Zie je weleens op FB hoe groot de verschillen in opkomst zijn bij Trump en bij Clinton? Dat moet zich toch vertalen in aantallen stemmers zou je zeggen.quote:Op zondag 6 november 2016 16:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja denk eerlijk gezegd wel dat het minder geworden is, 1 november was een stuk dichterbij toen de FBI besloot HC weer te gaan onderzoeken dus dat had meer effect volgens mij nu lijkt dat een beetje terug te zakken denk ik.
dat zeg ik dus ook, iemand die tienduizenden mensen trekt terwijl clinton paar honderd max krijgt zou toch niet kunnen winnen zou je denkenquote:Op zondag 6 november 2016 16:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zie je weleens op FB hoe groot de verschillen in opkomst zijn bij Trump en bij Clinton? Dat moet zich toch vertalen in aantallen stemmers zou je zeggen.
Daarom gaat Clinton ook Nevada zeer waarschijnlijk winnen. Polls onderschatten stelselmatig democraten in Nevada al jaren. Maar dit boeit niet als blijkt dat Clinton dinsdag Florida gewoon wintquote:Op zondag 6 november 2016 16:37 schreef Falco het volgende:
Early voting in Nevada heeft goed uitgepakt voor Clinton:
http://www.huffingtonpost(...)5e39e4b0e80b02ca43d0
http://www.vox.com/2016/11/3/13512196/nevada-early-vote
Ja. En Kaine helemaal. Geloof dat ze daar niet iets in de dubbele cijfers komen.quote:Op zondag 6 november 2016 16:42 schreef vigen98 het volgende:
[..]
dat zeg ik dus ook, iemand die tienduizenden mensen trekt terwijl clinton paar honderd max krijgt zou toch niet kunnen winnen zou je denkenof tenminste het toont wel aan hoe onpopulair hc is
Presidenten Ron Paul kan dit bevestigen, met z'n 5 termijnen. O, wacht.quote:Op zondag 6 november 2016 16:42 schreef vigen98 het volgende:
[..]
dat zeg ik dus ook, iemand die tienduizenden mensen trekt terwijl clinton paar honderd max krijgt zou toch niet kunnen winnen zou je denkenof tenminste het toont wel aan hoe onpopulair hc is
Je stelt dat de opkomst bij Trump 100 keer zo hoog is als bij Clinton en toch denk ook jij volgens mij dat Trump in het voor hem meest optimale geval maximaal met een aantal procentpunten verschil de popular vote kan winnen.quote:Op zondag 6 november 2016 16:42 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat hij met maar een kleine voorsprong de popular vote kan winnen.quote:Op zondag 6 november 2016 16:46 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je stelt dat de opkomst bij Trump 100 keer zo hoog is als bij Clinton en toch denk ook jij volgens mij dat Trump in het voor hem meest optimale geval maximaal met een aantal procentpunten verschil de popular vote kan winnen.
Daaruit blijkt toch al direct dat het aantal fans bijzonder weinig zegt over het aantal stemmers?
en die van clinton zijn bezig met elkaar dood te schieten in de straten van chicago en texasquote:Op zondag 6 november 2016 16:48 schreef KoosVogels het volgende:
Trump-stemmers hebben gewoon tijd om naar zo'n bijeenkomst te gaan. Die zijn immers werkloos.
Het werkt prima dus waarom een dure muur?quote:Op zondag 6 november 2016 16:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Leren ze jullie op de basisschool het verschil tussen een hek en een muur niet meer?
Het wordt wel lastig communiceren als jij ook al vigen98 heet, maar hoeveel procent van de popular vote gaat Trump volgens jou dan halen? 99+ procent omdat hij zo veel mensen naar zijn rally's trekt?quote:Op zondag 6 november 2016 16:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat hij met maar een kleine voorsprong de popular vote kan winnen.
Arrogante losers noemen wij zulke slapjanussen.quote:Op zondag 6 november 2016 16:12 schreef vigen98 het volgende:
[..]
jij bent echt een onbeschoft iemand wist je dat? jij beledigd echt zowat iedereen die ook maar niet met jou eens is net trump alleen ben jij voor hc
Als christen kun jij je natuurlijk makkelijk vereenzelvigen met de vrome Trump.quote:Op zondag 6 november 2016 16:49 schreef vigen98 het volgende:
[..]
en die van clinton zijn bezig met elkaar dood te schieten in de straten van chicago en texas
Proest.....jij denkt natuurlijk; "Laat ik ook maar eens wat roepen".quote:Op zondag 6 november 2016 16:48 schreef KoosVogels het volgende:
Trump-stemmers hebben gewoon tijd om naar zo'n bijeenkomst te gaan. Die zijn immers werkloos.
Mooi dat jij, als Nederlander, ook echt geraakt bent door zo'n opmerkingmquote:Op zondag 6 november 2016 16:52 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Proest.....jij denkt natuurlijk; "Laat ik ook maar eens wat roepen".
Goed gelukt.
Denk je?quote:Op zondag 6 november 2016 16:52 schreef vigen98 het volgende:
maar volgens mij gaat trump toch net winnen door een verassing in nh en als hij nevada kan houden tenminste
Inderdaad. Het laat precies zien wat voor persoon jij bent.quote:Op zondag 6 november 2016 16:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mooi dat jij, als Nederlander, ook echt geraakt bent door zo'n opmerkingm
ach ik heb eerlijk gezegd niets met trump, het is een man die veel praatjes heeft maar daar blijft het wel bij ik heb meer wat met pence alleen kan ik niet iemand steunen die pure haat heeft aan rusland en dreigt met oorlog tegenover rusland ( clinton ) trump is een idioot maar als hij wat fout doet dan wordt hij wel op zijn vingers getikt maar als hc iets doet ben ik bang dat er weinig gedaan gaat worden omdat ze zo sneaky isquote:Op zondag 6 november 2016 16:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als christen kun jij je natuurlijk makkelijk vereenzelvigen met de vrome Trump.
als het zo blijft en hij nh en nevada kan behouden dan wint trump gewoon maar mocht trump nevada verliezen dan is het over en klaarquote:Op zondag 6 november 2016 16:54 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Denk je?
Ik denk dat hij het net niet gaat redden.
o?twitter:mitchellvii twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 05:35:51Oops. That liar who claimed Trump assaulted her when she was 13? She just dropped the case. BS from the start. https://t.co/aJFvTbjqQh reageer retweet
Een hardwerkende, sociale jongen. Dat zie je goed.quote:Op zondag 6 november 2016 16:56 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Inderdaad. Het laat precies zien wat voor persoon jij bent.
Huh?quote:Op zondag 6 november 2016 16:49 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Het wordt wel lastig communiceren als jij ook al vigen98 heet, [...]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |