Best laat als ik het zo om me heen lees altijd, denk pas 13 ofzoquote:Op zondag 6 november 2016 02:39 schreef Fylax het volgende:
sinds welke leeftijd zitten jullie op internet
ja toen was het echt kut daarna. Oppassen was ook minder na het overlijden van Opa Henry maar bleef ik toch kijken, Bij kees en Co afgehaakt.quote:Op zondag 6 november 2016 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De serie was wel stuk matiger nadat Ben Heistee een toiletpot op zijn hoofd kreeg.
Toen ik 7 was ofzoquote:Op zondag 6 november 2016 02:39 schreef Fylax het volgende:
ben denk ik wel de jongzte hier op fokquote:Op zondag 6 november 2016 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best laat als ik het zo om me heen lees altijd, denk pas 13 ofzo
Heb wel alles gezien nog ervan.quote:Op zondag 6 november 2016 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja toen was het echt kut daarna. Oppassen was ook minder na het overlijden van Opa Henry maar bleef ik toch kijken, Bij kees en Co afgehaakt.
10,quote:Op zondag 6 november 2016 02:39 schreef Fylax het volgende:
Als kind haten op die Martine omdat ze altijd zo gemeen tegen die opa was.quote:Op zondag 6 november 2016 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb wel alles gezien nog ervan.
Zonnetje in Huis was ook leuk.
Opaatje pestenquote:Op zondag 6 november 2016 02:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als kind haten op die Martine omdat ze altijd zo gemeen tegen die opa was.
Toen wij 6 waren had Nederland nog geen internet.quote:
Wel vies jong voor internet al tbhquote:
daarom ben ik jongste op internetquote:Op zondag 6 november 2016 02:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen wij 6 waren had Nederland nog geen internet.
Ik ging de msn fixen van meisjes op kindertent.com en toen op de webcamquote:Op zondag 6 november 2016 02:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
10,
Op mijn twaalfde ging ik chickies hosselen op de fox kids chat.
quote:Op zondag 6 november 2016 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging de msn fixen van meisjes op kindertent.com en toen op de webcam
Toentertijd was dat echt heel erg, veel erger eigenlijk dan tegenwoordig hoe makkelijk iedereen toen wasquote:Op zondag 6 november 2016 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik wilde gewoon die spelletjes spelen en dan steeds daar vieze gedoe daar bahquote:Op zondag 6 november 2016 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn broer van 17 was hier vandaag, Gaat nog zo maar via snapchat en die shit.quote:Op zondag 6 november 2016 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toentertijd was dat echt heel erg, veel erger eigenlijk dan tegenwoordig hoe makkelijk iedereen toen was![]()
TMF-chat was ook 1 groot slettenparadijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |