Ja en dan een half jaar later weer een glimlach als ze er achter komen dat al die beschuldigingen toch geen bullshit waren.quote:
Heb je hier bewijs voor? Anders graag verder over praten in BNW.quote:[..]
Omdat dan meer African Americans kunnen stemmen en dat willen we natuurlijk niet!
Die is wel cruciaal, als die voor Clinton is kunnen we wel vroeg naar bed, anders kan het nog een spannende nacht worden.quote:
Yeap en ik zie net op CNN dat advocaten van de Trump campaign Clark County aan willen klagen omdat ze een polling location 2 uur langer open hebben gehouden omdat de rij zo lang was en ze mensen niet naar huis wilden sturen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:02 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Ik vind dit gewoon belachelijk. Dit heeft weinig met democratie te maken, dit is gewoon sabotage. Een wachtrij van 5 uur? Dat is toch een uitnodiging voor ongeregeldheden?
Edit: Dit in het licht dat Early voting nuttig is.
Er zijn gewoon echt veel te weinig locaties voor het aantal stemmers. Zowel voor de early voters als op election day. Dat is geen geheim hoor..quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:07 schreef Montov het volgende:
Het speelt ook mee dat lange wachtrijen nieuws is, en korte rijen niet. En hoewel elke lange wachtrij er 1 teveel is, is het lastig beoordelen hoe het zich dit jaar verhoudt met voorgaande jaren.
Er kan toch nog steeds gestemd worden?quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:08 schreef cb2013 het volgende:
CNN: Trump klaagt Nevada aan vanwege +2 uur te lang open van pollstation.
Best eng inderdaad om mensen ook daadwerkelijk de gelegenheid te geven om te stemmen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:08 schreef cb2013 het volgende:
Ja, je moet vooral voorkomen dat de mensen stemmen die willen stemmen, dat is llekker democratischquote:Op dinsdag 8 november 2016 19:08 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Yeap en ik zie net op CNN dat advocaten van de Trump campaign Clark County aan willen klagen omdat ze een polling location 2 uur langer open hebben gehouden omdat de rij zo lang was en ze mensen niet naar huis wilden sturen.
Wat een flutredenatie en toewerken naar een bepaalde conclusie door een grote bek op te zetten. Van nul er generlei waarde.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:08 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Heb je hier bewijs voor? Anders graag verder over praten in BNW.
En het is ook hoe het gaat in de Amerikaanse democratie. Daar moet je niet al te moeilijk over doen. In de primaries bij de Democraten ging het er ook zo aan toe, maar je kan niet bewijzen wie het heeft gedaan en daarnaast is het ook de charme van het Amerikaanse systeem, ofzo.
Ha, moet je voorstellen dat er nu plotseling enorme groepen democraten tijdelijke stembiljetten moesten invullen omdat er iets niet klopte met hun registratie. En dat Trump dan wint. Dan moet je daar niet moeilijk doen en ook zeker geen schuldige aanwijzen (Heb je bewijs? Nope? BNW is een deur verder) want er zijn ook zeker een aantal Republikeinen die niet konden stemmen.
Ja daar is enorm veel bewijs voor en dat je er om vraagt en pretendeert dat het BNW is suggereert dat je erg weinig besef hebt van hoe het er aan toe gaat in de US (vooral ook aangezien meerdere mensen het in dit en vorig deel er over gehad hebben: https://www.google.com/we(...)an+voter+suppressionquote:Op dinsdag 8 november 2016 19:08 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Heb je hier bewijs voor? Anders graag verder over praten in BNW.
En het is ook hoe het gaat in de Amerikaanse democratie. Daar moet je niet al te moeilijk over doen. In de primaries bij de Democraten ging het er ook zo aan toe, maar je kan niet bewijzen wie het heeft gedaan en daarnaast is het ook de charme van het Amerikaanse systeem, ofzo.
Ha, moet je voorstellen dat er nu plotseling enorme groepen democraten tijdelijke stembiljetten moesten invullen omdat er iets niet klopte met hun registratie. En dat Trump dan wint. Dan moet je daar niet moeilijk doen en ook zeker geen schuldige aanwijzen (Heb je bewijs? Nope? BNW is een deur verder) want er zijn ook zeker een aantal Republikeinen die niet konden stemmen.
Ik twijfel tussen tot 2:00 uur opblijven of wekker op 3:30 uur zetten.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:08 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die is wel cruciaal, als die voor Clinton is kunnen we wel vroeg naar bed, anders kan het nog een spannende nacht worden.
Ik vind deze mooier.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:10 schreef bedachtzaam het volgende:
http://www.bloomberg.com/graphics/2016-election-results/
Tijdens early voting zaterdag of zondag was dat..quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:09 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Er kan toch nog steeds gestemd worden?
Edit: Ze kunnen de stemlokalen niet nu al sluiten toch?
Niet eens te weinig locaties, maar te weinig booths. Zoals ik in een eerder topic al zei, als er maar 2 mensen tegelijk kunnen stemmen, dan wordt een rij al snel lang in sommige gebieden.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn gewoon echt veel te weinig locaties voor het aantal stemmers. Zowel voor de early voters als op election day. Dat is geen geheim hoor..
Nee.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:12 schreef Evertjan het volgende:
maar zijn er al bewijzen dat de Russen zich bemoeien met de stembussen??
De oplossing is Rum. Het liefst een donkere. En snacks natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen tot 2:00 uur opblijven of wekker op 3:30 uur zetten.
Of een soort half assed tussenoplossing.
Dankje, daar was ik naar op zoekquote:Op dinsdag 8 november 2016 19:11 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ik vind deze mooier.http://www.politico.com/2016-election/results/map/president
Nutteloze actie. Iedereen die in de rij staat wanneer een bureau dicht gaat mag stemmen, ongeacht hoe lang dat duurt. Dit was al bevestigd door de betreffende gemeente.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:08 schreef cb2013 het volgende:
Wachtrijen van 2,5 uur om te stemmen zijn belachelijk inderdaad. De VS kan wel wat internationale controleurs gebruiken om te bezien of alles wel eerlijk verloopt.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn gewoon echt veel te weinig locaties voor het aantal stemmers. Zowel voor de early voters als op election day. Dat is geen geheim hoor..
Samen komen we er wel.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:12 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dankje, daar was ik naar op zoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |