Wat een joker is het toch ook.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:46 schreef heywoodu het volgende:
CNN dist hem even door te zeggen dat ze het over een county hadden, niet over country. Klein verschiltwitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 22:28:24Just out according to @CNN: "Utah officials report voting machine problems across entire country" reageer retweet
Ja, en dan elk uur een positie opschuiven terwijl een klok aftelt. Stay tuned...quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Een soort spoiler? Ze laten alleen het getal achter de komma zien?
Het zou ook raar zijn als Utah iets gaat zeggen over machines in het hele land.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:46 schreef heywoodu het volgende:
CNN dist hem even door te zeggen dat ze het over een county hadden, niet over country. Klein verschiltwitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 22:28:24Just out according to @CNN: "Utah officials report voting machine problems across entire country" reageer retweet
Wat ze melden klopt, het probleem is eerder dat ze van alles wat relevant is (waterprotectors, Flint...) niet melden.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:48 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Reuters is toch niet betrouwbaar?
Ik schrok, ik dacht dat het een aanslag was ofzo en dat die auto zo'n SWAT wagen was.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:48 schreef oompaloompa het volgende:
Ach wat sneu, wordt die lieve man interupted omdat cnn zo nodig een beeld van een auto moet laten zien
Het boyband/technische storing verhaal.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:48 schreef oompaloompa het volgende:
Ach wat sneu, wordt die lieve man interupted omdat cnn zo nodig een beeld van een auto moet laten zien
Dat wordt niet meer geupdate. (71.4%)quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:48 schreef Moira. het volgende:
Hoeveel % winkans geeft FiveThirtyEight inmiddels aan Clinton?
quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat jij überhaupt nog het 'nieuws' van die nep journalistieke zender volgt.
Ik weet dat jij weet wat voor clowns ze zijn, dat is het punt niet.
71.4%quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:48 schreef Moira. het volgende:
Hoeveel % winkans geeft FiveThirtyEight inmiddels aan Clinton?
Als je hoopt dat er dan een revolutie uitbreekt...quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:47 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als je doel is "to end the advantage of rich and powerful", ga je dan stemmen voor iemand met als hoofddoel belastingverlaging voor de rich and powerful?
Ik dacht om heel eerlijk te zijn even hetzelfdequote:Op dinsdag 8 november 2016 22:49 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Ik schrok, ik dacht dat het een aanslag was ofzo en dat die auto zo'n SWAT wagen was.
Leef je uit.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:45 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik switch tussen CNN en FOX...afhankelijk van waar ik me op dat moment het lekkerste kan ergeren.
Aight thanks, waarom niet eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:50 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat wordt niet meer geupdate. (71.4%)
Ohja tuurlijkquote:Op dinsdag 8 november 2016 22:50 schreef Montov het volgende:
[..]
71.4%
http://projects.fivethirt(...)ex_cid=2016-forecast
Dat getal wordt niet meer geupdate. Dat is de laatste forecast. Nu is het kijken naar exit-polls en tellingen.
quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Dem POTUS En Rep macht in Congress of andersom en je krijgt als POTUS niks gedaan..
Dat is niet waar.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Dem POTUS En Rep macht in Congress of andersom en je krijgt als POTUS niks gedaan..
Er komen geen polls meer uit en daar zijn ze natuurlijk van afhankelijk.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aight thanks, waarom niet eigenlijk?
Omdat ze nu de opkomst en het stemgedrag er niet meer mee kunnen beïnvloeden.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aight thanks, waarom niet eigenlijk?
Het interessante is dat RT juist hartstikke links is, kijk maar eens naara Redacted Tonight en The Big Picture, en Abby Martin haar werk voor die zender (toen ze daar nog werkte, nu bij TeleSUR).quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:45 schreef CrashO het volgende:
[..]
Weet jij nog wat objectiefs dan?
RT is pro trump
Bloomberg is Pro Hillary
Fox is pro trump
CNN is pro hillary
Zin in 4 streams tegelijk kijken heb ik niet
Whehe ja, kwartje moest ff vallenquote:Op dinsdag 8 november 2016 22:52 schreef Mike het volgende:
[..]
Er komen geen polls meer uit en daar zijn ze natuurlijk van afhankelijk.
Net daarvoor was de democratische convention.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:52 schreef Platinumgoat het volgende:
Wat gebeurde er op 31 juli - 4 augustus 2015. Zat vlak bij elkaar en opeens een grote stijging voor Clinton.
Michigan en Ohio naar trumpquote:Op dinsdag 8 november 2016 22:49 schreef 0z het volgende:
Welke staten zouden voor de grootste verrassing zorgen? Alaska, Arizona of Georgia voor Clinton?
Allebeiquote:Op dinsdag 8 november 2016 22:53 schreef daniela_007 het volgende:
Hoe worden de stemmen in USA eigenlijk geteld? Met de hand of elektronisch?
Ik zag heel veel papieren formulieren, met de potlood.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:53 schreef daniela_007 het volgende:
Ik raad RT trouwens aan van die 4 zenders, ik ga dadelijk zelf even kijken zo gauw er een onderbreking is bij TYT.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:45 schreef CrashO het volgende:
[..]
Weet jij nog wat objectiefs dan?
RT is pro trump
Bloomberg is Pro Hillary
Fox is pro trump
CNN is pro hillary
Zin in 4 streams tegelijk kijken heb ik niet
quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:53 schreef daniela_007 het volgende:
Zowel Trump als Clinton zijn daar vanavond en hebben daar gestemd.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:58 schreef 6star6lord6 het volgende:
Waarom doet Fox steeds live verslag in ny.NY gaat duidelijk naar Clinton.
RT is helemaal mooiquote:Op dinsdag 8 november 2016 22:58 schreef 6star6lord6 het volgende:
Waarom doet Fox steeds live verslag in ny.NY gaat duidelijk naar Clinton.
Als de turnout tracker van Slate klopt (moeilijk om iets over te zeggen, is de eerste keer dat ze dat doen) dan gaat Florida naar de Dems idd. En dan is het inderdaad wel klaar.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Florida wordt toch vrij overtuigend al richting Clinton geschoven... dan is het feitelijk al game over voor Trump
Afhankelijk van de staat. Vaak met een stemmachine. Erg fraude-gevoelig.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:53 schreef daniela_007 het volgende:
ouwe reus jij ook hierquote:Op dinsdag 8 november 2016 22:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Straks, met uitzondering van 8 jaar obama, heb je 2 families die 20 jaar lang het machtigste land ter wereld besturen.
Eng, heel erg eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |