet gezien, maar in het topic zei iedereen dat het een hoax wasquote:Op donderdag 10 november 2016 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar ze had het ECHT gezien!
Op bewegende beelden.![]()
Mooi hoe beeldvorming op potentieel 2e kamerleden evenveel effect heeft.
Blijf het een vreemd fenomeen vinden. Niemand die haar boeiend dan wel ergerlijk vond toen ze gewoon presentatrice was. Ze was gewoon een van de velen. Niks bijzonders. En opeens de meest gehate vrouw van Nederland.quote:Op donderdag 10 november 2016 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n erge hekel gehad aan een bekendheid als dat ik heb met Sylvana Simons.
Wat zei ze toen?quote:Op donderdag 10 november 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja er is zo'n fake citaat van quote die onder shillary supporters nogal de ronde deed dat ie zei dat ie voor de republikeinen zou willen kiezen want die mensen zijn zo dom.
Hartstikke fake natuurlijk.
Maar Sylvana had daar ECHT bewegende beelden met EIGEN ogen van gezien.
Totdat de redactie er achter kwam dat het een hoax was.
Ja toen moest ze haar fout erkennen dat ze in de social media val was gevallen.quote:
Dat komt omdat ze zichzelf is gaan overschatten, daar hebben mensen een hekel aan. En sowieso mensen die overal racisme in willen zienquote:Op donderdag 10 november 2016 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijf het een vreemd fenomeen vinden. Niemand die haar boeiend dan wel ergerlijk vond toen ze gewoon presentatrice was. Ze was gewoon een van de velen. Niks bijzonders. En opeens de meest gehate vrouw van Nederland.
Als je je zo idioot gaat opstellen vind ik daar niet zo veel vreemd aan.quote:Op donderdag 10 november 2016 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijf het een vreemd fenomeen vinden. Niemand die haar boeiend dan wel ergerlijk vond toen ze gewoon presentatrice was. Ze was gewoon een van de velen. Niks bijzonders. En opeens de meest gehate vrouw van Nederland.
Kwam ze nog goed weg.quote:Op donderdag 10 november 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja toen moest ze haar fout erkennen dat ze in de social media val was gevallen.
Bedoel meer ook van haar, waar die omslag vandaan komt.quote:Op donderdag 10 november 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je je zo idioot gaat opstellen vind ik daar niet zo veel vreemd aan.
Hehquote:Op donderdag 10 november 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
En toen die ene vrouwtje, ik kon dr niet die Trump ging betichten van antisemistisme.
Nou kan je Trump van veel dingen beschuldigen, maar antisemiet is ie toch echt niet
Heerlijk.
Sinds ze uitgenodigd werd bij DWDD en steeds meer ging meepraten ofzo?quote:Op donderdag 10 november 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedoel meer ook van haar, waar die omslag vandaan komt.
Tja, dezelfde mensen die Clinton maandenlang verheerlijkt hebben vonden haar nu opeens geen goede kandidaat.quote:Op donderdag 10 november 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HehDat is compleet onlogisch inderdaad
Daarvoor ook al. Maar dat was wel de druppel jaquote:Op donderdag 10 november 2016 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds ze uitgenodigd werd bij DWDD en steeds meer ging meepraten ofzo?
Meestal ontwijk ik programma's maar nu wilde ik het wel even zien door die verkiezingsuitslag, en gewoon aan haar hele houding en opmerkingen ging mijn bloed gewoon koken. Dat heb ik echt niet vaak met mensenquote:Op donderdag 10 november 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarvoor ook al. Maar dat was wel de druppel ja
Ach ja, ik weet niet, echt haten doe ik haar ook weer niet. Gewoon een domme kut. Maar die heb je in alle richtingen van de politiek
Deze avond kan ik het ook niet laten om toch wat tv programmas aan te zetten.quote:Op donderdag 10 november 2016 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meestal ontwijk ik programma's maar nu wilde ik het wel even zien door die verkiezingsuitslag, en gewoon aan haar hele houding en opmerkingen ging mijn bloed gewoon koken. Dat heb ik echt niet vaak met mensen
Nja, ik heb wel te doen met minderheden in Amerika die nu oprecht bang zijn. Ik snap die angst echt wel, of het terecht is of niet moet maar blijken, daar gaat het nog niet eens zo zeer om.quote:Op donderdag 10 november 2016 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Al die mensen die nu zo zuur zijn op tv, laten precies zien waarom zulke politici zo populair kunnen worden.
Eens.quote:Op donderdag 10 november 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
Nja, ik heb wel te doen met minderheden in Amerika die nu oprecht bang zijn. Ik snap die angst echt wel, of het terecht is of niet moet maar blijken, daar gaat het nog niet eens zo zeer om.
Ze heeft een hele nare uitstraling ja kloptquote:Op donderdag 10 november 2016 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meestal ontwijk ik programma's maar nu wilde ik het wel even zien door die verkiezingsuitslag, en gewoon aan haar hele houding en opmerkingen ging mijn bloed gewoon koken. Dat heb ik echt niet vaak met mensen
Ik heb DWDD voor het eerst in een jaar weer gezien, daar was een hele rouwstemmingquote:Op donderdag 10 november 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deze avond kan ik het ook niet laten om toch wat tv programmas aan te zetten.
Gewoon om stevig te lachen.
Ik heb het alleen dinsdagavond gekeken. Maar ik kon het echt niet aanzien. Die Jan Mulderquote:Op donderdag 10 november 2016 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb DWDD voor het eerst in een jaar weer gezien, daar was een hele rouwstemming
Jan Mulder moeten ze opsluiten. Verder is het echt een walgelijk programma, die Mathijs is ook zo'n teringlul. En altijd hetzelfde inteeltkliekje dat mag opdravenquote:Op donderdag 10 november 2016 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het alleen dinsdagavond gekeken. Maar ik kon het echt niet aanzien. Die Jan MulderEn die theatrale toneelstukjes. Dan heb je echt zin om van een afstandje in Mathijs z`n gezicht te barfen
zij stalkte zo'n bankier in New York toen hij relatie verbrak. Ze is 'econoom'quote:Op donderdag 10 november 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kon dr verder niet die Mees.
Wat doet die voor de kost.
Heleen Mees (geboren als Heleen Nijkamp, Hengelo (Overijssel), 1968[1]) is een Nederlands econoom, jurist en publicist. Ze verwierf bekendheid als powerfeministe die het gebrek aan ambitie bij Nederlandse vrouwen hekelt en pleit voor meer vrouwen aan de top.quote:Op donderdag 10 november 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kon dr verder niet die Mees.
Wat doet die voor de kost.
powerfeministquote:Op donderdag 10 november 2016 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heleen Mees (geboren als Heleen Nijkamp, Hengelo (Overijssel), 1968[1]) is een Nederlands econoom, jurist en publicist. Ze verwierf bekendheid als powerfeministe die het gebrek aan ambitie bij Nederlandse vrouwen hekelt en pleit voor meer vrouwen aan de top.
Grachtengordelkliekjesgenotquote:Op donderdag 10 november 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jan Mulder moeten ze opsluiten. Verder is het echt een walgelijk programma, die Mathijs is ook zo'n teringlul. En altijd hetzelfde inteeltkliekje dat mag opdraven
Die ken ik niet zo goed.quote:Op donderdag 10 november 2016 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grachtengordelkliekjesgenot
Adriaan van Dis is nog walgelijker dan Mathijs trouwens.
Die is zo kotsopwekkend elitair en arrogantquote:
ik wel, was echt reuze spannendquote:Op donderdag 10 november 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Toch wel blij dat ik niet wakker ben gebleven vannacht.
Ik was vooral niet blij dat ik opgebleven was op m`n werkquote:Op donderdag 10 november 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Toch wel blij dat ik niet wakker ben gebleven vannacht.
Lekker geslapen en het toen ik 6 uur opstond even teruggelezen.quote:Op donderdag 10 november 2016 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik wel, was echt reuze spannend
Heb jij nog helemaal doorgehaald tot het einde?quote:Op donderdag 10 november 2016 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik wel, was echt reuze spannend
Ze nemen zichzelf daar sowieso veel te serieus.quote:Op donderdag 10 november 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is zo kotsopwekkend elitair en arrogant
Trump stond eerst echt overal achter. In Ohio van -5 naar +10quote:Op donderdag 10 november 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker geslapen en het toen ik 6 uur opstond even teruggelezen.
Vooral omdat ik hysterische whatsapp berichten had gekregen van mn moeder en schoonzusje.
Ik dacht eerst is fa2.
zes uur ofzoquote:Op donderdag 10 november 2016 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij nog helemaal doorgehaald tot het einde?
Ik sprak m`n broertje er nog over op whatsapp vanmorgen, die studeert en geschiedenis en in Utrecht en is nog veel linkser dan ik, dus ik kon z`n reactie wel vermoedenquote:Op donderdag 10 november 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig zit ik in een familie die niet kotst op Trump.
Ik lees ook mensen die niet eens een discussie over de verkiezingen kunnen hebben met hun familie als ze geen Clinton aanhanger zijn
als ik het er wel eens met mensen over had merkte je hoe niet geïnformeerd mensen zijn. Standaard hij is racist, vrouwenhater etcquote:Op donderdag 10 november 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig zit ik in een familie die niet kotst op Trump.
Ik lees ook mensen die niet eens een discussie over de verkiezingen kunnen hebben met hun familie als ze geen Clinton aanhanger zijn
Mijn schoonzusje is zo enorm voor Trump. Geniaal gewoon.quote:Op donderdag 10 november 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik sprak m`n broertje er nog over op whatsapp vanmorgen, die studeert en geschiedenis en in Utrecht en is nog veel linkser dan ik, dus ik kon z`n reactie wel vermoeden
Hillary haat katholieken hèquote:Op donderdag 10 november 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje is zo enorm voor Trump. Geniaal gewoon.
Mijn moeder was er niet echt blij mee, mijn vader vond het wel best volgens mij. Mijn broer ging op whatsapp vooral stuk dat Trump het zou worden net als ik. Mijn zus heeft het niet eens gevolgd denk ik.quote:Op donderdag 10 november 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik sprak m`n broertje er nog over op whatsapp vanmorgen, die studeert en geschiedenis en in Utrecht en is nog veel linkser dan ik, dus ik kon z`n reactie wel vermoeden
Apart welquote:Op donderdag 10 november 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje is zo enorm voor Trump. Geniaal gewoon.
Nee hoor.quote:
Oh dat weet ik allemaal nietquote:Op donderdag 10 november 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje is dan ook moslima.
In groepschat waarin ik zat al die mensen roepen dat Trump veel erger is dan Clintonquote:Op donderdag 10 november 2016 01:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als ik het er wel eens met mensen over had merkte je hoe niet geïnformeerd mensen zijn. Standaard hij is racist, vrouwenhater etc
Ja oke, dat is ook wel weer waarquote:Op donderdag 10 november 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Firsthand experience wat een typisch Amerikaans beleid in die regio aanricht.
Onder haar motto ziet ze veel liever een stabiel MO met een Trump in VS, waar ze toch niet heen hoeft.quote:Op donderdag 10 november 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, dat is ook wel weer waar
ik ga er nooit teveel op in. Mensen willen het toch niet snappenquote:Op donderdag 10 november 2016 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In groepschat waarin ik zat al die mensen roepen dat Trump veel erger is dan ClintonEn toen werden ze mad toen ik zei dat Clinton veel kutter was, gelukkig zaten er nog meer verstandigen in de chat.
Dat viel in die chat wel mee, op wat feministische wijven na.quote:Op donderdag 10 november 2016 01:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ga er nooit teveel op in. Mensen willen het toch niet snappen
Mijn moeder is vooral #neverhillary, en het Rusland beleid van Trump zint d'r wel.quote:Op donderdag 10 november 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn moeder was er niet echt blij mee, mijn vader vond het wel best volgens mij. Mijn broer ging op whatsapp vooral stuk dat Trump het zou worden net als ik. Mijn zus heeft het niet eens gevolgd denk ik.
Is wel leuk om dat soort mensen beetje te trollen.quote:Op donderdag 10 november 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder kan ik eigenlijk met iedereen er wel gewoon een gesprek over voeren.
Mensen die niet naar argumenten luisteren en alleen maar RACISME/SEKSISME schreeuwen heb ik over het algemeen niet in m'n kring.
Dat doe ik op internet wel.quote:Op donderdag 10 november 2016 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is wel leuk om dat soort mensen beetje te trollen.
Heb je problemen mee?!quote:Op donderdag 10 november 2016 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom post jij altijd zo random in slowchats?
waarom post je niet in klaagbaak scquote:Op vrijdag 11 november 2016 00:14 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dacht ik al en daarom is je leven kut
Jullie je zin, heb KLB banquote:Op vrijdag 11 november 2016 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom post je niet in klaagbaak sc
Omdat ik een ban heb voor onbepaalde duur, terwijl leden die mij bij het minste geringste belachelijk maakten ermee weg komenquote:Op vrijdag 11 november 2016 00:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit is vrouwelijke versie van Jimmy. Confirmed. WAarom zo snel uit je slof schieten?
wel terechtquote:Op vrijdag 11 november 2016 00:22 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Omdat ik een ban heb voor onbepaalde duur, terwijl leden die mij bij het minste geringste belachelijk maakten ermee weg komen
Is het trouwens dan gek als ik concludeer dat men dit doet vanwege mijn levensopvatting?
Tbh volgde ik het niet echt en weet ik niet wat voor een levensopvatting jij hebt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:22 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Omdat ik een ban heb voor onbepaalde duur, terwijl leden die mij bij het minste geringste belachelijk maakten ermee weg komen
Is het trouwens dan gek als ik concludeer dat men dit doet vanwege mijn levensopvatting?
ga jij je maar druk maken om het vinden van een vrouwquote:Op vrijdag 11 november 2016 00:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel terecht
Minder minder minder radicale islam
Islam (en niet de crip versie)quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tbh volgde ik het niet echt en weet ik niet wat voor een levensopvatting jij hebt.
Sunni of alawi ofwaquote:Op vrijdag 11 november 2016 00:25 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Islam (en niet de crip versie)
hoe staat het met jouw zoektocht?quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:25 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
ga jij je maar druk maken om het vinden van een vrouw
Ik ben niet op zoekquote:Op vrijdag 11 november 2016 00:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoe staat het met jouw zoektocht?
Ik zie er veel jonger uit voor mn leeftijd, ik maak mij momenteel geen zorgenquote:
ga liever naar de oceansquote:Op vrijdag 11 november 2016 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Mortie de blauwe engel gaat sluiten he daar gaan al je kansen
alsof leeftijd van de chicks gecheckt wordtquote:Op vrijdag 11 november 2016 00:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Leuke club maar is wel 21+ dus al die volwassen wijffies spreken jou natuurlijk niet aan
jwel want ik mag er eigenlijk niet in tenzij ik met een vriend ga. Hij kent de bouncers. Leeftijdsdiscriminatie.quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alsof leeftijd van de chicks gecheckt wordt
terwijl je zo'n ouwe kop hebtquote:Op vrijdag 11 november 2016 00:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
jwel want ik mag er eigenlijk niet in tenzij ik met een vriend ga. Hij kent de bouncers. Leeftijdsdiscriminatie.
Komt door m'n giel de la toepetquote:Op vrijdag 11 november 2016 00:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sow wat een agressie beste JC
komt door je kinderlijke gedragquote:Op vrijdag 11 november 2016 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Werd 17 geschat whatcha talkin' bout
echt?quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee zoek volwassen, serieuze vrouw
denk het nietquote:
Hé K'neel.quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Appel, lekker ding.
Alles goed met je?
Was je niet gaan samenwonen? Dat gaat nog goed?quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hé K'neel.
Ja, gaat goed! Met jou?
Join the club. Net weer vrij na een maand ban.quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:22 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Is het trouwens dan gek als ik concludeer dat men selectief is vanwege mijn levensopvatting?
Ja, 2,5 jaar geleden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was je niet gaan samenwonen? Dat gaat nog goed?
Ja, valt hier weinig te klagen de laatste tijd. Zou alleen sociaal wat meer willen doen, maar komt er vaak niet van.
hey Jimmy, dacht dat je gestopt was met fok, zag je nergens meerquote:
Ik was gestopt en had ook een ban. Sterker nog, 4 bans achter elkaar in een paar maanden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
hey Jimmy, dacht dat je gestopt was met fok, zag je nergens meer
Oh vandaar en ik ben ook niet meer zo actief. Alles goed met je?quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik was gestopt en had ook een ban. Sterker nog, 4 bans achter elkaar in een paar maanden.
Jazeker. Beetje moe alleen en het weekend moet nog beginnen dus dat is welquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh vandaar en ik ben ook niet meer zo actief. Alles goed met je?
hehe balen, hier hetzelfdequote:Op vrijdag 11 november 2016 21:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jazeker. Beetje moe alleen en het weekend moet nog beginnen dus dat is wel
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:38 schreef supersof het volgende:
ik ga ook steeds vroeger naar bed. Als ik zie dat het negen uur is, denk ik al: klaar maken voor bed.
Lig er soms om tien uur al in![]()
Oh dat kan ik niet, ik slaap nooit voor 1 uur.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:38 schreef supersof het volgende:
ik ga ook steeds vroeger naar bed. Als ik zie dat het negen uur is, denk ik al: klaar maken voor bed.
Lig er soms om tien uur al in![]()
Pfft.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, 2,5 jaar geleden.Gaat nog steeds helemaal goed!
Ai, gewoon te druk ofzo? Of geen energie?
dan zet ik mijn mobiel uit en ga ik in bed de quest lezen lol of psychologie magazinquote:
Prima toch?quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]
dan zet ik mijn mobiel uit en ga ik in bed de quest lezen lol of psychologie magazin
studentenleven is echt spannend
Niks mis mee. Neuken mag wel weer wat meer bij mij overigens.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima toch?
Beter dan ieder weekend kansloos dronken worden en balletjes neuken.
Ja vind het wel prima zo. Sowieso minder zin om met deze kou naar buiten te gaan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima toch?
Beter dan ieder weekend kansloos dronken worden en balletjes neuken.
Ja het is wel echt weer stervenskoud.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vind het wel prima zo. Sowieso minder zin om met deze kou naar buiten te gaan.
Komt van de zomer wel weer
Is overgewaardeerd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niks mis mee. Neuken mag wel weer wat meer bij mij overigens.
Vies koud inderdaad.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vind het wel prima zo. Sowieso minder zin om met deze kou naar buiten te gaan.
Komt van de zomer wel weer
Jij staat zeker al heel lang droog?quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is overgewaardeerd.
Affectie is meer waard.
bah bah jaquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja het is wel echt weer stervenskoud.
same pffquote:
2 weken ofzo.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij staat zeker al heel lang droog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |