Hehe ach ja.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:32 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bedoelde als je voor haar gestemd hebt dat je het moet tweeten.
Ik herhaal dat vele anderen het hier een overdreven onderwerp vinden - zij zijn degene die het een BNW onderwerp vinden. Ik ben zeker voor een volwassen gesprek waarin we het belang van eerlijke verkiezingen en het naleven van de regels centraal stellen. Maar ik vrees dat wij hier redelijk alleen in staan.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je claimt dat voter suppression een BNW onderwerp is terwijl dat al jaren gaande is met meer dan voldoende bewijs. Daar hebben een aantal mensen hier het op een volwassen manier over en dan is je BNWBNWBNW tantrum tussendoor niet heel relevant, nuttig of vermakelijk.
Dat soort dingen horen erbij en daar deden we toen ook niet moeilijk over. Het effect is klein.. etc etc.quote:From 9:30 to 2 pm when Clinton left, voters were unable to drive into the parking lot, instead they were forced to park elsewhere and walk a long distance to the polls.
80% waarom ik wil dat Trump wilt, en de rest is policy.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:29 schreef Montov het volgende:
[..]
Precies, zo heeft W Bush martelen geintroduceerd, en Obama heeft het vervolgens niet meer gedaan. Same old, same old.
Ik vrees een riedel rechtzaken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:34 schreef Kaas- het volgende:
Als ik morgen wakker word hebben we het eindelijk achter de rug.
Over welke staat hebben we het nu, er gaat bij deze plaatsnaam niet direct een belletje rinkelen bij me.quote:
nevadaquote:Op dinsdag 8 november 2016 19:35 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Over welke staat hebben we het nu, er gaat bij deze plaatsnaam niet direct een belletje rinkelen bij me.
Als er toen systematisch de polls gebiased werden vind ik dat ook erg.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:34 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Ik herhaal dat vele anderen het hier een overdreven onderwerp vinden - zij zijn degene die het een BNW onderwerp vinden. Ik ben zeker voor een volwassen gesprek waarin we het belang van eerlijke verkiezingen en het naleven van de regels centraal stellen. Maar ik vrees dat wij hier redelijk alleen in staan.
Moest nog aan deze denken:
Bill Clinton die voor een Polling Station stond te speechen waardoor mensen niet konden stemmen en er lange rijen ontstonden.
[..]
Dat soort dingen horen erbij en daar deden we toen ook niet moeilijk over. Het effect is klein.. etc etc.
winnenquote:Op dinsdag 8 november 2016 19:37 schreef Jano9 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe Trump het gaat doen in Utah.
Ja, +11 is ongeveer het richtpunt in Carson City.quote:
Vooral hoe McMullin het gaat doen neem ik aan.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:37 schreef Jano9 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe Trump het gaat doen in Utah.
Wat heeft McMullin er precies aan als hij Utah zou winnen, krijgt hij daar ook inspraak mee ergens?quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral hoe McMullin het gaat doen neem ik aan.
Ook, ben wel benieuwd hoe de mormonen zullen stemmen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral hoe McMullin het gaat doen neem ik aan.
hij kan dan in principe president wordenquote:Op dinsdag 8 november 2016 19:39 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Wat heeft McMullin er precies aan als hij Utah zou winnen, krijgt hij daar ook inspraak mee ergens?
Haha ok maar verderquote:Op dinsdag 8 november 2016 19:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
hij kan dan in principe president worden
Jaquote:Op dinsdag 8 november 2016 19:44 schreef Broomer het volgende:
Was deze al gepost?
Trump files Nevada voting lawsuit
http://cnn.it/2fBxjFI
Nee. Tenzij de andere twee kandidaten geen 270 halen en dan het huis hem tot president benoemt.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:39 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Wat heeft McMullin er precies aan als hij Utah zou winnen, krijgt hij daar ook inspraak mee ergens?
Dat zou wel passen in dit grote circusquote:Op dinsdag 8 november 2016 19:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee. Tenzij de andere twee kandidaten geen 270 halen en dan het huis hem tot president benoemt.
op wie heb je gestemd?quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:34 schreef Kaas- het volgende:
Als ik morgen wakker word hebben we het eindelijk achter de rug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |