SPOILER: VoorverkiezingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Drumpf
• Hillary Clinton
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Drumpf
• Hillary Clinton
• Gary Johnson
• Jill Stein
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Bij welke kandidaat pas jij?
De Amerikaanse stemwijzer http://www.isidewith.com/
Het Amerikaanse kieskompas https://usa.kieskompas.nl/nl/#/
OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.
Game on..
Mooi klusje voor de Mods.quote:
Ik kan me er wel in vinden. Silver laat de staten veelsteveel met elkaar correleren, heeft problemen om Utah (met McMullin als kanshebber) goed te verwerken in het model en gaat ten onrechte uit van een fat tail die er m.i. niet is.quote:By monkeying around with the numbers like this, Silver is making a mockery of the very forecasting industry that he popularized.
In dit geval zullen ze er nog verder naast zitten dan normaal, omdat Trump zo'n afgrijselijke vent is. Het vraagt om ballen om toe te geven dat je liever op Trump stemt, dan op Clinton. Vergeet niet dat het pc virus daar wat harder heeft toegeslagen dan hier.quote:Op zondag 6 november 2016 10:19 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat denken jullie van die polls trouwens?
Heb ze eigenlijk bewust genegeerd omdat de polls bij zowel het Brexit referendum als ons referendum er volledig naast zaten. Net als de bookies.
Zie niet in waarom dat in dit geval anders zou zijn.
Zeker, ik blijf op voor dit spektakelstuk.quote:Op zondag 6 november 2016 10:14 schreef DUTCHKO het volgende:
Het gaat een hete dolle Dinsdag worden. (hopelijk zonder geweld)
Waarom? Het is toch ongeveer 50-50? Trump-supporters worden als luidruchtiger (check die campagnebijeenkomsten!) gezien en daardoor hoef je je toch niet te schamen om te zeggen dat je voor Trump stemt. Ik geloof eerder in de Shy Clinton-voter, die ook echt meent dat ze sympathiek is en een goede presidente zou zijn.quote:Op zondag 6 november 2016 10:22 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
In dit geval zullen ze er nog verder naast zitten dan normaal, omdat Trump zo'n afgrijselijke vent is. Het vraagt om ballen om toe te geven dat je liever op Trump stemt, dan op Clinton.
Brexit had het fenomeen dan stemmers iets anders stemden dan zij beweerden omdat zij zich waarschijnlijk schaamden om VOOR Brexit te stemmen. ( net zoals Trump voters voor dom en rascistisch worden uitgescholden door Clinton aanhangers)quote:Op zondag 6 november 2016 10:19 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat denken jullie van die polls trouwens?
Heb ze eigenlijk bewust genegeerd omdat de polls bij zowel het Brexit referendum als ons referendum er volledig naast zaten. Net als de bookies.
Zie niet in waarom dat in dit geval anders zou zijn.
quote:Op zondag 6 november 2016 10:25 schreef Lyrebird het volgende:
Is er iemand die HRC sympathiek vindt?
dit wordt ook altijd beweerd bij de PVV en andere rechtse partijen en daar bleek het ook niet waar te zijn. waarom zou iemand die aan een anonieme poll meedoet zich schamen om voor racist te worden uitgemaakt.quote:Op zondag 6 november 2016 10:26 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Brexit had het fenomeen dan stemmers iets anders stemden dan zij beweerden omdat zij zich waarschijnlijk schaamden om VOOR Brexit te stemmen. ( net zoals Trump voters voor dom en rascistisch worden uitgescholden door Clinton aanhangers)
Het zou dus zomaar eens kunnen zijn dat deze verkiezing totaal een andere kant op gaat.
Dat moet je aan de Shy Clinton-voters vragenquote:Op zondag 6 november 2016 10:25 schreef Lyrebird het volgende:
Een label is snel geplakt. Nee zonder gekheid, ook een van de reden waarom mensen er niet voor uitkomen om bijv. op een PVV te stemmen.quote:Op zondag 6 november 2016 10:27 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
dit wordt ook altijd beweerd bij de PVV en andere rechtse partijen en daar bleek het ook niet waar te zijn. waarom zou iemand die aan een anonieme poll meedoet zich schamen om voor racist te worden uitgemaakt.
Van sommige users begreep ik dat de verkiezingen sowieso 'rigged' zijn, tenzij Trump wint.quote:Op zondag 6 november 2016 10:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ben wel benieuwd naar de verkiezingen zelf en naar Trump zijn "verkiezingsbewakers".
Lijkt me wel leuk, mensen stemmen voor Clinton, komen dan buiten zo'n intimiderende white power idioot of een schuimbekkende lid van één of andere privé-militie tegen die even een "exit poll" komt doen en zeggen dan uiteraard dat ze zeker voor Trump gestemd hebben.
Waarna Clinton dat district of county of whatever wint, wat niet klopt met de resultaten van de volgelingen van ongeleid projectiel Roger Stone, met als gevolg "Rigged! Rigged! Crooked Hillary! Rigged!"
BNW is nog steeds drie deuren verder.quote:Op zondag 6 november 2016 10:30 schreef BarryOSeven het volgende:
Maak me wel zorgen over de voting machines trouwens. Software die door Soros' gang geschreven is... dat kan alleen maar goed gaan.
Was ook al zo'n filmpje waarbij de software uit de doeken deden en ze een admin panel toonden waarmee je de uitslagen zo kon aanpassen naar wat jij wilde.
Man man man, die onzin is allang ontkracht.quote:Op zondag 6 november 2016 10:30 schreef BarryOSeven het volgende:
Maak me wel zorgen over de voting machines trouwens. Software die door Soros' gang geschreven is... dat kan alleen maar goed gaan.
Was ook al zo'n filmpje waarbij de software uit de doeken deden en ze een admin panel toonden waarmee je de uitslagen zo kon aanpassen naar wat jij wilde.
Waar dan?quote:Op zondag 6 november 2016 10:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Man man man, die onzin is allang ontkracht.
Valt wel mee, als je de polls namelijk terugkijkt waren er ook genoeg die Brexit wel op winst hadden.quote:Op zondag 6 november 2016 10:26 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Brexit had het fenomeen dan stemmers iets anders stemden dan zij beweerden omdat zij zich waarschijnlijk schaamden om VOOR Brexit te stemmen. ( net zoals Trump voters voor dom en rascistisch worden uitgescholden door Clinton aanhangers)
Het zou dus zomaar eens kunnen zijn dat deze verkiezing totaal een andere kant op gaat.
Dat ze beïnvloed worden is op zekerquote:Op zondag 6 november 2016 10:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Van sommige users begreep ik dat de verkiezingen sowieso 'rigged' zijn, tenzij Trump wint.
Er zijn zelfs twee partijen die honderden miljoenen uitgeven om de uitslag te beïnvloeden.quote:Op zondag 6 november 2016 10:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat ze beïnvloed worden is op zeker
Is hier al talloze malen voorbijgekomen.quote:
Klopt ja, de Republikeinen zijn flink bezig met maatregelen bedoeld om de opkomst van de Democratische achterban te drukken.quote:Op zondag 6 november 2016 10:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat ze beïnvloed worden is op zeker
Hahahaquote:Op zondag 6 november 2016 10:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt ja, de Republikeinen zijn flink bezig met maatregelen bedoeld om de opkomst van de Democratische achterban te drukken.
Nou dat is best een kunst om te weerleggen. Je wilt zeggen dat er aangetoond is dat de software niet gemanipuleerd kan worden?quote:Op zondag 6 november 2016 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is hier al talloze malen voorbijgekomen.
En je bent toch geïnteresseerd in zelf onderzoek doen? Dan is die weerlegging zo gevonden.
Zozo, de DNC kan de GE al beïnvloeden.quote:Op zondag 6 november 2016 10:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hahahaik heb het natuurlijke over de voter fraud door de Dnc, gekkie.
Dan geloof jij toch lekker in het grote Soros-complot. Dat zal mij verder een rotzorg zijn.quote:Op zondag 6 november 2016 10:37 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nou dat is best een kunst om te weerleggen. Je wilt zeggen dat er aangetoond is dat de software niet gemanipuleerd kan worden?
Onmogelijk.
'God bestaat, toon maar aan dat het niet zo is.'quote:Op zondag 6 november 2016 10:37 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nou dat is best een kunst om te weerleggen. Je wilt zeggen dat er aangetoond is dat de software niet gemanipuleerd kan worden?
Onmogelijk.
Okquote:Op zondag 6 november 2016 10:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan geloof jij toch lekker in het grote Soros-complot. Dat zal mij verder een rotzorg zijn.
Waarom voting-machines gebruiken als pen en papier wantrouwen kan wegnemen?quote:Op zondag 6 november 2016 10:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
'God bestaat, toon maar aan dat het niet zo is.'
Dit is de bewijslast omdraaien. Er is niet aangetoond dat er wél sprake is van gemanipuleerde machines, waarom moet iemand dan bewijzen dat het niet zo is?
'Niet te manipuleren' is nog heel wat anders dan dat er niet zomaar een adminpanel naar voren te roepen is waarin je doodleuk stemmen kunt aanpassen.quote:Op zondag 6 november 2016 10:37 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Onmogelijk.
Dat klopt maar papier zou veel makkelijker te controleren zijn.quote:Op zondag 6 november 2016 10:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
'Niet te manipuleren' is nog heel wat anders dan dat er niet zomaar een adminpanel naar voren te roepen is waarin je doodleuk stemmen kunt aanpassen.
Uiteindelijk is in theorie alles te manipuleren, of je nou op papier of elektronisch stemt. De relevante vragen zijn hoe moeilijk het is en welke controlemogelijkheden er zijn.
Om sneller een uitslag te kunnen tellen? Omdat met pen en papier ook gewoon gefraudeerd kan worden?quote:Op zondag 6 november 2016 10:41 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ok
[..]
Waarom voting-machines gebruiken als pen en papier wantrouwen kan wegnemen?
Florida 2000 is het niet met je eens.quote:Op zondag 6 november 2016 10:43 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat klopt maar papier zou veel makkelijker te controleren zijn.
Als van beide kampen iemand gaat meetellen heb je al zekerheid mits niet ook die personen mee doen maar ergens houdt het op.
Votingsoftware is gewoon schraal, en al helemaal als de source code niet openbaar is. Alleen zegt een openbare broncode natuurlijk ook helemaal niets als ze daar last minute een andere bibliotheek in rammen.
Omdat er veel mensen twijfels en wantrouwen hebben. Dat kun je wegnemen door met pen en papier te stemmen.quote:Op zondag 6 november 2016 10:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Om sneller een uitslag te kunnen tellen? Omdat met pen en papier ook gewoon gefraudeerd kan worden?
Ik zou niet weten waarom ze alles moeten omgooien omdat er een paar figuren op internet roepen dat de boel genept wordt, eigenlijk.
Gelukkig is dat niet te manipuleren.quote:Op zondag 6 november 2016 10:45 schreef BarryOSeven het volgende:
Maar zoals ik al zei: nog een paar jaartjes en dan hebben we de blockchain democracy als het meezit. Lekker vanuit thuis stemmen zonder gezeik. Alleen zal de gevestigde orde daar wel niet aan willen: te eerlijk.
Ja en het is uitgekomen en het bleef bij een staat. Digitaal kun je als je wilt in theorie de complete uitslag vervalsen met een paar drukken op de knop.quote:Op zondag 6 november 2016 10:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Florida 2000 is het niet met je eens.
Doe je er een printout bij.quote:Op zondag 6 november 2016 10:46 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja en het is uitgekomen en het bleef bij een staat. Digitaal kun je als je wilt in theorie de complete uitslag vervalsen met een paar drukken op de knop.
Tevens dit: http://www.snopes.com/geo(...)chines-in-16-states/quote:Op zondag 6 november 2016 10:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Florida 2000 is het niet met je eens.
Nup:quote:Op zondag 6 november 2016 10:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet te manipuleren.
Zegt ook niets natuurlijk hoewel eind controle op de verkiezingskantoren wel de zekerheid iets ten goede kan komen. Mits die eindcontrole weer door de juiste mensen gebeurt.quote:
Ja dat zou dan een manier zijn jaquote:Op zondag 6 november 2016 10:50 schreef Monolith het volgende:
Komen ze je toch gewoon thuis bedreigen en dwingen op een bepaalde partij te stemmen? Nog makkelijker.
De printout laat je natuurlijk controleren door de kiezer.quote:Op zondag 6 november 2016 10:51 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Zegt ook niets natuurlijk hoewel eind controle op de verkiezingskantoren wel de zekerheid iets ten goede kan komen. Mits die eindcontrole weer door de juiste mensen gebeurt.
Hoe wil je dat controleren?quote:Op zondag 6 november 2016 10:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
De printout laat je natuurlijk controleren door de kiezer.
Heb je je 'bewijs' als je zo paranoia bent over stemmachines.
En wie maakt die software? Oh ja.quote:Op zondag 6 november 2016 10:48 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nup:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Blockchain
Iedereen heeft de database op z'n pc en iedereen kan zien wat er mee gebeurt. In heel uitzonderlijke gevallen zou het te manipuleren zijn maar dat zou betekenen dat de overheid 2/3 van de nodes in handen moet hebben.
Als mensen zelf software draaien dragen ze bij aan de veiligheid van het systeem en mensen zoals ik die niet zoveel vertrouwen in de overheid hebben gaan dat zeker doen. Naast dat mensen uit het buitenland onze verkiezingen zo in de gaten zouden kunnen houden en ook mee kunnen doen met het netwerk veilig houden.
Blockchain tech, gaan we nog veel van horen de komende jaren.
Leugens van de MSM, uiteraard.quote:Op zondag 6 november 2016 10:55 schreef Ludachrist het volgende:
Doe ik zo mijn best om het stuk op te zoeken waar die Soros-onzin wordt ontkracht, negeert Barry het weer.
Open Source? Bitcoin is ook gebaseerd op deze technologie en gaat al wat jaartjes mee.quote:Op zondag 6 november 2016 10:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En wie maakt die software? Oh ja.
Bovendien is de gemiddelde burger-PC niet zo heel erg goed beveiligd.
Printouts zijn gewoon vergelijkbaar aan stemmen met pen en papier. Je stemt, krijgt een papiertje met de gegevens en gooit het in een bus.quote:Op zondag 6 november 2016 10:54 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hoe wil je dat controleren?
Een printout met 50% T en 50% H zegt natuurlijk helemaal niets. Zou je weer een steekproef moeten doen die niet als bewijs geldt.
Oh dat iedereen na het stemmen een papiertje in de bus mag gooien? Ja dat zou wel een betere oplossing zijn.quote:Op zondag 6 november 2016 10:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Printouts zijn gewoon vergelijkbaar aan stemmen met pen en papier. Je stemt, krijgt een papiertje met de gegevens en gooit het in een bus.
Bij vermoedens van fraude hertel je ze. Zo moeilijk is dat toch niet?
Verkiezingen waarbij de mensen zelf hun clients moeten compileren? Ik denk dat de opkomst in Florida dan wel daalt.quote:Op zondag 6 november 2016 10:58 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Open Source? Bitcoin is ook gebaseerd op deze technologie en gaat al wat jaartjes mee.
De kracht van blockchain is dat je niet de software kunt aanpassen om de gedistribueerde database te manipuleren. Er wordt een berekening nagedaan en als die niet klopt wordt je geweigerd.
Als je de software ontwikkelaar niet vertrouwd kun je de code doorlopen op zoek naar frauderende zaken. De software client compileer je natuurlijk zelf.
Enige wat dan nog zou kunnen is dat er op hardware niveau zooi is ingebouwd om te manipuleren. Of zoals monolith zei bedreiging.
Kun je toch een installscriptje bij doen of zoquote:Op zondag 6 november 2016 11:00 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Verkiezingen waarbij de mensen zelf hun clients moeten compileren? Ik denk dat de opkomst in Florida dan wel daalt.
Voor de bejaarden die hoogstens een iPad hebben?quote:Op zondag 6 november 2016 11:01 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Kun je toch een installscriptje bij doen of zo
Prima site hoor, maar ik vind hun argumentatie bij het spirit cooking dinertje wel erg magerquote:Op zondag 6 november 2016 11:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Voor de bejaarden die hoogstens een iPad hebben?
Verder reageer je nog steeds niet op dat stuk over Soros dat ik net postte.
http://www.snopes.com/geo(...)chines-in-16-states/
Ik zet hem dus nog maar eens neer. Ben benieuwd naar je mening!
quote:Op zondag 6 november 2016 11:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Voor de bejaarden die hoogstens een iPad hebben?
Verder reageer je nog steeds niet op dat stuk over Soros dat ik net postte.
http://www.snopes.com/geo(...)chines-in-16-states/
Ik zet hem dus nog maar eens neer. Ben benieuwd naar je mening!
Er is genoeg belangenverstrengeling om voor een andere aanbieder te kiezen.quote:As is typical of such claims, this one is based on nothing more than the most tenuous of connections — namely that among the number of non-profit boards on which Smartmatic Chairman Lord Mark Malloch-Brown sits is the Global Board of the Open Society Foundation, an international grantmaking network founded by George Soros
Tja het schijnt dat ze ook in Venzuela zijn gebruikt en die machines schijnen ook verdacht te worden van frauduleuze handelingen.quote:Op zondag 6 november 2016 10:30 schreef BarryOSeven het volgende:
Dat gelul over spirit cooking - wat dat in godsnaam ook moge zijn - is op zichzelf natuurlijk al te achterlijk voor woorden.quote:Op zondag 6 november 2016 11:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima site hoor, maar ik vind hun argumentatie bij het spirit cooking dinertje wel erg mager. Ze hebben uiteraard gewoon gelijk als ze zeggen dat Podesta er niet bij is geweest, want dat blijkt inderdaad niet uit de mail, maar om dan maar te zeggen dat het false is omdat Abramamamamamavitch (ofzo) *zegt* dat het niet waar is en overdreven is.. magertjes, magertjes.
Wie er ook wint, er gaat helemaal niets bijzonders gebeuren.quote:Op zondag 6 november 2016 11:06 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Als Hillary de verkiezingen wint zal een groot deel van de Amerikanen dit niet accepteren, wat tot een bloedige burgeroorlog kan leiden. Dit zou niet verkeerd zijn, want het wordt hoog tijd dat dit corrupte systeem eens omver gegooid wordt.
Als Trump wint , dan kan hij orde op zaken stellen en ook dan zullen de klieks die decennialang de macht hadden moeten inboeten tenzij ze Trump dmv bijvoorbeeld een aanslag kunnen elimineren, of kunnen neutraliseren door hem op een andere manier af te zetten. Hoe dan ook , het ruikt naar revolutie gezien de gigantische onvrede die leeft in de samenleving, het worden turbulente tijden, ongeacht wie er wint!
Lees vooral ook niet verder.quote:Op zondag 6 november 2016 11:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
[..]
Er is genoeg belangenverstrengeling om voor een andere aanbieder te kiezen.
Dat Soros niet de directeur is wil niet zeggen dat een topman geen invloed kan uitoefenen. Er is dus wel degelijk (mogelijk) Soros' invloed.
Mwah, vind ik niet. Vind het meer achterlijk dat jij niet eens wat het is en het gelul erover al te achterlijk voor woorden vind.quote:Op zondag 6 november 2016 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat gelul over spirit cooking - wat dat in godsnaam ook moge zijn - is op zichzelf natuurlijk al te achterlijk voor woorden.
Dit lijkt me toch wel een ernstig gevalletje beroepsdeformatie. Een democratie staat of valt natuurlijk bij de mogelijkheid voor iedereen om te kunnen stemmen. Dergelijke wijzen van stemmen zijn simpelweg te ingewikkeld voor veel mensen.quote:Op zondag 6 november 2016 11:03 schreef BarryOSeven het volgende:
Maar goed als de mogelijkheid er is, en je levert ook een installer. Is het voldoende om een iemand eens te laten compileren en de hashes van de files met elkaar te vergelijken.
Een fraudeur laat het wel uit zijn hoofd het te proberen.
Even quoten ditquote:Op zondag 6 november 2016 11:06 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Als Hillary de verkiezingen wint zal een groot deel van de Amerikanen dit niet accepteren, wat tot een bloedige burgeroorlog kan leiden. Dit zou niet verkeerd zijn, want het wordt hoog tijd dat dit corrupte systeem eens omver gegooid wordt.
Als Trump wint , dan kan hij orde op zaken stellen en ook dan zullen de klieks die decennialang de macht hadden moeten inboeten tenzij ze Trump dmv bijvoorbeeld een aanslag kunnen elimineren, of kunnen neutraliseren door hem op een andere manier af te zetten. Hoe dan ook , het ruikt naar revolutie gezien de gigantische onvrede die leeft in de samenleving, het worden turbulente tijden, ongeacht wie er wint!
Hilarisch. Nu lekker optiefen met je getroll.quote:Op zondag 6 november 2016 11:06 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
De geest is uit de fles, ik denk dat de vlam na de verkiezingen pas goed in de pan kan slaan. Laten we het hopen, want het wordt hoog tijd voor een reshuffle.quote:Op zondag 6 november 2016 11:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wie er ook wint, er gaat helemaal niets bijzonders gebeuren.
Iets occults. Totaal oninteressant dus.quote:Op zondag 6 november 2016 11:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah, vind ik niet. Vind het meer achterlijk dat jij niet eens wat het is en het gelul erover al te achterlijk voor woorden vind.
Het is een kunstwerk uit 1996. In 1997 is er een stuk performance art bij gedaan. Het is geen ritueel ofzo.quote:Op zondag 6 november 2016 11:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah, vind ik niet. Vind het meer achterlijk dat jij niet eens wat het is en het gelul erover al te achterlijk voor woorden vind.
Heb ik gedaan. Die Mark Malloch zit op meer boards van het Open Society Forum wat een Soros projectje is.quote:
Beginnen jullie nu alweer?quote:Op zondag 6 november 2016 11:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het is een kunstwerk uit 1996. In 1997 is er een stuk performance art bij gedaan. Het is geen ritueel ofzo.
Tja, dat jij er niet in gelooft wil niet zeggen dat de rest van de wereld er niets van hoeft te vinden.quote:Op zondag 6 november 2016 11:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iets occults. Totaal oninteressant dus.
Ik geloof ook niet in dergelijke onzin.
Schrijf je het in een scripttaal en lever je het aan iedereen op een goedkope tablet. Mensen die willen controleren laat je controleren door de bestanden inzichtelijk te maken.quote:Op zondag 6 november 2016 11:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit lijkt me toch wel een ernstig gevalletje beroepsdeformatie. Een democratie staat of valt natuurlijk bij de mogelijkheid voor iedereen om te kunnen stemmen. Dergelijke wijzen van stemmen zijn simpelweg te ingewikkeld voor veel mensen.
Zegt de kunstenares. En dat nemen we dan allemaal maar aan voor waarheid. Prima hoor, ik zeg alleen maar dat die argumentatie van die site daarbij vrij zwak is.quote:Op zondag 6 november 2016 11:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het is een kunstwerk uit 1996. In 1997 is er een stuk performance art bij gedaan. Het is geen ritueel ofzo.
Het probleem is dat zo'n beetje alles belangenverstrengelingis in de USA want er zijn maar 2 partijen, ze haten elkaar meer dan ooit en ze geven elkaar jobs en voordeeltjes.quote:Op zondag 6 november 2016 11:10 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Die Mark Malloch zit op meer boards van het Open Society Forum wat een Soros projectje is.
Dat is gewoon belangenverstrengeling.
Als je werkelijk denkt dat dit te doen is, sta je vrij ver van een normale samenleving af.quote:Op zondag 6 november 2016 11:11 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Schrijf je het in een scripttaal en lever je het aan iedereen op een goedkope tablet. Mensen die willen controleren laat je controleren door de bestanden inzichtelijk te maken.
Best te doen me dunkt.
Allereerst, waarom zou het in godsnaam belangenverstrengeling zijn als iemand in een bedrijf ook in een board zit van Soros? Op die manier kun je iedereen die een connectie met iemand heeft wel betichten van belangenverstrengeling. 'Oh, zijn vriendin is Republikeins? Dan niet leveren, belangenverstrengeling'.quote:Op zondag 6 november 2016 11:10 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Die Mark Malloch zit op meer boards van het Open Society Forum wat een Soros projectje is.
Dat is gewoon belangenverstrengeling.
Dubbel stemmen op papier. 1 voor de Dems en een voor de Reps. Kloppen de getallen dan is het ok. Klopt het niet dan ga je ff hertellen.quote:Op zondag 6 november 2016 11:11 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Schrijf je het in een scripttaal en lever je het aan iedereen op een goedkope tablet. Mensen die willen controleren laat je controleren door de bestanden inzichtelijk te maken.
Best te doen me dunkt.
Amerikaanse grefo's geeft het inderdaad een extra stok om Clinton mee te slaan.quote:Op zondag 6 november 2016 11:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tja, dat jij er niet in gelooft wil niet zeggen dat de rest van de wereld er niets van hoeft te vinden.
Een tablet met een aan/uit knop en een scherm met 2 keuzes? Makkelijker kun je het niet maken en je hoeft nog niet eens slim genoeg te zijn om de route naar het stembureau te kunnen vinden.quote:Op zondag 6 november 2016 11:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je werkelijk denkt dat dit te doen is, sta je vrij ver van een normale samenleving af.
Met als gevolg dat er een wildgroei aan scriptjes, installers en weet ik wat nog meer komt en nog steeds niemand weet of het wel allemaal klopt. Een noob weet namelijk echt niet wie hij/zij moet geloven.quote:Op zondag 6 november 2016 11:11 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Best te doen me dunkt.
Als de mogelijkheid bestaat dat er invloed wordt uitgeoefend is dat voldoende om de schijn van belangenverstrengeling te wekken. Ga dan naar een aanbieder waar die connectie er helemaal niet is.quote:Op zondag 6 november 2016 11:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Allereerst, waarom zou het in godsnaam belangenverstrengeling zijn als iemand in een bedrijf ook in een board zit van Soros? Op die manier kun je iedereen die een connectie met iemand heeft wel betichten van belangenverstrengeling. 'Oh, zijn vriendin is Republikeins? Dan niet leveren, belangenverstrengeling'.
Punt twee: ze leveren helemaal geen machines.
Geloof ik niet zo in en dat zou ook niet erg zijn. Je kunt pas stemmen als je de juiste software hebt.quote:Op zondag 6 november 2016 11:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met als gevolg dat er een wildgroei aan scriptjes, installers en weet ik wat nog meer komt en nog steeds niemand weet of het wel allemaal klopt. Een noob weet namelijk echt niet wie hij/zij moet geloven.
Het is vrij duidelijk, want het kunstwerk ligt bij het MoMa. Dat is overigens niet eens van haar, ze heeft er aan meegewerkt en het later in performance art verwerkt.quote:Op zondag 6 november 2016 11:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zegt de kunstenares. En dat nemen we dan allemaal maar aan voor waarheid. Prima hoor, ik zeg alleen maar dat die argumentatie van die site daarbij vrij zwak is.
Elke chef van een groot bedrijf heeft vrienden. Die hebben een politieke mening. Niemand kan ooit iets leveren.quote:Op zondag 6 november 2016 11:14 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Als de mogelijkheid bestaat dat er invloed wordt uitgeoefend is dat voldoende om de schijn van belangenverstrengeling te wekken. Ga dan naar een aanbieder waar die connectie er helemaal niet is.
Klopt, dat is het ook. Maar ik ben dan ook geen site die nieuws pakt, en zegt dat iets false of fact is.quote:Op zondag 6 november 2016 11:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Verder is 'ja, de kunstenaar zegt dat het kunst is, maar dat is geen bewijs want het is misschien ook een ritueel' natuurlijk ook een waardeloos argument.
Om dat te kunnen beoordelen moet je haar persoonlijk kennen denk ik.quote:Op zondag 6 november 2016 10:25 schreef Lyrebird het volgende:
Pen en papier totdat we naar de blockchain gaan dan maar?quote:Op zondag 6 november 2016 11:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Elke chef van een groot bedrijf heeft vrienden. Die hebben een politieke mening. Niemand kan ooit iets leveren.
Tevens, ze leveren dus niets.
Ze leveren die voting machines niet. Mijn god, hoe lang blijf je dit negeren?quote:Op zondag 6 november 2016 11:20 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Pen en papier totdat we naar de blockchain gaan dan maar?
Voting machines leveren te veel problemen op. De een vindt het prima kunnen de ander vindt de mogelijke impact van eventuele fraude te groot.
Er is mogelijke invloed en impact is groot, maakt het dan uit wie ze levert? Gewoon geen machines gebruiken. Ze weten deze machines als ze willen ook wel via via te verspreiden.quote:Op zondag 6 november 2016 11:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ze leveren die voting machines niet. Mijn god, hoe lang blijf je dit negeren?
Op welke manier is er invloed als een bedrijf waarvan de baas ook in een board van een organisatie van Soros zit geen machines levert voor een verkiezing?quote:Op zondag 6 november 2016 11:23 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Er is mogelijke invloed en impact is groot, maakt het dan uit wie ze levert? Gewoon geen machines gebruiken. Ze weten deze machines als ze willen ook wel via via te verspreiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |