omdat je thuis blijftquote:
denk niet dat ik zomaar naar gruun magquote:Op zondag 6 november 2016 01:30 schreef Paxcon het volgende:
fylax je negeert m'n fantastische aanbod
weet je wel niet hoeveel jonge dames er in Groningen zijn
kan makkelijkquote:Op zondag 6 november 2016 01:30 schreef defokkingfoker het volgende:
Het is of mod op fok zijn of uitgaan. Het kan natuurlijk niet beiden he
Je bent bijna een volwassen kerelquote:Op zondag 6 november 2016 01:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
denk niet dat ik zomaar naar gruun mag
Je noemt ze net vriendenquote:
huh nietwaarquote:Op zondag 6 november 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je noemt ze net vrienden
Dan ga je toch niet alleen?
Oh verkeerd gelezen, sorryquote:
ik heb maar 2 vrienden en die zijn 18+quote:Op zondag 6 november 2016 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh verkeerd gelezen, sorry
Nou ja, dan vraag je vrienden, ook goed
Hoezo waar jij heen mag? je bent 17 toch? Zoveel verschil in uitgaan zit er dan toch niet?quote:Op zondag 6 november 2016 01:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik heb maar 2 vrienden en die zijn 18+
die gaan dus niet naar dingen waar ik wel heen mag
mijn klasgenoten sluiten mij buiten
het is of alleen of niet
tuulk wel, is gewoon 18+ allemaal hoorquote:Op zondag 6 november 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo waar jij heen mag? je bent 17 toch? Zoveel verschil in uitgaan zit er dan toch niet?
Je hoeft ook niet per se naar clubs om uit te gaan. Je kan ook terrasje pakken of ergens thuis wat doenquote:Op zondag 6 november 2016 01:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
tuulk wel, is gewoon 18+ allemaal hoor
nja blijkbaar hebben ze het te druk met hun vriendengroepje want ze praten nooit tegen mequote:Op zondag 6 november 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet per se naar clubs om uit te gaan. Je kan ook terrasje pakken of ergens thuis wat doen
je gaat zelf niet meer op excursie en dan zeg je dat ze je buiten sluitenquote:Op zondag 6 november 2016 01:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik heb maar 2 vrienden en die zijn 18+
die gaan dus niet naar dingen waar ik wel heen mag
mijn klasgenoten sluiten mij buiten
het is of alleen of niet
ja nou is toch heel wat anders dan de stad inquote:Op zondag 6 november 2016 01:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je gaat zelf niet meer op excursie en dan zeg je dat ze je buiten sluiten
ik heb wel over die feestjes in Groningen gehoord. Doe dat fylax eens niet aanquote:Op zondag 6 november 2016 01:30 schreef Paxcon het volgende:
fylax je negeert m'n fantastische aanbod
weet je wel niet hoeveel jonge dames er in Groningen zijn
je isoleert jezelf tochquote:Op zondag 6 november 2016 01:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja nou is toch heel wat anders dan de stad in
Terrasje pakken met dit weer zou ik niet zo'n grandioos idee vinden.quote:Op zondag 6 november 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet per se naar clubs om uit te gaan. Je kan ook terrasje pakken of ergens thuis wat doen
Is hij overleden??quote:
ik praat toch gewoon met ze op school en ik app zelfs met n paarquote:
daar doe ik niet aan meequote:Op zondag 6 november 2016 01:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb wel over die feestjes in Groningen gehoord. Doe dat fylax eens niet aan
Terrasverwarming?quote:Op zondag 6 november 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terrasje pakken met dit weer zou ik niet zo'n grandioos idee vinden.
beetje lastig in mijn eentjequote:Op zondag 6 november 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga dan gewoon een gezellig kroegje opzoeken.
Al doe ik dat tegenwoordig ook niet meer
hints... Snap best dat het lastig is hoor en zal ook niet snel veranderen maar je kan in slachtofferrol blijven hangen of stappen zettenquote:Op zondag 6 november 2016 01:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik praat toch gewoon met ze op school en ik app zelfs met n paar
we gingen vrijdagavond met zn allen naar een cabaretvoorstelling moest voor nederlands
na de voorstelling ging een grote groep de stad in en ze vroegen me niet eens mee.. ik dropte nog wat hints maar zelieten me gewoon zitten daar
Ja kroeg kan ook inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga dan gewoon een gezellig kroegje opzoeken.
Al doe ik dat tegenwoordig ook niet meer
Hij is fok held toch die is niet eenzaam genoeg fok vriendjes.quote:Op zondag 6 november 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, hij is eenzaam. En dat gun je niemand.
Ja ik snap je probleem wel, maar dan moet je zelf maar mensen meevragen. Al moet je dan ook maar net mensen vinden die jij tof vindt en jou ook tof vinden.quote:
Vragen of ze na de voorstelling de stad ingaan, en toen zei ze ja en toen zei ik oh en dan vraag je mij niet mee en toen zei ze ja we zitten in n groepsapp en daar werd t in gezegdquote:Op zondag 6 november 2016 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hints... Snap best dat het lastig is hoor en zal ook niet snel veranderen maar je kan in slachtofferrol blijven hangen of stappen zetten
Misschien moet hij maar eens FOK! meets afleggen.quote:Op zondag 6 november 2016 01:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij is fok held toch die is niet eenzaam genoeg fok vriendjes.
Hij heeft zelfs een topic in yng!
Warme chocolademelk met slagroom is met dit weer net zo lekkerquote:Op zondag 6 november 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat Fylax nog niet aan het speciaalbier mag.
Wat moet ik met dat knaapje doen dan?quote:Op zondag 6 november 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet hij maar eens FOK! meets afleggen.
Stel jij jezelf beschikbaar Mikey?
Zie je ook eens iemandquote:Op zondag 6 november 2016 01:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat moet ik met dat knaapje doen dan?
Probeer dat eensquote:Op zondag 6 november 2016 01:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vragen of ze na de voorstelling de stad ingaan, en toen zei ze ja en toen zei ik Cool waar gaan jullie heen en toen zei ze ja we zitten in n groepsapp en daar werd t in gezegd
oh
en tken zat ik daarna kei loner buiten en toen liep dat groepje langs en zeiden ze word he opgehaald dhs ik zo ja en toen zeiden ze o oke fijn weekend he
ze lieten me gwn zitten daar
Hallo, wie ben jij?quote:
Gewoon een lekker bakje koffie.quote:Op zondag 6 november 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Warme chocolademelk met slagroom is met dit weer net zo lekker
Pics van jou.quote:
Beetje over Feyenoord praten, hij is sinds kort een hooligan van jullie club.quote:Op zondag 6 november 2016 01:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat moet ik met dat knaapje doen dan?
Koffiequote:Op zondag 6 november 2016 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een lekker bakje koffie.
[..]
Pics van jou.
[..]
Beetje over Feyenoord praten, hij is sinds kort een hooligan van jullie club.
Waarom zou je in godsnaam een ouwe lul moeten zijn om koffie lekker te vindenquote:Op zondag 6 november 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Koffie
Je bent toch geen ouwe lul man, met een stroopwafel zeker
koffiequote:Op zondag 6 november 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Koffie
Je bent toch geen ouwe lul man, met een stroopwafel zeker
ik kan mezelf toch niet zomaar uitnodifenquote:Op zondag 6 november 2016 01:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Probeer dat eens
Ja en je zegt zelf dat je wordt opgehaald.
Als je verwacht dat mensen je gaan meeslepen gebeurt er echt niets
Wij hebben geen homo's bij Feyenoord..quote:Op zondag 6 november 2016 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een lekker bakje koffie.
[..]
Pics van jou.
[..]
Beetje over Feyenoord praten, hij is sinds kort een hooligan van jullie club.
wat had ik dan moeten zeggenquote:Op zondag 6 november 2016 01:49 schreef Mortaxx het volgende:
"Oh dan vraag je mij niet mee"
Kom op hoor jongens
En toch lopen jullie altijd hand in hand.quote:Op zondag 6 november 2016 01:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wij hebben geen homo's bij Feyenoord..
Moest lachenquote:Op zondag 6 november 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toch lopen jullie altijd hand in hand.
Tong vindt dit een hilarische opmerking.
quote:Op zondag 6 november 2016 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam een ouwe lul moeten zijn om koffie lekker te vinden![]()
Nee geen stroopwafel, al kan ik daar ook best van genieten. Speculaasje ook prima
Slechte openingszin.quote:
Oh dan vraag je mij niet meequote:Op zondag 6 november 2016 01:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik kan mezelf toch niet zomaar uitnodifen
zovan he hallo ik ga nu met jullie mee
moeten ze zelf toch willen..
Je Quote de verkeerde post.quote:
Meid, ik sta nog droger dan de Sahara, als je denkt dat ik uberhaupt openingszinnen gebruik kom je van een koude kermis thuis.quote:
oke ik zeg gaan jullie hierna de stad in?quote:Op zondag 6 november 2016 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dan vraag je mij niet mee
Denk je dan dat zij denken Oh wat zielig laten we hem nu maar inviten
Toon interesse/enthousiasme
Ik lustte het ook nooit vroeger, maar opeens dronk ik het en vond ik het best lekker. En nu geniet ik er gewoon wel van.quote:Op zondag 6 november 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik vind dat zo smerig he, vroeger weleens proberen leren drinken, maar ging er echt niet in.
Thee is wel goed. Behalve van dat Earl Grey ofzo, dat is inderdaad 3x niksquote:Op zondag 6 november 2016 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik lustte het ook nooit vroeger, maar opeens dronk ik het en vond ik het best lekker. En nu geniet ik er gewoon wel van.
Vind het veel meer genot dan thee, dat is maar slappe hap.
Stefan hou die vieze praat eens bij je niemand hoeft te weten hoe lang je al niet hebt geneukt.quote:Op zondag 6 november 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meid, ik sta nog droger dan de Sahara, als je denkt dat ik uberhaupt openingszinnen gebruik kom je van een koude kermis thuis.
Zelfs Deezertje had seksdates geregeldquote:Op zondag 6 november 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meid, ik sta nog droger dan de Sahara, als je denkt dat ik uberhaupt openingszinnen gebruik kom je van een koude kermis thuis.
Heb in datingtopic gelezen dat Badoo geschikt is voor seksdatesquote:Op zondag 6 november 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 november 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Friemelen aan z`n jas?quote:Op zondag 6 november 2016 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs Deezertje had seksdates geregeld![]()
Al bleef het bij de ene date bij friemelen en de andere zei hij af want het kostte geld om te reizen.
Ja, heb je die wijven daar weleens gezien? Dan blijf ik liever nog 30 jaar seksloos hoorquote:Op zondag 6 november 2016 01:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb in datingtopic gelezen dat Badoo geschikt is voor seksdates
weet ik veel wat de exacte woorden zijn. Het gaat je om je houding. Als je het zielepietje uithangt wilt echt niemand je meequote:Op zondag 6 november 2016 01:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
oke ik zeg gaan jullie hierna de stad in?
zij zegt ja
wat moet k zegge dan
quote:Op zondag 6 november 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, heb je die wijven daar weleens gezien? Dan blijf ik liever nog 30 jaar seksloos hoor
Ik probeerde ooit zo'n datingsite dat je eerst moest praten en dan na een tijdje kon je pas een foto zien. Nou toen kwam ik me daar toch een monster tegen, meteen mee gekapt.quote:Op zondag 6 november 2016 01:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb in datingtopic gelezen dat Badoo geschikt is voor seksdates
link naar dat eerste?quote:Op zondag 6 november 2016 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs Deezertje had seksdates geregeld![]()
Al bleef het bij de ene date bij friemelen en de andere zei hij af want het kostte geld om te reizen.
ik weet echt niet wat ik moet reageren dan lolquote:Op zondag 6 november 2016 01:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
weet ik veel wat de exacte woorden zijn. Het gaat je om je houding. Als je het zielepietje uithangt wilt echt niemand je mee
En 90 procent heeft in dr profiel staan :quote:
Ja die app heb ik ook gebruiktquote:Op zondag 6 november 2016 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeerde ooit zo'n datingsite dat je eerst moest praten en dan na een tijdje kon je pas een foto zien. Nou toen kwam ik me daar toch een monster tegen, meteen mee gekapt.
Einde bericht
Dat zou je wel moeten doen.quote:Op zondag 6 november 2016 01:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik weet echt niet wat ik moet reageren dan lol
ga toch niet zomasr zeggen "Oh leuk, ik ga mee!" ofzo
Je moet bij Paiq ook die foto-toernooien doen. Daar zie je af en toe best leuke dames tussen zitten. Maar overall ook matig jaquote:Op zondag 6 november 2016 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeerde ooit zo'n datingsite dat je eerst moest praten en dan na een tijdje kon je pas een foto zien. Nou toen kwam ik me daar toch een monster tegen, meteen mee gekapt.
Einde bericht
Nee, stel je voorquote:Op zondag 6 november 2016 01:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik weet echt niet wat ik moet reageren dan lol
ga toch niet zomasr zeggen "Oh leuk, ik ga mee!" ofzo
is toch raarquote:Op zondag 6 november 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou je wel moeten doen.
Kan ik zelf ook niet trouwens die SPONTANITEIT.
Ja dat was het, moet je zeker betalen om de premium girls te unlocken. Ben gekke Henkie niet.quote:Op zondag 6 november 2016 01:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja die app heb ik ook gebruikt
Paiq volgens mij
Zat ook niks tussen
Was ook een beetje troll, daar zitten volgens mij allemaal dames die of tokkie zijn, of ernstige issues hebbenquote:Op zondag 6 november 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En 90 procent heeft in dr profiel staan :
Eigenlijk ben ik 15, ben 16 geen 18 hihihi, dat moeten we maar niet doen.
mmquote:Op zondag 6 november 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En 90 procent heeft in dr profiel staan :
Eigenlijk ben ik 15, ben 16 geen 18 hihihi, dat moeten we maar niet doen.
Maar dan moet je die mensen ook eens gewoon meevragen voor activiteiten en het leuk hebben, vragen ze jou ook mee. Denk ik.quote:Op zondag 6 november 2016 01:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
is toch raar
stel ik ga met groepje van mn klas uit
en iemand komt opeens Ik ga mee!
moet toch vanuit ons komen anders denken we "ja maar shit we willen jou nie eens mee"
Heel erg tokkie ja, allemaal adidas vestje aan, van dat dode poedelhaar en veel te gepoederd. Bah bah bahquote:Op zondag 6 november 2016 01:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was ook een beetje troll, daar zitten volgens mij allemaal dames die of tokkie zijn, of ernstige issues hebben
Oh ja je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 6 november 2016 01:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
is toch raar
stel ik ga met groepje van mn klas uit
en iemand komt opeens Ik ga mee!
moet toch vanuit ons komen anders denken we "ja maar shit we willen jou nie eens mee"
maar ik doe nooit activiteiten...quote:Op zondag 6 november 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan moet je die mensen ook eens gewoon meevragen voor activiteiten en het leuk hebben, vragen ze jou ook mee. Denk ik.
Wat een neerbuigende opmerking.quote:Op zondag 6 november 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, heb je die wijven daar weleens gezien? Dan blijf ik liever nog 30 jaar seksloos hoor
Ja dan moet je dat doen als je iets wil veranderen aan je situatie, hier op dit forum erover klagen heeft weinig zin.quote:
Je kan toch een keer vragen of ze zin hebben om naar de film te gaan? EN als ze dan mee gaan dan zeg je na afloop: Nog ff biertje doen? Heb je zo goeie avond te pakkenquote:
ik ken geenariana grande huppelkutjes behalve die andere kant van nl wonenquote:Op zondag 6 november 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan moet je dat doen als je iets wil veranderen aan je situatie, hier op dit forum erover klagen heeft weinig zin.
Kan je niet met wat van die Ariana Grande huppelkutjes chillen?
Sorryquote:Op zondag 6 november 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er zit een gigantische klit in mijn haar
volwassen worden helpt trouwens ookquote:Op zondag 6 november 2016 01:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik ken geenariana grande huppelkutjes behalve die andere kant van nl wonen
Dan leer je ze kennen.quote:Op zondag 6 november 2016 01:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik ken geenariana grande huppelkutjes behalve die andere kant van nl wonen
je leest duidelijk mijn posts nietquote:Op zondag 6 november 2016 02:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
maar ik bedoel gwn een prexieze reactie op als ze ja zeggen
Wat ben jij dorstigquote:Op zondag 6 november 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heb je nog geen pics gepost?
Zijn vaak wel vriendelijke mensen toch.quote:
Zou haar wel raken, maar ze moet wel haar bek houden.quote:Op zondag 6 november 2016 02:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volwassen worden helpt trouwens ook
Tering die Arianeje bent geen meidje van 12
je zegt interesse tonen maar im weet niet hoe en hoe zorgt dat ervoor dat ze me meenemen danquote:
ik ga in mei weer naar haar toe maar heb nog kaartje overquote:Op zondag 6 november 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou haar wel raken, maar ze moet wel haar bek houden.
Met haar teringherrie.
Zij heeft als ze praat hetzelfde accent als die lui van de Amerikaanse Geordie Shore.quote:Op zondag 6 november 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met haar teringherrie.
Ben je seizoen 3 aan het kijken? DIe is goed hequote:Op zondag 6 november 2016 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sorry, ik keek net een aflevering van Black Mirror waar een heerlijke chick in zat.
Als je mij maar niet meevraagt.quote:Op zondag 6 november 2016 02:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik ga in mei weer naar haar toe maar heb nog kaartje over
Ben je inmiddels niet relatief oud als je daar loopt ? je bent 17/18 ofzo toch.quote:Op zondag 6 november 2016 02:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik ga in mei weer naar haar toe maar heb nog kaartje over
Kijk in je haar.quote:Op zondag 6 november 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heb je nog geen pics gepost?
weet nietquote:Op zondag 6 november 2016 02:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben je inmiddels niet relatief oud als je daar loopt ? je bent 17/18 ofzo toch.
Ja dat kijk ik niet eens.quote:Op zondag 6 november 2016 02:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zij heeft als ze praat hetzelfde accent als die lui van de Amerikaanse Geordie Shore.
Op de een of andere manier heb ik eerst seizoen 3 al gezien (Apple TV aids), en daarna kwam ik er achter dat het seizoen 3 al was en ik de voorgaande seizoenen dus nog moet zien.quote:Op zondag 6 november 2016 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je seizoen 3 aan het kijken? DIe is goed he![]()
Bronn speelt ook mee
Insinueer je nu dat je alleen fotos van je clit hebt?quote:
9.6/10quote:Op zondag 6 november 2016 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat je alleen fotos van je clit hebt?
Voorgaande seizoenen zijn ook goed. Vooral eerste.quote:Op zondag 6 november 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat kijk ik niet eens.
[..]
Op de een of andere manier heb ik eerst seizoen 3 al gezien (Apple TV aids), en daarna kwam ik er achter dat het seizoen 3 al was en ik de voorgaande seizoenen dus nog moet zien.
Bronn in die rol was goed, Doug Stamper speelt ook mee. En er zat ook een chick in die gewoon net de zus van Joffrey kon zijn, bizar.
neuken en het land uitzettenquote:Op zondag 6 november 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met haar teringherrie.
Ik wist eerst ook niet dat het elke aflevering een ander verhaal was, dus de eerste aflevering die ik zag (met die vrouw en die gemiddelde ratings voor elk persoon) dacht ik dat het een doorlopend verhaal was. Vroeg me af hoe ze die gimmick vol zouden kunnen houden.quote:Op zondag 6 november 2016 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voorgaande seizoenen zijn ook goed. Vooral eerste.
Echt een hele sterke serie
Ik vond die wel echt heel mooi verder. Vooral met die trucker met haar lage rating. Typisch ook met hoe er nu al beetje gekeken wordt naar mensen. Dat zou echt best wel uit kunnen komen in de toekomst.quote:Op zondag 6 november 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wist eerst ook niet dat het elke aflevering een ander verhaal was, dus de eerste aflevering die ik zag (met die vrouw en die gemiddelde ratings voor elk persoon) dacht ik dat het een doorlopend verhaal was. Vroeg me af hoe ze die gimmick vol zouden kunnen houden.
En van mijn cactus.quote:Op zondag 6 november 2016 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat je alleen fotos van je clit hebt?
1 tip: Skip de introweek nietquote:
Hoe heet tie?quote:
Ik vind het allemaal wel geniaal bedacht ja.quote:Op zondag 6 november 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond die wel echt heel mooi verder. Vooral met die trucker met haar lage rating. Typisch ook met hoe er nu al beetje gekeken wordt naar mensen. Dat zou echt best wel uit kunnen komen in de toekomst.
De duistere kant van social media en technologie belichten in telkens een eigen verhaal per aflevering.quote:
Moet je gewoon kijken. Topshowquote:
Beetje wazig, maar wel ok.quote:
Dat is de enige week die jij hebt volgemaaktquote:
Niet direct iets. Gewoon heel belangrijk voor eerste contacten leggen en je begint niet met een achterstand.quote:
hier moest ik wel om grinnikenquote:Op zondag 6 november 2016 02:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is de enige week die jij hebt volgemaakt
haat niet altijd zo op hemquote:Op zondag 6 november 2016 02:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
tofquote:Op zondag 6 november 2016 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De duistere kant van social media en technologie belichten in telkens een eigen verhaal per aflevering.
oke daar ga ik heen danquote:Op zondag 6 november 2016 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet direct iets. Gewoon heel belangrijk voor eerste contacten leggen en je begint niet met een achterstand.
Ja, maar ik ben dan weer niet een gehandicapt kankergezwel wat binnen zit en niet de moeite neemt om wat van z`n leven te maken, afgezien van fokken, blowen en gamen dan.quote:Op zondag 6 november 2016 02:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
het is ook heel verstandig te gaan rokenquote:Op zondag 6 november 2016 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet direct iets. Gewoon heel belangrijk voor eerste contacten leggen en je begint niet met een achterstand.
Vorige keer zei meneer iets in de strekking dat ik binnen drie maanden dood moest.quote:
Roken is voor debielen.quote:Op zondag 6 november 2016 02:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het is ook heel verstandig te gaan roken
sow koekoekquote:Op zondag 6 november 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan weer niet een gehandicapt kankergezwel wat binnen zit en niet de moeite neemt om wat van z`n leven te maken, afgezien van fokken, blowen en gamen dan.
Maar ach, als jij daar dan weer je trots uit haalt vind ik het prima Mikey
goede manier om mensen te leren kennen als je net gaat studerenquote:
Nee ik snap je wel, had ik ook op jouw leeftijd. Maar ook met dat gewoon een paar keer proberen en de smaak leren waarderen, dan komt het wel goed.quote:
Je zoekt excusesquote:
Hahaha hij is mad je bent trouwens wel gehandicapt hou jezelf niet voor de gek.quote:Op zondag 6 november 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan weer niet een gehandicapt kankergezwel wat binnen zit en niet de moeite neemt om wat van z`n leven te maken, afgezien van fokken, blowen en gamen dan.
Ik begin 1 en ander te snappen ineens.quote:Op zondag 6 november 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vertel?quote:Op zondag 6 november 2016 02:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hahaha hij is mad je bent trouwens wel gehandicapt hou jezelf niet voor de gek.
Ik wil niet eens mensen leren kennen die de hele tijd weg moeten omdat ze hun longen zwart moeten maken met aids.quote:Op zondag 6 november 2016 02:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
goede manier om mensen te leren kennen als je net gaat studeren
Had ik dit maar eerder bedacht
Ja, ach, vervelend ventje. Moet ook eigenlijk niet happen, maar goed. Het is laatquote:Op zondag 6 november 2016 02:13 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik begin 1 en ander te snappen ineens.
Van mij wel. Maar dan niet afgeven op mensen die wel iets doen. Want dan ben je gewoon een onzeker stumperdje die eigenlijk heel wat anders in z`n leven wil.quote:Op zondag 6 november 2016 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niks mis met een levensstijl waar je geen reet uitvoert, mag je toch lekker zelf bepalen.
vind apfelkorn wel lekkerquote:Op zondag 6 november 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zoekt excuses
Al drink je fristi, boeit hun het
Je studie niet afgemaakt, bijna geen seks leven vaak ontslagen,quote:
wat boeit dat nouquote:Op zondag 6 november 2016 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil niet eens mensen leren kennen die de hele tijd weg moeten omdat ze hun longen zwart moeten maken met aids.
quote:Op zondag 6 november 2016 02:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je studie niet afgemaakt, bijna geen seks leven vaak ontslagen,
je depressies jij hebt echt wel een vorm van autisme of een vergelijkbare stoornis.
Ook dat mag iedereen voor zichzelf bepalen.quote:Op zondag 6 november 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van mij wel. Maar dan niet afgeven op mensen die wel iets doen. Want dan ben je gewoon een onzeker stumperdje die eigenlijk heel wat anders in z`n leven wil.
Wat kort opgeschreven maar je moeite met het zoeken en contact houden met iemand van het andere geslacht is weer zo lang.quote:Op zondag 6 november 2016 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Oke, dus geen seks hebben link jij aan een handicap? Hmm ja, logica
Is toch irritant als je net lekker binnen zit, en al je vrienden gaan dan naar buiten in de kou om te roken. Moet je ook in de kou staan tussen die gore rooklucht.quote:
Niks mis met confrontaties hebben, daar word je hard van.quote:Op zondag 6 november 2016 02:17 schreef Fylax het volgende:
wat een gehaat op elkaar
beter showen jullie liefde
is al genoeg haat in de wereld
Ze sturen je weg bij het magazijn van de kruidvat omdat je zo lekker mee kan komen zeker.quote:
Oke, bedankt Freudquote:Op zondag 6 november 2016 02:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat kort opgeschreven maar je moeite met het zoeken en contact houden met iemand van het andere geslacht is weer zo lang.
Zelf weggegaan. Volgens mij werk ik al bijna 5 maanden bij zelfde bedrijf.quote:Op zondag 6 november 2016 02:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze sturen je weg bij het magazijn van de kruidvat omdat je zo lekker mee kan komen zeker.
zou ik jou dm sturenquote:Op zondag 6 november 2016 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mikey ga nou geen DM's sturen, daar heb ik geen zin in.
Pallets sorteren.quote:Op zondag 6 november 2016 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelf weggegaan. Volgens mij werk ik al bijna 5 maanden bij zelfde bedrijf.
Wat doe jij tegenwoordig? Of naja de laatste 5 jaar?
Dit is een van de weinige avonden dat er weer wat volk in deze slowchat zit.quote:
vind het altijd wel chill. Even naar buiten toequote:Op zondag 6 november 2016 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch irritant als je net lekker binnen zit, en al je vrienden gaan dan naar buiten in de kou om te roken. Moet je ook in de kou staan tussen die gore rooklucht.
Oh ja, je hebt opeens werk uit het niets. Net als een vriendin. Is goed Mikey.quote:
Ik hou niet van buiten.quote:Op zondag 6 november 2016 02:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind het altijd wel chill. Even naar buiten toe
Ik had jou laatst een dm gestuurd omdat het chickie uit brugklas waar jij op geilde in gtst gaat spelen.quote:
owwww sorryquote:Op zondag 6 november 2016 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had jou laatst een dm gestuurd omdat het chickie uit brugklas waar jij op geilde in gtst gaat spelen.
Nog geen antwoord van je gehad slecht Fylax. Ik moest gelijk aan je denken toen ik het las.
Kijk jij nog steeds naar die GTST onzin?quote:Op zondag 6 november 2016 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had jou laatst een dm gestuurd omdat het chickie uit brugklas waar jij op geilde in gtst gaat spelen.
Nog geen antwoord van je gehad slecht Fylax. Ik moest gelijk aan je denken toen ik het las.
Jij ookquote:
Jij bent echt eng geobsedeerd wat betreft mijn liefdes leven.quote:Op zondag 6 november 2016 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt opeens werk uit het niets. Net als een vriendin. Is goed Mikey.
Als ik volgende week zeg dat ik seks heb gehad, ben ik dan geen autist meer?
Lijken wel wijvenquote:Op zondag 6 november 2016 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is een van de weinige avonden dat er weer wat volk in deze slowchat zit.
En meteen fittie
er stond groot ...... Sanders terug in gtst.quote:Op zondag 6 november 2016 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk jij nog steeds naar die GTST onzin?
Ik heb daar andere verhalen over gelezen.quote:
Lange tijd terug dat ik er nog naar keek.quote:Op zondag 6 november 2016 02:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
er stond groot ...... Sanders terug in gtst.
Dat heet communicerenquote:Op zondag 6 november 2016 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die doen dan poeslief tegen elkaar met allemaal subtiele sneren.
Ja vrouwen en hun communicatieve vermogens, geen wonder dat ik er zo moe van geworden ben.quote:
Wanneer weer eens togetherTube ? ik heb een hele lading Oppassen! afleveringen gevonden.quote:
Dan kijk ik liever Flodder.quote:Op zondag 6 november 2016 02:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wanneer weer eens togetherTube ? ik heb een hele lading Oppassen! afleveringen gevonden.
Jammer Oppassen! is echt genotquote:
Keek ik alleen vroeger. Kan me niet herinneren dat ze voor Feyenoord waren, wat een flopshow zeg.quote:
Heel de serie was in Rotterdam.quote:Op zondag 6 november 2016 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Keek ik alleen vroeger. Kan me niet herinneren dat ze voor Feyenoord waren, wat een flopshow zeg.
En Sam&Sam ik begrijp meteen waarom hij geen vrienden heeft. (Is een grapje Fylax)quote:Op zondag 6 november 2016 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kent Flodder en Kees & Co zeker ook niet
Kees & Co was als enige van die 3 leuk. En Commisaris Rexgodquote:Op zondag 6 november 2016 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jawel allebeiquote:Op zondag 6 november 2016 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was als kind bang van die honden door die kut serie.quote:Op zondag 6 november 2016 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kees & Co was als enige van die 3 leuk. En Commisaris Rexgod
Kan het me ook maar heel vaag herinneren hoor, keek het ook niet heel vaak.quote:
Nol Brouwerquote:Op zondag 6 november 2016 02:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En Sam&Sam ik begrijp meteen waarom hij geen vrienden heeft. (Is een grapje Fylax)
Kees en Co van voor of na Sascha Visser?quote:
Hoezo bang, hij liep alleen maar kaiserbroodjes met worst te eten voor de cameraquote:Op zondag 6 november 2016 02:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was als kind bang van die honden door die kut serie.
Doe normaal gekquote:Op zondag 6 november 2016 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kees & Co was als enige van die 3 leuk. En Commisaris Rexgod
joh weet ik veel ik keek dat exht niet bewust ofzoquote:Op zondag 6 november 2016 02:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kees en Co van voor of na Sascha Visser?
Ik vond All Stars ook geen kut aanquote:Op zondag 6 november 2016 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe normaal gekFlodder niet waarderen
Commisaris Rex vond ik kut omdat het van de moffen was.
De serie was wel stuk matiger nadat Ben Heistee een toiletpot op zijn hoofd kreeg.quote:Op zondag 6 november 2016 02:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kees en Co van voor of na Sascha Visser?
Feuten vond ik ook wel grappig ja,quote:
Doe je dit expres ?quote:Op zondag 6 november 2016 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond All Stars ook geen kut aan
Kinderen geen bezwaar vond ik wel weer leuke serie
Waarom?quote:
B'oh jaquote:Op zondag 6 november 2016 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Feuten vond ik ook wel grappig ja,
Abby Hoes
All Stars de serie nooit gezien, vond de films wel leuk.quote:Op zondag 6 november 2016 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond All Stars ook geen kut aan
Kinderen geen bezwaar vond ik wel weer leuke serie
Best laat als ik het zo om me heen lees altijd, denk pas 13 ofzoquote:Op zondag 6 november 2016 02:39 schreef Fylax het volgende:
sinds welke leeftijd zitten jullie op internet
ja toen was het echt kut daarna. Oppassen was ook minder na het overlijden van Opa Henry maar bleef ik toch kijken, Bij kees en Co afgehaakt.quote:Op zondag 6 november 2016 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De serie was wel stuk matiger nadat Ben Heistee een toiletpot op zijn hoofd kreeg.
Toen ik 7 was ofzoquote:Op zondag 6 november 2016 02:39 schreef Fylax het volgende:
ben denk ik wel de jongzte hier op fokquote:Op zondag 6 november 2016 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best laat als ik het zo om me heen lees altijd, denk pas 13 ofzo
Heb wel alles gezien nog ervan.quote:Op zondag 6 november 2016 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja toen was het echt kut daarna. Oppassen was ook minder na het overlijden van Opa Henry maar bleef ik toch kijken, Bij kees en Co afgehaakt.
10,quote:Op zondag 6 november 2016 02:39 schreef Fylax het volgende:
Als kind haten op die Martine omdat ze altijd zo gemeen tegen die opa was.quote:Op zondag 6 november 2016 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb wel alles gezien nog ervan.
Zonnetje in Huis was ook leuk.
Opaatje pestenquote:Op zondag 6 november 2016 02:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als kind haten op die Martine omdat ze altijd zo gemeen tegen die opa was.
Toen wij 6 waren had Nederland nog geen internet.quote:
Wel vies jong voor internet al tbhquote:
daarom ben ik jongste op internetquote:Op zondag 6 november 2016 02:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen wij 6 waren had Nederland nog geen internet.
Ik ging de msn fixen van meisjes op kindertent.com en toen op de webcamquote:Op zondag 6 november 2016 02:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
10,
Op mijn twaalfde ging ik chickies hosselen op de fox kids chat.
quote:Op zondag 6 november 2016 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging de msn fixen van meisjes op kindertent.com en toen op de webcam
Toentertijd was dat echt heel erg, veel erger eigenlijk dan tegenwoordig hoe makkelijk iedereen toen wasquote:Op zondag 6 november 2016 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik wilde gewoon die spelletjes spelen en dan steeds daar vieze gedoe daar bahquote:Op zondag 6 november 2016 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn broer van 17 was hier vandaag, Gaat nog zo maar via snapchat en die shit.quote:Op zondag 6 november 2016 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toentertijd was dat echt heel erg, veel erger eigenlijk dan tegenwoordig hoe makkelijk iedereen toen was![]()
TMF-chat was ook 1 groot slettenparadijs
ik heb dat nietquote:Op zondag 6 november 2016 02:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mijn broer van 17 was hier vandaag, Gaat nog zo maar via snapchat en die shit.
Omdat eenzame mannen van in de 40 ook gingen meedoen op ten duur.quote:Op zondag 6 november 2016 02:43 schreef Fok-it het volgende:
Maar die werd toen de lucht uit gehaald toen het te ver ging
Heb er nooit iets mee gefixt, kon ook niet natuurlijk, ik was 10/11 jaarquote:Op zondag 6 november 2016 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toentertijd was dat echt heel erg, veel erger eigenlijk dan tegenwoordig hoe makkelijk iedereen toen was![]()
TMF-chat was ook 1 groot slettenparadijs
Ja, true. Maar webcamperiode is wel voorbij. Iedereen is doodsbenauwd dat ze gehackt worden achter d`r cameraatjesquote:Op zondag 6 november 2016 02:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
beetje sixpack showe enzoquote:Op zondag 6 november 2016 02:45 schreef Mortaxx het volgende:
Ik snap dat hosselen via insta en snap niet. Hoe dan
Sommige mensen regelen veel via instagram hoorde ik altijd.quote:Op zondag 6 november 2016 02:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 6 november 2016 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommige mensen regelen veel via instagram hoorde ik altijd.
Vind ik al helemaal fascinerend.
Ik heb dat beide niet, maar je zal wel privéberichten kunnen sturen dat iemand er leuk uitziet ofzo?quote:Op zondag 6 november 2016 02:45 schreef Mortaxx het volgende:
Ik snap dat hosselen via insta en snap niet. Hoe dan
Black Mirror episodequote:Op zondag 6 november 2016 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, true. Maar webcamperiode is wel voorbij. Iedereen is doodsbenauwd dat ze gehackt worden achter d`r cameraatjes
Nee, je kan alleen priveberichten sturen als je bevriend met diegene bent volgens mij.quote:Op zondag 6 november 2016 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dat beide niet, maar je zal wel privéberichten kunnen sturen dat iemand er leuk uitziet ofzo?
ik zeg toch zo doen mensen datquote:Op zondag 6 november 2016 02:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je zegt net ik heb dat niet mr twoface
ja is toch raar.quote:Op zondag 6 november 2016 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dat beide niet, maar je zal wel privéberichten kunnen sturen dat iemand er leuk uitziet ofzo?
Het verschil met vroeger is dat wij via chatboxen eerder anoniem contact konden leggen met iedereen, Nu moet je weer meer chicks in het echte leven eerst aanspreken om de snapchat/Facebook/Whattsapp te fixen.quote:
hoe weet je dan hoequote:Op zondag 6 november 2016 02:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik zeg toch zo doen mensen dat
ik doe dat niet ik heb niet eens sixpaxk
neehoorquote:Op zondag 6 november 2016 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, je kan alleen priveberichten sturen als je bevriend met diegene bent volgens mij.
Ik vind Instagram verder de ultieme hipster likes aids die er is, dus ik begin er niet aan. Wat een gemis voor die meisjes.quote:Op zondag 6 november 2016 02:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja
gwn beetje liken beetje commeten en dan DM sturen
Ja, die was ook erg he. En ik kwam er pas op het laatst achter hoe het zat,quote:
Al die meisjes accepteren toch wel iedereen, kunnen ze lekker die duckface showen aan 4045 miljoen miljard dorstige boys.quote:Op zondag 6 november 2016 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, je kan alleen priveberichten sturen als je bevriend met diegene bent volgens mij.
quote:Op zondag 6 november 2016 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al die meisjes accepteren toch wel iedereen, kunnen ze lekker die duckface showen aan 4045 miljoen miljard dorstige boys.
Ja het besef viel bij mij ook laat, ik dacht "waar maakt hij zich druk om?". Maar toen viel het kwartje.quote:Op zondag 6 november 2016 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die was ook erg he. En ik kwam er pas op het laatst achter hoe het zat,
had ik eigenlijk meteen al kunnen weten aan die reactie van dat ventje te zien.
Wie?quote:Op zondag 6 november 2016 02:48 schreef Fylax het volgende:
Ik heb met Eythora Thorsdittir geDMt op Insta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |