Lol. In amerika gewoon mainstream standpunten. Niets engs aan.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Trump is anti-abortus, anti-euthanasie, anti-homohuwelijk. Dat vind jij geen enge standpunten?
Kan jij de tt van dit topic niet veranderen ?quote:Op woensdag 9 november 2016 13:39 schreef 2Happy4U het volgende:
https://twitter.com/emileroemer/status/796282932193357824
Goede post
gvd ik denk zo concession speech terugkijkenquote:Op woensdag 9 november 2016 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik lees nu pas dat Clinton te beroerd was om te speechen naar haar publiek.
Oh oh wat een zwakke politica is het ook.
Die komt vandaag pas toch?quote:Op woensdag 9 november 2016 14:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gvd ik denk zo concession speech terugkijken
Typisch.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan zouden ze boos zijn als Hilary wel had gewonnen maar Trump het niet erkende.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Noorden van Vietnam en Laos straks ook.quote:
Lekker hoor.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Noorden van Vietnam en Laos straks ook.
Gewoon eiland in Thailand pakken. Beetje cocktails, beetje zwemmen, beetje duiken, beetje feesten, stomme duitsers vermoorden.(grapje aivd)
Trump is juist ontzettend progressief. Heeft in geen enkele speech nog 'God' bedankt. Niks mis mee.quote:Op woensdag 9 november 2016 04:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens.
Maar stel hij zou dat soort zieke onzin er door heen krijgen wordt Amerika gewoon een aartsconservatief kutland terwijl ze juist ietwat progressiever begonnen te worden
#6moreweeksquote:Op woensdag 9 november 2016 17:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Noorden van Vietnam en Laos straks ook.
Gewoon eiland in Thailand pakken. Beetje cocktails, beetje zwemmen, beetje duiken, beetje feesten, stomme duitsers vermoorden.(grapje aivd)
Hoe voelt het om eens een keer niet zoutig te zijn?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Toch prefereer ik het hier.
Net met een grote glimlach hier door de winkelstraat gelopen, winkelend en kletsend met de mensen. Ook al regende het en was het donker en koud.
Dit is mijn huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |