Gênant iddquote:Op dinsdag 8 november 2016 19:24 schreef MagicIsland1 het volgende:
De wereld draait doorClinton propaganda
Hij geeft nu al op.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:44 schreef Broomer het volgende:
Was deze al gepost?
Trump files Nevada voting lawsuit
http://cnn.it/2fBxjFI
Ok, vind het wel tof dan (en insane) dat hij er zoveel werk in stopt gewoon voor het ideequote:Op dinsdag 8 november 2016 19:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee. Tenzij de andere twee kandidaten geen 270 halen en dan het huis hem tot president benoemt.
Welke Bijbel lezen zij? De KJV is vrij duidelijk: For the Lord himself shall descend from heaven with a shout, with the voice of the archangel, and with the trump of God: and the dead in Christ shall rise first: (1 Thessalonians 4:16) Erkennen zij de Trump van God, de Heilige Donald?quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:39 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Ook, ben wel benieuwd hoe de mormonen zullen stemmen.
Of je kijkt gewoon geen DWDD. Hoef je ook niet boos te worden.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Gênant iddJe gaat bijna hopen dat Trump wint om die koppen daar morgenavond te zien
Dus zodra de trump van God klinkt komen er zombies tevoorschijn?quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:48 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Welke Bijbel lezen zij? De KJV is vrij duidelijk: For the Lord himself shall descend from heaven with a shout, with the voice of the archangel, and with the trump of God: and the dead in Christ shall rise first: (1 Thessalonians 4:16) Erkennen zij de Trump van God, de Heilige Donald?
Misschien projecteer ik nu, maar lees jij deze thread niet met dezelfde redenquote:Op dinsdag 8 november 2016 19:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of je kijkt gewoon geen DWDD. Hoef je ook niet boos te worden.
8 jaar geleden was het erger.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Gênant iddJe gaat bijna hopen dat Trump wint om die koppen daar morgenavond te zien
Ik ben nooit boos. En al helemaal niet op de media.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Misschien projecteer ik nu, maar lees jij deze thread niet met dezelfde reden
Iets serieuzer; die Trump nevada lawsuit heeft toch geen poot om op te staan en is puur moeilijk doen?
Hoeveel procenten heeft dat ding wel niet, of wil je zeggen dat een kwart echt blij is met de verkiezingen en de rest om allerlei redenen niet?quote:
Dat lijkt mij het geval. Dode Christenen die uit hun graf kruipen geven mij geen comfortabel gevoel. Als je even verder leest in de Bijbel wordt concreet waarom je dit niet wilt, spoiler: Niet Christenen gaan dood op een ongemakkelijke wijze.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:51 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dus zodra de trump van God klinkt komen er zombies tevoorschijn?
Hmm, echter zijn er slechts 161.153 geregistreerde stemmers in rurale gebieden van Nevada.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:50 schreef skysherrif het volgende:
Nog even over nevada en het platteland, platteland heeft heel hoge turnout, veel meer dan 2012 sommige counties mail/early vote zefls 2:1 verhouding
Volgens mij is iedereen blij als dit circus achter de rug is, maar ben benieuwd hoe de winnaars en verliezers zullen reageren. Hopelijk houden ze zich allemaal een beetje rustig.quote:
Je bent niet bekend met het fenomeen 'aankruisen wat van toepassing is'?quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:55 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hoeveel procenten heeft dat ding wel niet, of wil je zeggen dat een kwart echt blij is met de verkiezingen en de rest om allerlei redenen niet?
Vaag diagram dat.
Bijna alsof het losse ja/nee vragen zijnquote:Op dinsdag 8 november 2016 19:55 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hoeveel procenten heeft dat ding wel niet, of wil je zeggen dat een kwart echt blij is met de verkiezingen en de rest om allerlei redenen niet?
Vaag diagram dat.
washoe had hoge turnout hoorde ikquote:Op dinsdag 8 november 2016 19:55 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hmm, echter zijn er slechts 161.153 geregistreerde stemmers in rurale gebieden van Nevada.
Clark County (Las Vegas) heeft er al 845,522.
Een hoge opkomst heeft dus enkel effect als die er in Las Vegas niet is.
Dan is er nog Washoe County 224,575 geregistreerde stemmers wat normaal gezien nipt naar Clinton zou gaan.
Overigens zou Stein niet op het stemformulier staan in Nevada, wat nog een 2% beweging op zou kunnen leveren.
Is toch vrij duidelijk dat je meerdere boxjes kan aantikken ipv eentje.. al moet je het inderdaad uit de context halen. Niet helemaal mooi gepresenteerd of zo.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:55 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Vaag diagram dat.
Er lopen hier ook wel een paar heldere lichten rond, godsgristus.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:56 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Bijna alsof het losse ja/nee vragen zijn
Ah men mag niet meer kritisch zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
DWDD is van de VARA, raar dat een linkse omroep niet de kans kiest van de uiterst-rechtse kandidaat.
Stop de persen!
En de 'propoganda' zal vast enorm veel invloed hebben op de uitslag.
Ook vreemd dat men een beetje vreemd opkijkt als de tegenstander zegt de andere partij te willen opsluiten.
Oh wacht , dit was dus sarcasme.
Het is wel duidelijk dat er door de democraten massaal gefraudeerd wordt. Ik hoop dat de wapens opgepakt zullen worden mocht Hillary winnen en zo orde op zaken wordt gesteld.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met het fenomeen 'aankruisen wat van toepassing is'?
quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:58 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat er door de democraten massaal gefraudeerd wordt. Ik hoop dat de wapens opgepakt zullen worden mocht Hillary winnen en zo orde op zaken wordt gesteld.
Ja, tief eens een lekker een eind op trolletje.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:58 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat er door de democraten massaal gefraudeerd wordt. Ik hoop dat de wapens opgepakt zullen worden mocht Hillary winnen en zo orde op zaken wordt gesteld.
Op Trump?quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah men mag niet meer kritisch zijn.
Goede conclusie wel.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah men mag niet meer kritisch zijn.
Beetje vreemde vraag dan. Je kunt dus zowel blij als bang en trots zijn met de verkiezingen. Blijft een vreemd ding.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met het fenomeen 'aankruisen wat van toepassing is'?
Omdat maar 25% zegt happy te zijn terwijl dat eigenlijk 35% is maar die vieze democraten de vragenlijst gerigged hebbenquote:Op dinsdag 8 november 2016 19:58 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Ervaar jij nooit meerdere emoties tegelijkertijd over iets?quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:59 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Beetje vreemde vraag dan. Je kunt dus zowel blij als bang en trots zijn met de verkiezingen. Blijft een vreemd ding.
Neuh, dat zie je goed. Daarom lachen figuren zoals Poetin en Erdogan zich ook rot als die halve gek president wordt. Niet is alleen Trump niet sterk, hij is ook nog eens terrordom.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:57 schreef Ulx het volgende:
Ik las dat amerikanen een sterke leider willen. Nou denkt Trump dat te zijn, maar zo komt hij niet over. Of zie ik dat nou verkeerd?
Volgens mij een trollaccountje dat een beetje reacties wil uitlokken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:59 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Omdat maar 25% zegt happy te zijn terwijl dat eigenlijk 35% is maar die vieze democraten de vragenlijst gerigged hebben
Dit.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:58 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Nee ik heb nog nooit iets woest gelachen nee.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:59 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Omdat maar 25% zegt happy te zijn terwijl dat eigenlijk 35% is maar die vieze democraten de vragenlijst gerigged hebben
[..]
Ervaar jij nooit meerdere emoties tegelijkertijd over iets?
Ik vind toch dat de Nederlandse media zich deze verkiezingen weer niet van haar beste kant heeft laten zien wat betreft objectiviteit en informatieverstrekking. Wat inderdaad vreemd is gezien de invloed die ze op de uitslag uitoefent inderdaad nihil is.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
DWDD is van de VARA, raar dat een linkse omroep niet de kans kiest van de uiterst-rechtse kandidaat.
Stop de persen!
En de 'propoganda' zal vast enorm veel invloed hebben op de uitslag.
Ook vreemd dat men een beetje vreemd opkijkt als de tegenstander zegt de andere partij te willen opsluiten.
Oh wacht , dit was dus sarcasme.
Hmm ok, het is soms moeilijk te onderscheiden wie zo ontzettend in de grote oranje god gelooft dat ze verblind worden en niet meer na kunnen denken vs. wie trollt.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij een trollaccountje dat een beetje reacties wil uitlokken.
twitter:CBSPittsburgh twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 19:30:37Pa. Voting Problems: Voters say they voted for @realDonaldTrump but it changed their vote to @HillaryClinton. https://t.co/vHLAzdUWyI reageer retweet
Trump zou daar zo'n 46% nodig hebben om te kunnen winnen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
washoe had hoge turnout hoorde ik
WNL in de ochtend of WNL opiniemakers, wat een zure programma's zijn dat zegquote:Op dinsdag 8 november 2016 20:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dan kijk je toch lekker WNL tijdens je ontbijt. Overigens is een groot deel van het VVD en PVV electoraat ook niet pro-Trump.
Maar bij de rechtse omroepen zijn ze een stuk milder over die hele Trump.
Dat is hoe ons omroepbestel nu in elkaar zit. Beetje random om te roepen dat de VARA niet wegloopt met Trump. Echt , duh.
Te veel mensen zien (over)schreeuwen en braggen en populistisch brallen als gelijk aan een sterke leider zijn helaas..quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:57 schreef Ulx het volgende:
Ik las dat amerikanen een sterke leider willen. Nou denkt Trump dat te zijn, maar zo komt hij niet over. Of zie ik dat nou verkeerd?
Dat valt echt heel erg mee.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:01 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ik vind toch dat de Nederlandse media zich deze verkiezingen weer niet van haar beste kant heeft laten zien wat betreft objectiviteit en informatieverstrekking. Wat inderdaad vreemd is gezien de invloed die ze op de uitslag uitoefent inderdaad nihil is.
Goh had ik nou niet verwacht.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:01 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:CBSPittsburgh twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 19:30:37Pa. Voting Problems: Voters say they voted for @realDonaldTrump but it changed their vote to @HillaryClinton. https://t.co/vHLAzdUWyI reageer retweet
Nou nou wat overdreven Kosmo. Als je graag wil discusseren kan je miss anders inkomen met een reactie die eindigt met: 'dat was dus sarcastisch'quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
Meteen ook janken dat "je niks meer mag zeggen". Het ultieme zwaktebod bij het eerste beste weerwoord.
Heel irritant en ben daar wel inmiddels klaar mee. Gewoon discussiëren en niet steeds in die slachtoffer kruipen. Dat kan niet meer als een extreem-rechtse populist bijna president is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |