omdat je thuis blijftquote:
denk niet dat ik zomaar naar gruun magquote:Op zondag 6 november 2016 01:30 schreef Paxcon het volgende:
fylax je negeert m'n fantastische aanbod
weet je wel niet hoeveel jonge dames er in Groningen zijn
kan makkelijkquote:Op zondag 6 november 2016 01:30 schreef defokkingfoker het volgende:
Het is of mod op fok zijn of uitgaan. Het kan natuurlijk niet beiden he
Je bent bijna een volwassen kerelquote:Op zondag 6 november 2016 01:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
denk niet dat ik zomaar naar gruun mag
Je noemt ze net vriendenquote:
huh nietwaarquote:Op zondag 6 november 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je noemt ze net vrienden
Dan ga je toch niet alleen?
Oh verkeerd gelezen, sorryquote:
ik heb maar 2 vrienden en die zijn 18+quote:Op zondag 6 november 2016 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh verkeerd gelezen, sorry
Nou ja, dan vraag je vrienden, ook goed
Hoezo waar jij heen mag? je bent 17 toch? Zoveel verschil in uitgaan zit er dan toch niet?quote:Op zondag 6 november 2016 01:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik heb maar 2 vrienden en die zijn 18+
die gaan dus niet naar dingen waar ik wel heen mag
mijn klasgenoten sluiten mij buiten
het is of alleen of niet
tuulk wel, is gewoon 18+ allemaal hoorquote:Op zondag 6 november 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo waar jij heen mag? je bent 17 toch? Zoveel verschil in uitgaan zit er dan toch niet?
Je hoeft ook niet per se naar clubs om uit te gaan. Je kan ook terrasje pakken of ergens thuis wat doenquote:Op zondag 6 november 2016 01:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
tuulk wel, is gewoon 18+ allemaal hoor
nja blijkbaar hebben ze het te druk met hun vriendengroepje want ze praten nooit tegen mequote:Op zondag 6 november 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet per se naar clubs om uit te gaan. Je kan ook terrasje pakken of ergens thuis wat doen
je gaat zelf niet meer op excursie en dan zeg je dat ze je buiten sluitenquote:Op zondag 6 november 2016 01:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik heb maar 2 vrienden en die zijn 18+
die gaan dus niet naar dingen waar ik wel heen mag
mijn klasgenoten sluiten mij buiten
het is of alleen of niet
ja nou is toch heel wat anders dan de stad inquote:Op zondag 6 november 2016 01:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je gaat zelf niet meer op excursie en dan zeg je dat ze je buiten sluiten
ik heb wel over die feestjes in Groningen gehoord. Doe dat fylax eens niet aanquote:Op zondag 6 november 2016 01:30 schreef Paxcon het volgende:
fylax je negeert m'n fantastische aanbod
weet je wel niet hoeveel jonge dames er in Groningen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |