SPOILER: VoorverkiezingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Drumpf
• Hillary Clinton
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Drumpf
• Hillary Clinton
• Gary Johnson
• Jill Stein
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Bij welke kandidaat pas jij?
De Amerikaanse stemwijzer http://www.isidewith.com/
Het Amerikaanse kieskompas https://usa.kieskompas.nl/nl/#/
https://docs.google.com/s(...)HEBdO2Xsg/edit#gid=0
Update van alle andere races en referenda
OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.
Game on..
DMquote:
filmpje in tweettwitter:lordaedonis twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 16:46:36this is what I was talking about, they fixed it but it was on some nut shit at first. https://t.co/GO5Y9FCnYN reageer retweet
Rechter over trumps lawsuittwitter:RalstonReports twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 20:27:26Judge reads lawsuit and says, in disbelief, "What are you asking for?" reageer retweet
Was inderdaad ook terecht. Ach, je weet hoe dat gaat. Een beetje meedoen en in de flow.quote:
Was voor mij ook de 1e in 6 jaar tijd ofzoquote:Op dinsdag 8 november 2016 20:28 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hoe de fuck krijg je een ban op 4chan?
Ik kom er al meer dan 10 jaar en het is mij nog niet gelukt.
twitter:JoyAnnReid twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 18:30:07Wow. Just got this screengrab from a friend. Jefferson Riley, the Republican mayor of Mansfield, Georgia trying to… https://t.co/q8mu8v0ytB reageer retweet
Nou, kijk, als je naar een recente peiling in Nederland kijkt zie je ook dat de steun voor Trump minimaal is. Wat dat betreft is de NPO gewoon een afspiegeling , wat het ook tracht te zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:13 schreef Windhapper het volgende: [..] Dat vind ik niet, de NPO is vanaf 7 uur iedere avond de grote Hillary show, NPO Radio 1 heb ik vandaag wederom niet op een kritische noot op Hillary kunnen betrappen. Op zich niet heel vreemd gezien 90% in Nederland waarschijnlijk op Hillary zou stemmen maar ik vind het vrij kort door de bocht allemaal. Er is een reden dat het spannend is en ik vind dat de Trumpkant ook hier te vaak wordt weggezet als racistische deplorables. Had ik zelf in de VS gewoond dan had ik vandaag nog niet dood in de buurt van een stembureau gevonden willen worden. Wat een poppenkast.
![]()
Klopt. Moet zeggen dat Radio1 nog wel redelijk kritisch was afgelopen week, maar echt harde kritiek was het zeker niet. Terwijl ze dat wel vaak bij Trump deden.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:32 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nou, kijk, als je naar een recente peiling in Nederland kijkt zie je ook dat de steun voor Trump minimaal is. Wat dat betreft is de NPO gewoon een afspiegeling , wat het ook tracht te zijn.
Je kan het inderdaad omdraaien. Maar waarom dan niet verhoudingsgewijs (aan PVV zetels in de peilingen) dezelfde mate van PVV-retoriek?quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:32 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nou, kijk, als je naar een recente peiling in Nederland kijkt zie je ook dat de steun voor Trump minimaal is. Wat dat betreft is de NPO gewoon een afspiegeling , wat het ook tracht te zijn.
Tja, anders kunnen ze niet winnen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:35 schreef Refragmental het volgende:
Whoops!
Nog een gevalletje "calibration error" in het voordeel van de democraten.
http://www.ldnews.com/sto(...)appear-dem/93474872/
Om 11.15u al op 60%, niet verkeerdquote:Op dinsdag 8 november 2016 20:31 schreef skysherrif het volgende:
De volledige turnout in nevada tot nu toe!
http://nvsos.gov/sos/home/showdocument?id=4569
Het is echt te gek voor woorden.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:36 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Tja, anders kunnen ze niet winnen.
Smerige streken van de democraten weer
Ja turnout is overal hoog. Vooral vrouwen en hispanics.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Om 11.15u al op 60%, niet verkeerd
Hoge opkomst in Clark County.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:31 schreef skysherrif het volgende:
De volledige turnout in nevada tot nu toe!
http://nvsos.gov/sos/home/showdocument?id=4569
Op zich wel gunstig, krijg je in ieder geval niet van die taferelen zoals in Nederland waar een fiks deel van de bevolking die te lui was om tijdens het Oekraļnereferendum te gaan stemmen nu aan het bitchen is dat ze zich niet gehoord voelen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja turnout is overal hoog. Vooral vrouwen en hispanics.
Trump heeft 2 bepaalde groepen goed gemotiveerd ghehe
Prima te doen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:38 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Ik heb hier een Brugge Tripel. Nog niet geprobeerd dus ik weet niet hoe het smaakt.
Alsof daar iemand intrapt.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:31 schreef PippenScottie het volgende:
Republikeinse burgemeester..
twitter:JoyAnnReid twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 18:30:07Wow. Just got this screengrab from a friend. Jefferson Riley, the Republican mayor of Mansfield, Georgia trying to… https://t.co/q8mu8v0ytB reageer retweet
Dit was van te voren al bekend, maar goed.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:37 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het is echt te gek voor woorden.
Ik wil echt heeeeeel graag van gevallen horen waarbij het andersom is, maar tot nu toe is daar nog geen enkel voorbeeld van gekomen.
Andersom hoeft het niet echt. De republikeinen pakken het wat dat betreft slimmer aan. Sluiten een paar voting stations in de juiste districten en hop, weer duizend democratische stemmen minder omdat mensen geen zin hebben om uren in de rij te staanquote:Op dinsdag 8 november 2016 20:37 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik wil echt heeeeeel graag van gevallen horen waarbij het andersom is, maar tot nu toe is daar nog geen enkel voorbeeld van gekomen.
de rechter lacht de advocaat van trump nog net niet uit, dus nee daar gebeurd niets mee.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:41 schreef tesssssssss het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)ald-trump/index.html
Wat gebeurt er dan met die lawsuits, niks?
http://heavy.com/news/201(...)-trump-rigged-fraud/quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:37 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Gebeurt blijkbaar beide kanten opquote:A Georgia voter told an Atlanta newspaper that an electronic voting machine changed his vote from Hillary Clinton to Donald Trump two times
Maar mag dat zo, of mag dat niet?quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:43 schreef Refragmental het volgende:
Nog een geval waar de pollingstation medewerkers een zeer duidelijke voorkeur hebben.
Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:45 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar mag dat zo, of mag dat niet?
Haha, trumps lawsuit lijkt wel te backfiren. Jammer joh.twitter:RalstonReports twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 20:45:43Judge is not going to let Trump lawyers harass poll workers. reageer retweet
+1 voor judgequote:Op dinsdag 8 november 2016 20:46 schreef skysherrif het volgende:
Haha, trumps lawsuit lijkt wel te backfiren. Jammer joh.twitter:RalstonReports twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 20:45:43Judge is not going to let Trump lawyers harass poll workers. reageer retweet
Je steunde Trump toch kan ik me herinneren?quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:46 schreef skysherrif het volgende:
Mij ook niet.quote:
Mja, veel mensen geven de stemmachine de schuld van hun fouten.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:46 schreef Monolith het volgende:
De paranoia is altijd wat sneu, maar ik vermoed dat het voor velen de eerste Amerikaanse verkiezingen zijn die ze bewust meemaken.
Ik was eerst meer anti clinton dan trump, maar als je zo laag gaat ..quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:47 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Je steunde Trump toch kan ik me herinneren?
Geef je hier nou mee aan dat in jouw optiek iemand die hoopt op Trump een voorstander moet zijn van het mensen die mogelijk op de andere kandidaat willen stemmen ontnemen van hun mogelijkheid tot stemmen?quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:47 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Je steunde Trump toch kan ik me herinneren?
Nu niet meer?quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik was eerst meer anti clinton dan trump, maar als je zo laag gaat ..
Nee dat maak jij ervanquote:Op dinsdag 8 november 2016 20:49 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Geef je hier nou mee aan dat in jouw optiek iemand die hoopt op Trump een voorstander moet zijn van het mensen die mogelijk op de andere kandidaat willen stemmen ontnemen van hun mogelijkheid tot stemmen?
quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:46 schreef Monolith het volgende:
De paranoia is altijd wat sneu, maar ik vermoed dat het voor velen de eerste Amerikaanse verkiezingen zijn die ze bewust meemaken.
Maakt ie nou gewoon een grapje? Wat een teringlijer zeg, steen door de ruitquote:Op dinsdag 8 november 2016 20:31 schreef PippenScottie het volgende:
Republikeinse burgemeester..
Er stond niet voor niets een vraagteken achter, hoe moet ik je reactie richting skysheriff dan interpreteren?quote:
Clinton is gewoon qualified voor the job, trump is een clown die je niet serieus kan nemen. Ik had heel graag iemand anders gezien dan Clinton, maar ze heeft de ervaring en kennis. Trump heeft niets behalve een groot ego en schijnbaar veel geld.quote:
Heul niet!quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:46 schreef Monolith het volgende:
Onze politici schreeuwen niet dat de verkiezingen doorgestoken kaart zijn als de uitkomst ervan ze niet bevalt (al schijnen voor rechtszaken andere normen en waarden te gelden).quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo gaan de verkiezingen in Maart hier ook. Veel geschreeuw, weinig inhoud, moddergooierij.
quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:51 schreef LelijKnap het volgende:
De naļviteit is altijd wat sneu, maar ik vermoed dat het voor velen de eerste Amerikaanse verkiezingen zijn die ze bewust meemaken.
Ik ben het niet altijd met je eens maar je bent wel een van de weinigen die zaken om de zaken beoordeelt ipv of ze door Trump of door Hillary gedaan worden wat ik tof vindquote:Op dinsdag 8 november 2016 20:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik was eerst meer anti clinton dan trump, maar als je zo laag gaat ..
Die paranoia is denk ik inherent aan het twee-partijen stelsel. Het partij A tegen B zonder mogelijke middenweg of alternatief.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:46 schreef Monolith het volgende:
Dat zal ik ook niet snel verwachten (hooguit van DENK), maar vooral nog meer door elkaar heen schreeuwen en meer moddergooierij dan eerder. Trumptactiek is wat ik Wilders ook wel zie doen. Er hard op in gaan en nog meer actief zijn, meer verschijnen en meer roepen. Aandacht = aandacht. Wat dat aan gaat pakte Trump dat wel goed aan tijdens de voorverkiezingen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:52 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Onze politici schreeuwen niet dat de verkiezingen doorgestoken kaart zijn als de uitkomst ervan ze niet bevalt (al schijnen voor rechtszaken andere normen en waarden te gelden).
Konden we dat ooit dan?quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Jort zei trouwens bij DWDD dat hij op de kandidaat zou stemmen die niet eens wist wat Aleppo is.
Die kunnen we dus nooit meer serieus nemen
quote:
Die kandidaat is ook voorstander van isolationisme. Aleppo is vanuit die zienswijze ook niet interessant.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Jort zei trouwens bij DWDD dat hij op de kandidaat zou stemmen die niet eens wist wat Aleppo is.
Die kunnen we dus nooit meer serieus nemen
Ik denk dat het inherent is aan kennis van de gehele menselijke geschiedenis en het feit dat de VS een oligarchie is waarbinnen Hillary al jaren de oligarchen dient.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die paranoia is denk ik inherent aan het twee-partijen stelsel. Het partij A tegen B zonder mogelijke middenweg of alternatief.
Zo probeer ik het ook een beetje te kijken inderdaad, alhoewel ik het hier en daar wel grappig vind om wat extra anti clinton of trump te zijnquote:Op dinsdag 8 november 2016 20:53 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik ben het niet altijd met je eens maar je bent wel een van de weinigen die zaken om de zaken beoordeelt ipv of ze door Trump of door Hillary gedaan worden wat ik tof vind
Een heel slecht systeem. En dan nog roepen mensen het het politieke stelsen in de VS nog dat het jammer is dat de polarisatie in deze verkiezingsstrijd erger dan ooit is.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die paranoia is denk ik inherent aan het twee-partijen stelsel. Het partij A tegen B zonder mogelijke middenweg of alternatief.
Trump werkt met een budget dat een stuk kleiner is dan dat van Clinton. Daarnaast zijn veel van de omroepen op de hand van Clinton, waardoor hij creatiever moet zijn om in het nieuws te komen. Net als Wilders idd.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat zal ik ook niet snel verwachten (hooguit van DENK), maar vooral nog meer door elkaar heen schreeuwen en meer moddergooierij dan eerder. Trumptactiek is wat ik Wilders ook wel zie doen. Er hard op in gaan en nog meer actief zijn, meer verschijnen en meer roepen. Aandacht = aandacht. Wat dat aan gaat pakte Trump dat wel goed aan tijdens de voorverkiezingen.
Ik moest ook meteen aan DENK denken, die zouden dat echt wel doen als ze geen zetels halenquote:Op dinsdag 8 november 2016 20:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat zal ik ook niet snel verwachten (hooguit van DENK), maar vooral nog meer door elkaar heen schreeuwen en meer moddergooierij dan eerder. Trumptactiek is wat ik Wilders ook wel zie doen. Er hard op in gaan en nog meer actief zijn, meer verschijnen en meer roepen. Aandacht = aandacht. Wat dat aan gaat pakte Trump dat wel goed aan tijdens de voorverkiezingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |