Jammer Oppassen! is echt genotquote:
Keek ik alleen vroeger. Kan me niet herinneren dat ze voor Feyenoord waren, wat een flopshow zeg.quote:
Heel de serie was in Rotterdam.quote:Op zondag 6 november 2016 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Keek ik alleen vroeger. Kan me niet herinneren dat ze voor Feyenoord waren, wat een flopshow zeg.
En Sam&Sam ik begrijp meteen waarom hij geen vrienden heeft. (Is een grapje Fylax)quote:Op zondag 6 november 2016 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kent Flodder en Kees & Co zeker ook niet
Kees & Co was als enige van die 3 leuk. En Commisaris Rexgodquote:Op zondag 6 november 2016 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jawel allebeiquote:Op zondag 6 november 2016 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was als kind bang van die honden door die kut serie.quote:Op zondag 6 november 2016 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kees & Co was als enige van die 3 leuk. En Commisaris Rexgod
Kan het me ook maar heel vaag herinneren hoor, keek het ook niet heel vaak.quote:
Nol Brouwerquote:Op zondag 6 november 2016 02:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En Sam&Sam ik begrijp meteen waarom hij geen vrienden heeft. (Is een grapje Fylax)
Kees en Co van voor of na Sascha Visser?quote:
Hoezo bang, hij liep alleen maar kaiserbroodjes met worst te eten voor de cameraquote:Op zondag 6 november 2016 02:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was als kind bang van die honden door die kut serie.
Doe normaal gekquote:Op zondag 6 november 2016 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kees & Co was als enige van die 3 leuk. En Commisaris Rexgod
joh weet ik veel ik keek dat exht niet bewust ofzoquote:Op zondag 6 november 2016 02:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kees en Co van voor of na Sascha Visser?
Ik vond All Stars ook geen kut aanquote:Op zondag 6 november 2016 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe normaal gekFlodder niet waarderen
Commisaris Rex vond ik kut omdat het van de moffen was.
De serie was wel stuk matiger nadat Ben Heistee een toiletpot op zijn hoofd kreeg.quote:Op zondag 6 november 2016 02:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kees en Co van voor of na Sascha Visser?
Feuten vond ik ook wel grappig ja,quote:
Doe je dit expres ?quote:Op zondag 6 november 2016 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond All Stars ook geen kut aan
Kinderen geen bezwaar vond ik wel weer leuke serie
Waarom?quote:
B'oh jaquote:Op zondag 6 november 2016 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Feuten vond ik ook wel grappig ja,
Abby Hoes
All Stars de serie nooit gezien, vond de films wel leuk.quote:Op zondag 6 november 2016 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond All Stars ook geen kut aan
Kinderen geen bezwaar vond ik wel weer leuke serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |