Kijk jij nog steeds naar die GTST onzin?quote:Op zondag 6 november 2016 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had jou laatst een dm gestuurd omdat het chickie uit brugklas waar jij op geilde in gtst gaat spelen.
Nog geen antwoord van je gehad slecht Fylax. Ik moest gelijk aan je denken toen ik het las.
Jij ookquote:
Jij bent echt eng geobsedeerd wat betreft mijn liefdes leven.quote:Op zondag 6 november 2016 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt opeens werk uit het niets. Net als een vriendin. Is goed Mikey.
Als ik volgende week zeg dat ik seks heb gehad, ben ik dan geen autist meer?
Lijken wel wijvenquote:Op zondag 6 november 2016 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is een van de weinige avonden dat er weer wat volk in deze slowchat zit.
En meteen fittie
er stond groot ...... Sanders terug in gtst.quote:Op zondag 6 november 2016 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk jij nog steeds naar die GTST onzin?
Ik heb daar andere verhalen over gelezen.quote:
Lange tijd terug dat ik er nog naar keek.quote:Op zondag 6 november 2016 02:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
er stond groot ...... Sanders terug in gtst.
Dat heet communicerenquote:Op zondag 6 november 2016 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die doen dan poeslief tegen elkaar met allemaal subtiele sneren.
Ja vrouwen en hun communicatieve vermogens, geen wonder dat ik er zo moe van geworden ben.quote:
Wanneer weer eens togetherTube ? ik heb een hele lading Oppassen! afleveringen gevonden.quote:
Dan kijk ik liever Flodder.quote:Op zondag 6 november 2016 02:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wanneer weer eens togetherTube ? ik heb een hele lading Oppassen! afleveringen gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |