hey Jimmy, dacht dat je gestopt was met fok, zag je nergens meerquote:
Ik was gestopt en had ook een ban. Sterker nog, 4 bans achter elkaar in een paar maanden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
hey Jimmy, dacht dat je gestopt was met fok, zag je nergens meer
Oh vandaar en ik ben ook niet meer zo actief. Alles goed met je?quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik was gestopt en had ook een ban. Sterker nog, 4 bans achter elkaar in een paar maanden.
Jazeker. Beetje moe alleen en het weekend moet nog beginnen dus dat is welquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh vandaar en ik ben ook niet meer zo actief. Alles goed met je?
hehe balen, hier hetzelfdequote:Op vrijdag 11 november 2016 21:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jazeker. Beetje moe alleen en het weekend moet nog beginnen dus dat is wel
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:38 schreef supersof het volgende:
ik ga ook steeds vroeger naar bed. Als ik zie dat het negen uur is, denk ik al: klaar maken voor bed.
Lig er soms om tien uur al in![]()
Oh dat kan ik niet, ik slaap nooit voor 1 uur.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:38 schreef supersof het volgende:
ik ga ook steeds vroeger naar bed. Als ik zie dat het negen uur is, denk ik al: klaar maken voor bed.
Lig er soms om tien uur al in![]()
Pfft.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, 2,5 jaar geleden.Gaat nog steeds helemaal goed!
Ai, gewoon te druk ofzo? Of geen energie?
dan zet ik mijn mobiel uit en ga ik in bed de quest lezen lol of psychologie magazinquote:
Prima toch?quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]
dan zet ik mijn mobiel uit en ga ik in bed de quest lezen lol of psychologie magazin
studentenleven is echt spannend
Niks mis mee. Neuken mag wel weer wat meer bij mij overigens.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima toch?
Beter dan ieder weekend kansloos dronken worden en balletjes neuken.
Ja vind het wel prima zo. Sowieso minder zin om met deze kou naar buiten te gaan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima toch?
Beter dan ieder weekend kansloos dronken worden en balletjes neuken.
Ja het is wel echt weer stervenskoud.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vind het wel prima zo. Sowieso minder zin om met deze kou naar buiten te gaan.
Komt van de zomer wel weer
Is overgewaardeerd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niks mis mee. Neuken mag wel weer wat meer bij mij overigens.
Vies koud inderdaad.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vind het wel prima zo. Sowieso minder zin om met deze kou naar buiten te gaan.
Komt van de zomer wel weer
Jij staat zeker al heel lang droog?quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is overgewaardeerd.
Affectie is meer waard.
bah bah jaquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja het is wel echt weer stervenskoud.
same pffquote:
2 weken ofzo.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij staat zeker al heel lang droog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |