alsof leeftijd van de chicks gecheckt wordtquote:Op vrijdag 11 november 2016 00:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Leuke club maar is wel 21+ dus al die volwassen wijffies spreken jou natuurlijk niet aan
jwel want ik mag er eigenlijk niet in tenzij ik met een vriend ga. Hij kent de bouncers. Leeftijdsdiscriminatie.quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alsof leeftijd van de chicks gecheckt wordt
terwijl je zo'n ouwe kop hebtquote:Op vrijdag 11 november 2016 00:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
jwel want ik mag er eigenlijk niet in tenzij ik met een vriend ga. Hij kent de bouncers. Leeftijdsdiscriminatie.
Komt door m'n giel de la toepetquote:Op vrijdag 11 november 2016 00:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sow wat een agressie beste JC
komt door je kinderlijke gedragquote:Op vrijdag 11 november 2016 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Werd 17 geschat whatcha talkin' bout
echt?quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee zoek volwassen, serieuze vrouw
denk het nietquote:
Hé K'neel.quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Appel, lekker ding.
Alles goed met je?
Was je niet gaan samenwonen? Dat gaat nog goed?quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hé K'neel.
Ja, gaat goed! Met jou?
Join the club. Net weer vrij na een maand ban.quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:22 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Omdat ik een ban heb voor onbepaalde duur, terwijl leden die mij bij het minste geringste belachelijk maakten ermee weg komen
Is het trouwens dan gek als ik concludeer dat men selectief is vanwege mijn levensopvatting?
Ja, 2,5 jaar geleden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was je niet gaan samenwonen? Dat gaat nog goed?
Ja, valt hier weinig te klagen de laatste tijd. Zou alleen sociaal wat meer willen doen, maar komt er vaak niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |