ghehe, op de laatste dag, election day is het net een wedstrijd, tuurlijk zien we nu alle sportliefhebbers ookquote:
Ik combineer het ook met een potje college football hahaquote:Op dinsdag 8 november 2016 23:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ghehe, op de laatste dag, election day is het net een wedstrijd, tuurlijk zien we nu alle sportliefhebbers ook
Er wordt zeker lokaal veel gefraudeerd, de vraag is welke partij er meer winst meer behaalt.quote:
twitter:NickRiccardi twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 23:01:17This. Those big R gains in CO came partly because Boulder apparently has been slow reporting its votes. https://t.co/u9ezDiLbRl reageer retweet
Wat denk jij?quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:58 schreef skysherrif het volgende:
was een uurtje weg nog interessante updates, voter turnout of exit polls ondertussen?
Dan ga ik slapen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
eerlijk gezegd denk ik dat het over is na de uitslag van florida
Nogaal een nachtmerrie, ja. Het kan nog erger: Chelsea Clinton en een of andere Bush/Obama die later een gooi doen. Ik vrees dat het gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Straks, met uitzondering van 8 jaar obama, heb je 2 families die 20 jaar lang het machtigste land ter wereld besturen.
Eng, heel erg eng.
Zoon van Trump ook nogquote:Op dinsdag 8 november 2016 23:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nogaal een nachtmerrie, ja. Het kan nog erver: Chelsea Clinton en een of andere Bush/Obama die later een gooi doen. Ik vrees dat het gaat gebeuren.
Jij denkt dus dat Trump wint.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
eerlijk gezegd denk ik dat het over is na de uitslag van florida
Misschien is cnn wat voor jou?quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:05 schreef Montov het volgende:
Nu op Fox News Clinton bashing. Het was lachwekkend dat ze zo humble voelt.
Na 5 minuten is het al bijna onkijkbaar.
als trump florida wint heeft ie nog een lange weg te gaan, nee clintonquote:Op dinsdag 8 november 2016 23:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij denkt dus dat Trump wint.
quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:06 schreef skysherrif het volgende:
BREAKING EERSTE EXIT POLLGeen interesse, ik ben enkel geïnteresseerd in de echte uitslag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Doe niet zo gek, Florida gaat naar Trump.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
als trump florida wint heeft ie nog een lange weg te gaan, nee clinton
Nu.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wanneer mogen we we eerste exit-polls/uitslagen verwachten ?
Over een uurtje ongeveer dacht ik.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wanneer mogen we we eerste exit-polls/uitslagen verwachten ?
Nee, nu ongeveerquote:Op dinsdag 8 november 2016 23:07 schreef Infection het volgende:
[..]
Over een uurtje ongeveer dacht ik.
Fingers crossed voor Trump, of niet Bram? Lage belastingen voor de rijken, de infrastructuur privatiseren en een neo-conservatief buitenlandbeleid. Dat moet jou wel aanspreken als linkse rakker.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nogaal een nachtmerrie, ja. Het kan nog erger: Chelsea Clinton en een of andere Bush/Obama die later een gooi doen. Ik vrees dat het gaat gebeuren.
dit is kut voor trumptwitter:ElectProject twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 23:03:56FL counties relative turnout to 2012 total about 4:50pmBroward +43,227 (+5.7%)Duval -686 (-0.1%)Pinellas (+1.1%) reageer retweet
Trump heeft die allang gegrabbed.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:09 schreef skysherrif het volgende:
dit is kut voor trumptwitter:ElectProject twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 23:03:56FL counties relative turnout to 2012 total about 4:50pmBroward +43,227 (+5.7%)Duval -686 (-0.1%)Pinellas (+1.1%) reageer retweet
Dit is precies wat ik eerder bedoelde.. Hoe kun je in jezusnaam tot juist die conclusie komen? Ik snap het echt niet..quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij denkt dus dat Trump wint.
Ja. Nee, nee en nee. Maar misshcien wel een revolutie omdat de gifbeker erg vol zit. Ik hoop dat de neoliberale verraders binnen de Democraten zich zo de tyfus schrikken dat ze de volgende keer wel eerlijke primary's mogelijk maken en niet de pers als propagandamiddel gebruiken voor een kandidaat die een lakei is van de sponsors van de Podesta Group. Verder gaan zoals het tot nu toe gaat werkt zeker niet, laat de ellende maar groter worden zodat ze eindelijk eens wakker worden.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Fingers crossed voor Trump, of niet Bram? Lage belastingen voor de rijken, de infrastructuur privatiseren en een neo-conservatief buitenlandbeleid. Dat moet jou wel aanspreken als linkse rakker.
Gevoel.quote:
Klopt, pas wanneer de stembussen sluiten van een staat mag dat.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:10 schreef Confetti het volgende:
De Amerikaanse media mogen vast geen exit-poll over de stem publiceren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |