Ik heb geen idee meer wat ik wilquote:
En dat jaquote:Op woensdag 9 november 2016 01:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het maakt ook weinig uit wat wij willen
Nee gewoon veel mensen die zeggen niet op de Trump te stemmen vanwege hun omgevingquote:Op woensdag 9 november 2016 00:47 schreef Elan het volgende:
Zouden veel mensen zich genereren omdat zij Trump voten? Waardoor polls niet kloppen.
Uiteindelijk wint Clinton toch welquote:Op woensdag 9 november 2016 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit
Maar ik zou Trump wel goede troll vinden
Ja dat lijkt me welquote:Op woensdag 9 november 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteindelijk wint Clinton toch wel
Trump heeft teveel geluk nodig
Moddergooienquote:Op woensdag 9 november 2016 02:02 schreef RensAjacied het volgende:
Die fittie net op de NOS. Ik heb hardop zitten lachen.
Johannes dat niveau van debatteren in Amerika is lager dan aan onze lievelingstafel van RTL.quote:
Trump en Clinton bij elkaar hebben nog niet het charisma van onze Johanquote:Op woensdag 9 november 2016 02:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johannes dat niveau van debatteren in Amerika is lager dan aan onze lievelingstafel van RTL.
Het is echt kiezen tussen twee kwaden.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Trump en Clinton bij elkaar hebben nog niet het charisma van onze Johan
Hij zou zich er net mee gaan bemoeien toen kwam die hysterische Sylvana er door heen.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de mening van Derksen over deze verkiezingen, heb hem er nog niet over gehoord.
Dan zou ik emigreren.quote:Op woensdag 9 november 2016 02:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is echt kiezen tussen twee kwaden.
Alsof je moest kiezen tussen DENK en de PVV.
Zeker bij PAUW ofzo? Daar kijk ik zelden naarquote:Op woensdag 9 november 2016 02:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zou zich er net mee gaan bemoeien toen kwam die hysterische Sylvana er door heen.
http://sigaarsnor.blogspo(...)-dienst-bij-een.htmlquote:Op woensdag 9 november 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker bij PAUW ofzo? Daar kijk ik zelden naar
En de NOS laat niks zienquote:Op woensdag 9 november 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
Florida lijkt nu weer richting Trump te gaan. Gaat nog spannend worden
Wordt sowieso een hertelling.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |